Paljon "haamujäseniä"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja fish
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Selasin tuossa käyttäjälistaa, ja totesin että kovin on paljon rekisteröityneitä jotka eivät ole ensimmäistäkään viestiä forumille kirjoittanut...

Haamujäsenet tuskin kuormittavat kovin paljon, mutta olisiko aiheellista siivota käyttäjärekisteriä ennen kuin haamumäärä paisuu turhan isoksi? Vai saako haamut kummitella rauhassa?

Mutta, jospa he ovat näitä passiivisia käyttäjiä..eli lukevat, mutta eivät kirjoita.. täällä ollaan NIIN ujoja..:D

Originally posted by fish
mutta olisiko aiheellista siivota käyttäjärekisteriä ennen kuin haamumäärä paisuu turhan isoksi?

Monet tyytyvät seuraamaan palstaa taustalla. Lukemalla oppii ja searchilla löytää. Mä deletoin joka päivä yhden tai kaksi jäsentä, ketkä yrittää tulla palstalle jollakin asdfasdf@asfasdf.fi -tyylisellä emailla ja aika ajoin deletoin myös tuplarekkauksia. Haamujäsenet myöskään "kuormita" palstaa, sillä eihän tuollainen yksinkertainen txt-file kovinkaan paljoa tilaa vie..

Re: Re: Paljon "haamujäseniä"

Originally posted by Tomi77
Monet tyytyvät seuraamaan palstaa taustalla. Lukemalla oppii ja searchilla löytää. Mä deletoin joka päivä yhden tai kaksi jäsentä, ketkä yrittää tulla palstalle jollakin asdfasdf@asfasdf.fi -tyylisellä emailla ja aika ajoin deletoin myös tuplarekkauksia. Haamujäsenet myöskään "kuormita" palstaa, sillä eihän tuollainen yksinkertainen txt-file kovinkaan paljoa tilaa vie..

Olikos se nyt niin että lukeminen vaatii rekisteröitymisen..? No joo, ihan sama. Kuormittaminen tuli mieleen kun en oikeen näitten koneitten päälle ymmärrä.. kaikki koneen käynnistämisen ja kirjoittamisen lisäksi tehtävä menee yli hilseen.

Kiitokset nopeasta vastauksesta. Sun pitäisi vaihtaa nick Salama-Tomiksi :p

Re: Re: Re: Paljon "haamujäseniä"

Originally posted by fish

Olikos se nyt niin että lukeminen vaatii rekisteröitymisen..?

Doping-palstan lukeminen vaatii rekkauksen, mutta muita palstoja pystyy lukemaan myös guestina.

Meitsi: :lol2:

Originally posted by alokas
mutta search toimintoo ei voi käyttää jos ei ole rekisteröityny

Ei voi, koska ollaan säätädetty asetukset siten. Jos joku haluaa hyötyä Roinaforumin isosta databasesta, niin saa nähdä sen verran vaivaa, että viitsii rekisteröityä.

Enkö nyt sittenkään ole kova jätkä, kun en aiemmin ole vaivautunut kirjoittamaan, vaan seurannut keskusteluja sivusta. Täällä tuntuu kuitenkin olevan tätä tietäjää ja viisastelijaa joka lähtöön, ja vielä asemillekkin seisomaan.

Antaa vaan kaikkien kukkien kukkia, jopa niidenkin, jotka tyytyvät tarkkailemaan, eivätkä vaivaudu suoltamaan kaikentietäviä milelipiteitään ( tyyliin:" Mä tiedän, kun mun mutsikin on lekuri, ja kun Arskakin sano niin Predatorissa).

Kelit kylmenee, jonot pitenee.;)

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Originally posted by lihis
Enkö nyt sittenkään ole kova jätkä, kun en aiemmin ole vaivautunut kirjoittamaan, vaan seurannut keskusteluja sivusta. Täällä tuntuu kuitenkin olevan tätä tietäjää ja viisastelijaa joka lähtöön, ja vielä asemillekkin seisomaan.

Antaa vaan kaikkien kukkien kukkia, jopa niidenkin, jotka tyytyvät tarkkailemaan, eivätkä vaivaudu suoltamaan kaikentietäviä milelipiteitään ( tyyliin:" Mä tiedän, kun mun mutsikin on lekuri, ja kun Arskakin sano niin Predatorissa).

Kelit kylmenee, jonot pitenee.;)

Musta palstan taso on erittäin hyvä eikä viisasteluja juurikaan ole. Siksihän me täällä ollaan eikä jippiillä, eikä edes uudella jihuulla.

Tässä on yksi "haamu". Luen palstaa päivittäin ja otan vinkkejä treeniin... Propsit ylläpitäjille helvetin hyvästä sivustosta:)

Sama täällä. Luen päivittäin (töissä koko ajan), kommentit ovat harvassa.
Odottelen isoks kasvamista, kommentoin sitten.

Ei se kommentointi sitä kokoa vaadi, mukaan vaan kysymään ja omia kokemuksia kertomaan...itsekin ihan naru ja silti välistä suuna ja päänä :lol2:

Itsekkin tässä odottelen että tota massaa tulisi n. 20 kiloo lisää niin kehtais suustaan jotain möläytellä ;)

ghosts in machine

Niin. Ei kai se nyt hirmumassaa vaadi että tänne kirjottaisi.

Itse olen aika tuore jäsen, ja tämä on ensimmäinen viestini tänne. Kysymyksiä on kuitenkin tulossa, kunhan tässä saa sanaansa aseteeltua. Mielipiteitäkin tulee varmaan tarjottua kunhan tässä alkuun pääsee...

Re: ghosts in machine

Originally posted by newberry

Kysymyksiä on kuitenkin tulossa, kunhan tässä saa sanaansa aseteeltua.

Niin, kun tänne kirjoitellaan niin tekstin pitää olla kieliopillisesti täysin virheetöntä. Ä:n ja Ö:n pilkkujen pitää olla paikoillaan ja kaikkien täytyy saada käsialasta selvää, muuten se automaattisesti banni. Niin, ja kiroilla ei saa missään nimessä. Kunhan vaan tämän muistatte niin voitte ruveta muotoilemaan ensimmäistä tekstiänne. Niin ja ennen lähettämistä teksti täytyy sääntöjen mukaan luetuttaa vähintään neljällä kaverilla läpi että kaikki mahdolliset kielelliset väärinkäsitykset tulee korjattua. Jos sinulla ei ole vähintään neljää kaveria niin et valitettavasti voi kirjoittaa Pakkotoisto.com:iin. :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom