Originally posted by Stalker
Tuo hymiö tuolla lopussa varmaankin antoi sellaisen vaikutelman että olen tosissani, tarkemmin ajatellen parempi vaihtoehto olisikin ollut tuo naurava hymiö.
Tuo on muuten pelottavan totta. Olen törmännyt ilmiöön itsekin sekä uhrina että tekijänä monta kertaa. Jos ei tunne kirjoittajan tyylia aikaisemmista viesteistä, voi olla täysin mahdoton tietää mikä viestin todellinen tyylilaji on.
Jossain vaiheessa en käyttänyt hymiöitä juuri ollenkaan, mutta alkaessani saamaan tappouhkauksia vakituisilta lukijoiltani, viisastuin
Tämä on sellainen ympäristö, jossa osa ihmisistä käyttäytyy todella härskisti kuvitellun tai todellisen anonymiteetin turvin. Jotkut taas saattavat ottaa pienimmänkin huumorin ja/tai arvostelun verisenä loukkauksena ja alkavat hautoa kostoa. Joskus joku voi esittää jonkun täysin absurdilta vaikuttavan kysymyksen, mitä erehtyy pitämään huumorina, mitä se ei välttämättä olekaan.
Joskus lähes pelottaa ajatella, kuinka vakavasti täällä on jo ehtinyt lähes kaikkia ja varsinkin moderaattoreita loukkaamaan. Innostuin kirjoittamaan tästä, koska niin monella moderoidullakin palstalla näkee ihan käsittämättömiä sikailuja ja herjauskilpailuja. Onneksi sellainen on pysynyt poissa täältä, ei varmaan vähiten
erittäin asiallisen moderoinnin ansiosta.
Varsinkin se kuinka modet osallistuvat keskusteluun aktiivisesti ja silti samaan aikaan huolehtivat moderoinnista puolueettomalla tavalla on vakuuttavaa. Minusta myös ne kolesteroliin liittyvät kielioppitietoiskut (hevonen - hevoinen) ovat omalla tavallaan hauskoja, kyllä minä ainakin kerran kuukaudessa sellaista kestäisin