Paljon kysymyksiä, löytyykö niihin vastauksia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Holywar
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jumankeikka äijä :D Hyvin menee, jatkat samaa rataa ni ne tulokset paranee vaa ! :P
Muutes suunilleen samoja tuloksia kun mulla. :)

Mua vieläkin vaivaa toi helvetin "kaljamaha" vacuumeja tulee tehtyä päivittäin, mutta ajattelin nyt salilla käydessä tehdä näin: Teen pelkkiä vinoja rutistuksia ja lisään Golden Sixiin ylätaljan jolla vahvistan selkää. Onko tässä mitään järkeä?

Päivitystä, tää topicci saa toimia mun "päiväkirjana"

Penkissä tuli vedettyä puhtaasti tänään tuo 40kg 3x10, ja kyykyssä nousee painot tuosta viidestäkympistä kuuteenkymmeneen ensi viikolla.

Älä holywar välitä siitä "kaljamahasta" Oot niin aloittelija vielä. Se pömpöttävältä näyttävä maha alkaa kyllä kadota sitä mukaa kun lihasta tulee, ryhti paranee yms. Itsellä oli ihan sama ongelma aloittaessa.

Toisinsanoen ei vaadi erityishuomiota treeniohjelmaa suunniteltaessa. Perustreeniä vaan samaan tahtiin!

Päivitystä, tää topicci saa toimia mun "päiväkirjana"

Penkissä tuli vedettyä puhtaasti tänään tuo 40kg 3x10, ja kyykyssä nousee painot tuosta viidestäkympistä kuuteenkymmeneen ensi viikolla.

Loistavaa kehitystä :) Muista olla varovainen ettei tekniikka ala kärsimään treenipainojen kasvaessa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom