Palautusjuomina kaupalliset Powerade:t ym.

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Nyt ei puhuttu esim somalian syöpävedestä, vaan yleisesti vedestä. Kun puhutaan yleisesti vedestä, niin puhutaan vedestä johon koiranpaskaa ei ole sekoitettu.

Toisinsanoen: Jos juo suht puhdasta vettä(esim. sitä vettä joka mun kraanasta valuu, tai lähdevesipullosta löytyy), niin se ei paljon millekkään maistu. Jos juot vettä mutakuopasta, niin se varmasti maistuu pahalle.

Ei kannata päteä asiassa, jos ei ole täysin varma sanomastaan.

e- Tottakai eri kaupungissa, eri järvestä, eri puhdistuslaitoksen, eri vesiputken ja eri kraanan läpi tullut vesi "maistuu erilaiselta", mutta juo sitä vaikka puol vuotta ja mieti uudestaan, että maistuuko se miltään.

-Kyllä pullovesissä muuten on makueroja.En sit tiedä et onko se erilainen maku tullut niihin vaikka siitä itse pullosta mut se on varma juttu et eriltä maistuu ja makuero on välillä huomattava.

-Kyllä pullovesissä muuten on makueroja.En sit tiedä et onko se erilainen maku tullut niihin vaikka siitä itse pullosta mut se on varma juttu et eriltä maistuu ja makuero on välillä huomattava.

Nojoo... ei olis pitäny sanoa mitään pullovesistä, kun en niitä juo. Mutta noin yleisesti ottaen vesi ei paljoa sylkeä tai ilmaa kummemmalle maistu, ellei syljen erityksessä ole jotain häikkää, tai ilmassa jotain vieraita aineita.

e- mutta palatkaa rauhassa takas aiheeseen ja unohtakaa koko juttu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom