Paljon "haamujäseniä"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja fish
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
itseasiassa mä en oo kattonu yhtään mitään pilkkuja ja pisteitä
ja täällä vielä ollaan
Stalker: oisko asenne vähän väärä???

by the way Tomi77: mitä tapahtu sille LAHJAKKUUS jutulle
kun siinä puhuttiin niin levottomia juttuja maalaismiehistä???

ihan mielenkiinnosta vaan

Aika perusteeton väite Stalkerilla. Jos täällä kirjoitusvirheistä bannattais, niin olisiko täällä 2000 jäsentä ja 28 tuhatta viestiä? Tuskin!
Bannit saa vain kielloista huolimatta jatkuneista trollaamisista, sääntöjen rikkomisista ja liiasta vittuilusta ylläpidolle.

Originally posted by Mtmm
Aika perusteeton väite Stalkerilla. Jos täällä kirjoitusvirheistä bannattais, niin olisiko täällä 2000 jäsentä ja 28 tuhatta viestiä? Tuskin!
Bannit saa vain kielloista huolimatta jatkuneista trollaamisista, sääntöjen rikkomisista ja liiasta vittuilusta ylläpidolle.

Hei siis mitä ihmettä??? Tuo teksti oli kirjoitettu täysin huumorimielellä eikä sen ollut tarkoitus missään nimessä suututtaa/herättää närää kenessäkään. Ei kai täällä nyt oikeasti ketään kirjoitusvirheistä eikä kiroilusta bannata. Tuo hymiö tuolla lopussa varmaankin antoi sellaisen vaikutelman että olen tosissani, tarkemmin ajatellen parempi vaihtoehto olisikin ollut tuo naurava hymiö. Ehkä se olisi paremmin paljastanut tekstin laadun, siis sen millaiseksi se oli tarkoitettu. Pyydän anteeksi ylläpidolta ja muilta joissa olen tuon kirjoituksen perusteella herättänyt närää, tarkoitus ei todellakaan ollut se. :D:D <-tuplahymiöt, ihan varmuuden vuoksi.

LOL! Stalker, sori omasta puolesta. Toi sun vuodatus meni kyllä muhun ihan 6-0, enkä arvannut sen olevan leikkiä :)

Ilmoitan että meikä joutuu jättää nää sivut kauaksi aikaa pois kun sain äkkinäisen työtarjouksen ja siellä ei ole mahdollista lukea tätä:(
joten minut saa poistaa. tuskin muistan
salasanoja ja muita yms.
mutta jos ja kun palaan niin en ole ainoastaan megamass vaan saavun entistä suurempana ja vahvenpana ja olen GIANT MEGAMASS...
pitäkää lippu korkealla tää on ehdottomasti paras foorumi missä olen ollut. hyvät jatkot kaikille jos tätä vanhaa
threadia kukaan lukee.

sayonara!!!!

Megamass: ei me sua poisteta. Jos et muista salasanaasi, niin laita ylläpidolle mailia, niin nollataan sun salasana. Muuten, mikä se sellainen paikka on, missä internetiä ei ole?

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Ei kun morjes Megamass! Ihmettelen vaan, miten ei voi käydä netissä ees vapaa-ajalla, esim. kirjastossa tai jotain.. Siperiaanko meet duuniin! :)

Kuitenkin, teretulemast sit joskus takas voimenemisen rinkihi!

E: jahas, salama-tomi ehti taas ensin. :p

Originally posted by Stalker
Tuo hymiö tuolla lopussa varmaankin antoi sellaisen vaikutelman että olen tosissani, tarkemmin ajatellen parempi vaihtoehto olisikin ollut tuo naurava hymiö.

Tuo on muuten pelottavan totta. Olen törmännyt ilmiöön itsekin sekä uhrina että tekijänä monta kertaa. Jos ei tunne kirjoittajan tyylia aikaisemmista viesteistä, voi olla täysin mahdoton tietää mikä viestin todellinen tyylilaji on.

Jossain vaiheessa en käyttänyt hymiöitä juuri ollenkaan, mutta alkaessani saamaan tappouhkauksia vakituisilta lukijoiltani, viisastuin :) Tämä on sellainen ympäristö, jossa osa ihmisistä käyttäytyy todella härskisti kuvitellun tai todellisen anonymiteetin turvin. Jotkut taas saattavat ottaa pienimmänkin huumorin ja/tai arvostelun verisenä loukkauksena ja alkavat hautoa kostoa. Joskus joku voi esittää jonkun täysin absurdilta vaikuttavan kysymyksen, mitä erehtyy pitämään huumorina, mitä se ei välttämättä olekaan.

Joskus lähes pelottaa ajatella, kuinka vakavasti täällä on jo ehtinyt lähes kaikkia ja varsinkin moderaattoreita loukkaamaan. Innostuin kirjoittamaan tästä, koska niin monella moderoidullakin palstalla näkee ihan käsittämättömiä sikailuja ja herjauskilpailuja. Onneksi sellainen on pysynyt poissa täältä, ei varmaan vähiten erittäin asiallisen moderoinnin ansiosta.

Varsinkin se kuinka modet osallistuvat keskusteluun aktiivisesti ja silti samaan aikaan huolehtivat moderoinnista puolueettomalla tavalla on vakuuttavaa. Minusta myös ne kolesteroliin liittyvät kielioppitietoiskut (hevonen - hevoinen) ovat omalla tavallaan hauskoja, kyllä minä ainakin kerran kuukaudessa sellaista kestäisin :)

Originally posted by fish

Haamujäsenet tuskin kuormittavat kovin paljon, mutta olisiko aiheellista siivota käyttäjärekisteriä ennen kuin haamumäärä paisuu turhan isoksi? Vai saako haamut kummitella rauhassa?

Ite vasta eilen sain käyttäjätunnuksen ja sitten täällä joku fiksu jo ehdottelee meikäläisen poistoa. Onko sulla tylsää vai mistä kiikastaa?:confused:

Nonii niin no

Ihmettelen vain että onko ylimääräisistä haitta koska eräällä mailketjulla oli 800 jäsentä mutta vain n. 20 aktiivia. Kai nuo "haamut" seuraa vaan mitä tapahtuu ja kommentoi vain jos on jotain todella tärkeää sanottavaa. Kai admit päättää, kuka on turhaa painolastia.

Tuskin täällä kukaan on turhaa painolastia, kunhan vain osaa olla ihmisiksi.

Originally posted by PainGain
Ite vasta eilen sain käyttäjätunnuksen ja sitten täällä joku fiksu jo ehdottelee meikäläisen poistoa. Onko sulla tylsää vai mistä kiikastaa?:confused:
No voi jeesuksen pyssyt! Olenko mä ehdottanut sun poistamista, häh? Ei ole tylsää. Tarkoitin lähinnä näitä jotka on rekisteröityneet huhtikuussa, ja postauksia on 0-2.
Kai nuo "haamut" seuraa vaan mitä tapahtuu ja kommentoi vain jos on jotain todella tärkeää sanottavaa. Kai admit päättää, kuka on turhaa painolastia.
No eiköhän se näin ole. Kysyin asiaa, koska:
Originally posted by fish
Kuormittaminen tuli mieleen kun en oikeen näitten koneitten päälle ymmärrä..

Sisälukutaitoa, kiitos. :mad: PRKL

Itse olen saanut paljon hyviä vinkkejä vanhoja viestiketjuja selailemalla, ei ole vielä tarvinnut postailla kysymyksiä. Toisaalta ei viitsi vastailla ketjuihinkaan vaan sen vastailun takia, vastaan sitten kun on jotain "järkevää" sanottavaa :D

Nimimerkillä "Saattaa olla haamujäsenenä jonkin aikaa"

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom