Palautusjuomista

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mike sanoi:
Ihan nestetasapainon palauttamiseksi. Ennen treeniä otettu suola näyttäis lisäävän pumppia, kannattaa koittaa. Ilmeisesti hiilarien, veden ja suolan yhteisvaikutus on kyseessä.

tästähän saa huipputuotteen aikaiseksi!!
sokeria, suolaa, ripaus red savinaa = natriPOX

räjäyttää lihakset pumppiin, pakottaa veden virtaamaan hanan ja suun väliin

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
mattibodari sanoi:
Bull's recoveryn annostuksesta:

Paljonko pitäis laittaa palautusjuomaan, jos käytössä on 1 desin mitta? Kukkura dl kenties?

Minulle itse herra Jari "Bull" Mentula neuvoi, että koska painan 100kg niin voisin ottaa joka treenin jälkeen 100g sitä jauhetta. Sekoitan ihan veteen ja juon. Minun mielestäni ainakin mansikka flavor maistuu hyvälle. Desin mittoina tuo tekee muistaakseni noin 2 tasaista kipollista (punnitsen tosin aina grammavaa'alla, joten en niin kiinnitä huomiota noihin tilavuuksiin).

Miksi heraa? Vatsa on vähän sitä mieltä että hera helvettiin. Mulla on laktoosi-intoleranssi, ja vaikka kuinka monta pilleriä heittäs huiviin heraprotskun mukana ni kyllä se hera siellä vatsassa ilmoittaa itestään kovaan ääneen. Antakaa joku hyvä esimerkki vähä-laktoosisesta palautus-juomasta.

Ostat laktoositonta heraa ja ongelmasti todennäkösesti ratkeaa sillä. Kalliimpaa se on, mutta soija imeytyy aivan liian hitaasti käytettäväksi palautusjuomaan. Välipalalla sitten taas ihan ok.

Lord_Ebbos sanoi:
Antakaa joku hyvä esimerkki vähä-laktoosisesta palautus-juomasta.

Toistaiseksi en tiedä kun yhden täysin laktoosittoman proteiinin ja se on Evolutionin Ion92, löytyy mm. pakkiksen verkkokaupasta ja Evon hinnatkin juuri laskivat sen pyöreät 10%. Toi on ihan elite kamaa palautusjuomaan ja makukin on kohdallaan. Tosin en ole kun suklaista maistanut mutta...

Näistä aineista kyllä kokoat loistavasti itelles palautusjuoman.
Ion92 + malto + kreatiini (hc tai evo) + glutamiini (evo tai prolab)

Löytynevät nuo einekset tuolta nettistoren puolelta ja halpaa on kun saippua.
Käy zoomailemassa!

Zone-sarja -42%
Timba79 sanoi:
Kalliimpaa se on, mutta soija imeytyy aivan liian hitaasti käytettäväksi palautusjuomaan. Välipalalla sitten taas ihan ok.

Kai se hydrolysoitu soija imeytyy nopeasti? Itse terästän hieman Muscle+ hydrolysoidulla soijalla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Haffey sanoi:
Toistaiseksi en tiedä kun yhden täysin laktoosittoman proteiinin ja se on Evolutionin Ion92, löytyy mm. pakkiksen verkkokaupasta ja Evon hinnatkin juuri laskivat sen pyöreät 10%. Toi on ihan elite kamaa palautusjuomaan ja makukin on kohdallaan. Tosin en ole kun suklaista maistanut mutta...

Näistä aineista kyllä kokoat loistavasti itelles palautusjuoman.
Ion92 + malto + kreatiini (hc tai evo) + glutamiini (evo tai prolab)

Miten ois tuo Nutriplussa Best 3 Protein? Toimisko hyvin palautusjuomassa? Ei täs muuta mut toi Ion92 on just tällä hetkellä hiukan liian tyyris mulle.. :itku: Tossa näyttäs olevan myös Glutamiini valmiiks mukana.. vai onko sitä liian vähän?

japa sanoi:
Kai se hydrolysoitu soija imeytyy nopeasti? Itse terästän hieman Muscle+ hydrolysoidulla soijalla.

Ei oo hajuakaan asiasta, nopeammin imeytyy varmasti, mutta onko tarpeeksi nopeeta niin siitä en tiiä mitään.

Suositut

Back
Ylös Bottom