Palautusjuomasta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja respect
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Harrastan punttisalia sekä taistelulajeja ja siksi kysyisin, että millon mun kannattaa juoda se palkkari, koska käyn aina puntilla ennen kuin menen taistelulaji reeneihin. Eli otanko sen palkkarin heti kun oon käyny puntilla ja siirryn siitä reeneihin vai kannattaako se juoda sitten kun reenit ovat ohitse. Yleensä mulla menee sillei et jos oon esim. klo 17.30 puntilla, reenit alkaa klo 18.30 ja ne kestää noin 1.30h tai 2.30h, rippuen siitä et käynkö molemmissa harrastamissani lajeissa.

Itte en ainakaan ottas palkkaria ennen mitään treenejä, oli ne sitten taistelajia tai bänditreeniä. Palautusjuoman tärkein osahan taitaa olla nopeat hiilarit, jotka ainakin saavat itselläni :urjo: lentämään jos jotain joutuu pukkaamaan tms. Illalla sitten, kaikkien jälkeen.

Salitreenin jälkeen on varmastikin parhain aika ottaa palkkari.

_Maukka_ sanoi:
Itte en ainakaan ottas palkkaria ennen mitään treenejä, oli ne sitten taistelajia tai bänditreeniä. Palautusjuoman tärkein osahan taitaa olla nopeat hiilarit, jotka ainakin saavat itselläni :urjo: lentämään jos jotain joutuu pukkaamaan tms. Illalla sitten, kaikkien jälkeen.

Sama homma muuten itelläkin, jos ottaa hiilareita liian lähellä treeniä, niin paska olo iskee takuulla. N. tunti ennen reeniä kun vetää naamaan hiilarit, kreatiinin ja glutamiinin, niin sitten kaikki on ok. Sama kun vetäisee salin ovella banaanin ovella, niin treeni on pilalla.
Palkkari naamaan mieluiten heti reenin jälkeen, ei turhaa viivyttelyä. Tunnin päästä reenistä se hyöty ei oo enää niin suuri, vaan lihasten energiavaje on saatava heti tyydytettyä.

respect sanoi:
Harrastan punttisalia sekä taistelulajeja ja siksi kysyisin, että millon mun kannattaa juoda se palkkari, koska käyn aina puntilla ennen kuin menen taistelulaji reeneihin. Eli otanko sen palkkarin heti kun oon käyny puntilla ja siirryn siitä reeneihin vai kannattaako se juoda sitten kun reenit ovat ohitse. Yleensä mulla menee sillei et jos oon esim. klo 17.30 puntilla, reenit alkaa klo 18.30 ja ne kestää noin 1.30h tai 2.30h, rippuen siitä et käynkö molemmissa harrastamissani lajeissa.
Palkkari ilman muuta heti salitreenin jälkeen, ennen lajitreenejä!!
Muuten lihakset kataboliassa koko lajitreenien ajan. Jos ei meinaa pysyä juoma sisällä,
niin lisää enemmän vettä palkkariin saadaksesi laimeamman seoksen.

Suositut

Back
Ylös Bottom