Palautusjuomista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Simppu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Noniin yhellä toisella keskustelupalstalla joku väitti ettei usko palautusjuomien nopeaan imeytymiseen.Voisko nyt joku selittää imeytyykö ne ravintoaineet todellakin nopemmin ku joku makaroonilaatikko?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Keksu sanoi:
Voisko nyt joku selittää imeytyykö ne ravintoaineet todellakin nopemmin ku joku makaroonilaatikko?
Luulisi sen olevan melko selvä juttu, että palautusjuoma imeytyy nopeammin. Kiinteää ruokaa joutuu sulattelemaankin pikkusen kauemmin.

Pure Wheystä

Niin tuossa pure wheyn kyljessä lukee että yksi tai kaksi semmosta kipallista päivässä. Yksi semmonen painaa 32g josta 22g on proteiiniä.

Kannattaako tota purkin kyljen juttua uskoa vai voiko huoletta syödä enemmän kuin kaksi kipallista päivässä. Mun käsityksen mukaan palautukseen pitäisi saada hiukan enemmän kuin 22g proteiinia. Riippuu tietty henkilöstä, mutta paljonko minun pitäisi tuota syödä. Olen n. 175/65

Voi sitä syödä huoletta enemmänkin, noita purkkien annostusohjeita ei kannata yleensäkään sen ihmeemmin kyttäillä proteiinien kohdalla. Itsellä menee päivästä riippuen sellainen 2-5 mitallista. Palariin olen heittänyt reilut 2 mitallista, että saa suunnilleen sen 50g proteiinia.

Ok. Taidan itsekin tästälähtien ruveta laittamaan niin, että tulee semmoinen 30-40g protskuja. Lisätään sit ku kasvan hiukan eli toivottavasti pian :)

:kippis1:

N-Large vanilja, 2 scuuppi

Purewhey mansikka, 2 skuuppi

3 - 4 desiä vettä (tai maitoo :nolo: ) =

Maailmankaikkeuden parhaimmanmakuinen palautumis/massajuoma EVER :kuola:

Zone-sarja -42%
Imeytymisestä vielä, että onhan se jo selvää ihan "perstuntumallakin" / maalaisjärjellä. Tökkää sormesi makaroonilaatikkoon ja sen jälkeen palautumisjuomalitkuun. Kumman arvioisit lähtevän kiertoon elimistössä nopeammin ?

Se täytyy kyllä rehellisyyden nimissä sanoa, että isoja poikia oli kyllä jo ennen näitä palautumisjuomia, eihän näitä oo ollu kun alle kymmenen vuotta tarjolla. Nyt muutaman vuoden sisällä näistä vasta on tullut semmoista kaiken salikansan juttua.

Sitä suuresti ihmettelen, kun joskus puhutaa, kuinka joku palautumisjuoma potkii niin hyvin. Ymmärrän, että rankka testokuuri voi vähän jo "potkia", mutta muistetaan, että nämä on kuitenkin periaatteessa ruokaa. Ja niiltä on turha enempiä odotella.

Mahtavan makuisia ovat nykyisin, kun oikein odottaa, milloin pääsee näitä hörppimään. On muuttunut ajat siitä, kun sekoitettiin soijajauhoa, maitoa ja kaakaota (tai pureskeltiin salilla kaapin takana piilossa Wrange T-U-R-B-O nappeja).

Maidon hidastusvaikutusta on hieman liioiteltu. Varsinkin jos puhutaan rasvattomasta. Jos ei ole käytössö perusheraa parempaa tvaraa, niin melkein voi sanoa, että ihan sama, vetääkö maidon kanssa vai ilman. Ainesosat maidossa ei ole niin kovat kuitenkaan.

Samaa mieltä. Enemmänkin taitaa haitata joidenkin vitamiinien imeytymistä. Kyllä se kehitys muihin asioihin "Tauno Tasapäällä ja Tuuli Tuulipuvulla" tyssää, kun siihen, onko palari sekoitettu veteen vai maitoon.

Suositut

Back
Ylös Bottom