Palautusjuomasta vatsa kuralle...

Originally posted by Tomi
Seppuku on olennainen osa ninjojen arkirutiinia.

Eikös se seppuku ollu kuitentenkin kaikkien Japanilaisten arkirutiinia, siis niiden kenelle siihen annettiin lupa. Se oli suuri kunnia saada tehdä seppuku, jos oli sattunut turaamaan asiansa. Ja ninjathan tais olla aika huonomaineisia rosvoja jotka ei kai kauheesti saaneet mitään kunniallista loppua. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Yusu
Nyt on muutaman kerran menny vatta ihan sekasin palautusjuomasta. Samaa kreatiinia ja heraa oon käyttäny, mutta malto on uutta (vika lienee siinä?)

Muilla ollu samoja ongelmia?

Kaikki vinkit ja neuvot tervetulleita

Mä olen huomannut itselläni sen että jos teen palautus/proteiinijuoman liian isoon määrään vettä, esim. 5dl niin pakki on sekaisin noin tarkalleen 4 tunnin päästä.

Jos laitan vettä ainoastaan minimi määrän eli vaikka alle 2 desiä ongelmia ei tule.

Luulen että kyse on mulla vatsahappojen laimenemisesta sen vesimäärän takia ja siksi varsinkin protsku+öljy aiheuttaa vatsavaivoja liian isossa vesi määrässä.

Tuli vaihdettua palautusjuoma fastin whey+, malto6 ja krea combosta Bullsin recoveryyn.

Bullssia vedelty nyt noin kolme viikkoo, seurauksena jatkuvia mahavaivoja, eí ole laktoosi- intoleranssia, joten ei johdu siitä.
Johtuiskohan vitargosta tai makeutusaineista. Onko kellään ollu vastaavanlaisia vaivoja?

Mites Bullssin basicin kanssa, onko ollu vastaavanlaisia ongelmia?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom