paljoin painatte ilman läskiä?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Niin tuli vaan mieleen tällästä kysyä et jos joku tietää oman rasvattoman painonsa. Elikkä paljon painatte läskien kanssa ja ilman ja paljon olette pitkiä? Jos tämmönen threadi on jo jossain niin voi poistaa tän ja antaa mulle linkin siihen..En ainakaan ensisilmäyksellä löytänyt. Ite en oo mitannu omaa läskitöntä painoani vielä.

En tiennytkään, että sellasta pyttyy mittaamaan :O no veikkaisin että 75-80kg täysin läskittömänä, pituus 182 :D

Eihän tota voi laskea millään kaavalla, mutta rasvaprosentin voi mitata ja sitä kautta ehkä miinustaa oman ARVION läskeistä, rasva% mittaamisessa ei tule täsmällistä tulosta, mutta suuntaa antavaa.

Tietysti voi vetää ittensä niin rasvattomaan kuntoon, että voi sanoa ettei ole läskiä jäljellä, tosin kukaan ei ikinä pidä tällästä kuntoa yllä kovin kauaa koska se olisi hyvin raskasta :D

ei tommosta voi mitata:D mut ehkä joku 70-75? normaalipaino 80 ja pituus 177:arvi:
Eli sinulla olisi semmoinen 8% rasvat? Aika tiukassa kunnossa, voisin sanoa :D

Sitten voi laskea Lean Body Mass Indexin, eli rasvattoman painoindeksin. Otetaan vaan normaalisti painoindeksi siitä rasvattomasta painosta. Se kun on yli 25 niin voi sanoa olevansa lihaksikas. Ja varsinkin jos on matalilla rasvoilla (alle 10%) LBMI >25 niin voi sanoa että on kovassa kunnossa.

Miten niin ei voi laskea?

paino x (100-rasva%)/100

ja vastauksen tarkkuus riippuu tietenkin rasva%mittauksen tarkkuudesta.

itellä 82kg rasva% bout 15 eli rasvaton paino = 82kg x (100-15)/100 =69,7kg.

pituutta 180.

rasvattoman massan indeksi 21,6.

:offtopic: mut miksei kukaan oo viel haukkunu mua lyttyyn paskapuheesta? :D

Aloin miettimään, niin ei rasvaton paino voi mitenkään olla tyyliin 80kg :D

Kuvia tai muuten sanon että :anssi: Monesti ihmiset arvio aivan liian vähän itsessä olevan rasvaa kiloina ja luulenpa että nyt on käynyt sama juttu...
"15 vuotiaiden kuvia" theardissa on sulle :kuvia: sivulla 19:D joo ja on :anssi: toi oli vaa tommonen veikkaus. Mutta kyllä mulla rasvat varmasti korkeemmalla on ku 8% ehkä joku 65-70 ois sopivampi. En osaa yhtään sanoa:)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
:offtopic: mut miksei kukaan oo viel haukkunu mua lyttyyn paskapuheesta? :D

Aloin miettimään, niin ei rasvaton paino voi mitenkään olla tyyliin 80kg :D
Siks kun et kertonut painoasi?

Tää nyt on vähän lottoamista, kun ei ole tarkkoja rasvaprosentteja ikinä mitattu. Sellasella elektronisella värkillä yhteen väliin aika usein mittasin, ja niihin arvoihin verratessa väittäisin rasvaprosenttini tällä hetkellä olevan about 10-13%.

Lasketaan vaikka 12%:lla...
82,9kg x 0,88 = 72,952kg ~ 73kg

Mitä tuo sitten ikinä kertookaan... :)

Edit. TLP:n rasvaton paino suurempi kuin rasvallinen paino? (Profiilissa 85kg) :D

Suositut

Back
Ylös Bottom