Palautusjuomasta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Spidey
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No niin, varmasti söörtsillä löytää ja löytääkin tietoa vaikka kuinka, mutta katsoinpa viisaimmaksi kuitenkin laittaa uuden tredin kun en oikein saanut selkoa asiaan.

Niin sellaista kysyn että kun olen aktiivinen urheilija monessakin lajissa niin minkälainen palautusjuoma olisi hyvä hankkia. Salilla käyn 3-4 kertaa viikossa, aerobista tulee uinnin, rullaluistelun ja lenkkeilyn muodossa about 3 tuntia viikossa. Sitten pelaan lentopalloa ja kesäisin on yhdet reenit viikossa ja siihen päälle käyn silloin tällöin pelaamassa biitsillä. Jalkapalloa tulee puulaakiporukassa potkittua 2-3 kertaa viikossa myös. Ja kun mistään ei halua tinkiä ja ylikunto pelottaa ja palautusjuomasta olisi varmasti iso apu niin mitä suosittelette?

Paaljon kiitoksia niille jotka viitsivät vastata :worship:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Itse suosittelen semmosta kuin Reco2.Se on ihan sairaan hyvä palautusjuoma jauhe.Tiedät varmaan että palautusjuoma jauheet pitää sekoittaa veteen.Tai no miksei sitä voisi sekoittaa myös maitoon.En oo kyllä ihan 100% varma siitä maitoon sekoittamisesta.Jos sekoitat veteen ja juoma maistuu pahalta niin pistä sinne sekaan reilu lusikallinen kaakao jauhetta ja johan rupee maistumaan. :thumbs:

Onhan täällä ollu jotaki semmosta puhetta että jos maitoon sekoittaa niin ei imeydy niin nopeasti. Mutta ei kai se välttämättä olisi niin huonokaan asia jos päivän aikana tulisi useampi reeni.

Miten sitte sen annostuksen kanssa? Pitäisikö ottaa vaan puntti reenin jälkeen vai aerobisenkin?

Spidey sanoi:
Onhan täällä ollu jotaki semmosta puhetta että jos maitoon sekoittaa niin ei imeydy niin nopeasti. Mutta ei kai se välttämättä olisi niin huonokaan asia jos päivän aikana tulisi useampi reeni.

Miten sitte sen annostuksen kanssa? Pitäisikö ottaa vaan puntti reenin jälkeen vai aerobisenkin?

Kyllä se olisi hyvä idea ottaa palautus juomaa myös aerobisen harjoittelun jälkeen. :thumbs:

No mulla on puoli pussia fastin massaa jäljellä, joskus tyhmyyksissäni menin ostamaan kun saliohjaaja sitä suositteli. Voisiko sitä käyttää palautukseen kun ei viitsisi kallista jauhoa roskiinkaan heittää.

Zone-sarja -42%
Spidey sanoi:
No mulla on puoli pussia fastin massaa jäljellä, joskus tyhmyyksissäni menin ostamaan kun saliohjaaja sitä suositteli. Voisiko sitä käyttää palautukseen kun ei viitsisi kallista jauhoa roskiinkaan heittää.
Tottakai

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sulla tulee sen verran reenejä, että kandee varmaan ostaa iso setti heraprotskuu ja maltoa ja ite sekotella.

Tulee paljon halvemmaksi, kuin ostaa valmis palkkari.

Suositut

Back
Ylös Bottom