Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Cockton sanoi:Asioista tavallisesti perillä olevat tahot(TM) väittävät, ettei voima- ja massatreeniä kannata tehdä yhtäaikaa, vaan kausiluontoisesti vuorotellen.
- Minähän en mistään mitään tiedä (R)
jarggf sanoi:Onkos jotain perusteluita tuolle?
Cockton sanoi:ööö... no lähinnä se, että näin olen täältä lukenut. Että treenaus pysyisi enempi selkeänä kun ei tavoittele kaikkia asioita yhtä aikaa. Ja että pitkällä tähtäimellä jaksotus tuo parempia tuloksia. Ja eikös ne tosipotaritkin näin jaota?
Joku asioista tavallisesti perillä oleva taho voisi täsmentää, koska mulla ei riitä kompetenssi tämän tarkempaan perusteluun. Uskoisin että aiheesta löytyy jonninverran tietoa täältä.
jarggf sanoi:Jollekkin kyseinen tapa saattaa sopia, jollekkin ei. Jos treenipainot nousee ja kehitystä tapahtuu, niin en ymmärrä miksi pitäisi luopua ohjelmasta, jossa treenataan voimaa ja massaa samaan aikaan.
BigBucks sanoi:Siis treenaan voimaa 5x5 kahtena päivänä ja kahtena päivänä massaa.. 10x3 toistoja...
Toi ohjelma on todistautunut täydelliseksi mulle, mutta joudun koulunpuolesta väkisin tonne salille Ke...mutta siis kannattaisi mielummin tehdä aerobista ja vatsoja?
Mäntti sanoi:Etkö voi jaksottaa treenipäiviäsi niin, että yksi ohjelmapäivä on tuolloin keskiviikkona?
niin miksi ei voisi tehdä? Vai eikö muka koulun kanssa voi treenata täysiä?Mäntti sanoi:Etkö voi jaksottaa treenipäiviäsi niin, että yksi ohjelmapäivä on tuolloin keskiviikkona?
Cockton sanoi:Ja että pitkällä tähtäimellä jaksotus tuo parempia tuloksia.
jarggf sanoi:Jos treenipainot nousee ja kehitystä tapahtuu, niin en ymmärrä miksi pitäisi luopua ohjelmasta, jossa treenataan voimaa ja massaa samaan aikaan.
AASI sanoi:Teet Keskiviikkona kiertäjäkalvosimia! Ja sitten niinku minä esim: että kun mun hauikset palautuu "piip" NOPEETA niin teen niitä aina silloin tällöin vaikka niitä ei ohjelmassa luekkaan....