Jaa jaa, ei ku kysyin vaan, että miten jaksaa offilla kehittää sarjapainoja tai volyymia jos hiilaria ei tule kunnon lähteistä esim. viljatuoteista jne, tosin taitaa olla niin, että Luomuporkkana on one of a kind ihminen ja tuo on hänelle paras vaihtoehto.
tämä massakauteni/off on tietysti hieman ristiriitaista.voi ollakin totta,ettei massaa saa maksimaalisesti kehitettyä ilman riisiä,viljatuotteita, mutta koen,että oman pääni kunnossapito on tärkeää jotten lihoisi niin lihavaksi että terveyteni menisi miettimällä ja syömällä ruokaa ylenmäärin viljahiilareiden ja sokerien takia.
voi hyvinkin olla,ettei tämä laji kertakaikkiaan sovi minulle koska olen täynnä ristiriitoja.
Eihän yötä vasten pidä hirveesti hiilaria koneeseen tunkea ellei ole treenannut juuri sitä ennen ja on pakko mennä tutimaa.
ei niin,kyse oli siitä jos treenaa illalla. yöllähän et tee viljahiilareilla mitään tähdellistä(???!)
Totta totta, mutta ei sitä "paskaa" tarvitse vetää niin usein, tosin ihmettelen, että miten voi olla nälkä 24/7 jos syö kumminkin ylikulutuksen ja hidas hiilarihan pitäisi pitää 99,9999% ihmisistä kylläisinä, näköjään Luomuporkkana on ihan erikois tapaus.
mulla on opittua herkuttelua ikävä kyllä jäljellä joka selittäneen useammin kuin kerran viikossa paskan syömisen>ehdollistaminen.tästä on pirun vaikea taistella pois.
mulla noi viljahiilarit ja sokeriruuat aiheuttaa sen jatkuvan nälän-joka on pään sisällä-eli vaikka maha on jo umpi täynnä,on pakko saada lisää koska aivot sanoo niin.
sokeri ja viljahiilarit saa mut syömään paketin ruisleipää,makaroni vaikka 2kg ketsupin kera,levyn,pari suklaata yksikin pala jne.siksi olen äärimmäisen helpottunut tajuttuani mistä tämä ruuan kanssa taistelu johtuu.
Hmm ei sitten ikinä mitään tankkauspäiviä offilla jollain tankaat lihasten glykogeeniset varastot täytee jotta jaksaisi?
kai se tankkaus on just se kun vedän paskaa.toisaalta nekin on yhtä tyhjän kanssa koska on ollut ihmeen paljon voimia salilla.olen todella yllättynyt treenatessani Mikan kanssa->on laittanut mulle isoja painoja ja siinä olen pistänyt menemään mukisematta vaikken syö em hiilareita.
Vaikee kuvitella ja varsinkin offilla, dietillähän tuon ymmärtäisi, viimeistään tässä vaiheessa tulin siihen tulokseen, että Nyyssölän pariskunta ei oo tästä mooilmosta vaan jostain bodyplaneetalta.
olen todella erikoinen tapaus ja tiedän että kaikki ei ihan ymmärräkään mua -eikä tarvitse-,mutta teen vain asiat niin,että mieli ja keho toimii parhaiten,täm ei siis tarkoita,että lihaskasvuni olisi optimaalisinta!en siis missään vaiheessa ole kannustamassa sai suosittelemassa kenellekään syömis,- tai elintapojani.
Ollaan Mikan kanssa samoja tyyppejä kuin tekin
Caitlynin juttu oli
VelttoV sanoi:
Eikö Luomuporkkana ollutkaan kasvissyöjä? Vai mitä nyt olen (taas) missannut?
Sikäli kun näitä ruoka-ainejuttuja olen fanaattisestikkin seurannut, niin oikeastihan ruuansulatuksen mikrobitoiminnasta tiedetään varsin vähän. Ihminen on hyvin sopeutuva eläin. Mikrobitoiminta suolistossa on eri tyyppinen esim kasvissyöjällä vrt inuiitilla. Ja se muuttuu myös hiljalleen ruokavalion mukaan. On todella vaikeaa yksilön kannalta nopeasti todeta, mikä ruokavalio tyypille sopii parhaiten
olen kasvissyöjä (koska tässä yhteiskunnassa jokainen voi sen valita mitä itselleen tekee.toki söisin lihaa yms jos elettäis metsässä.)