Palautusjuomasta vatsa kuralle...

Originally posted by jpm

voin syödä yhden suklaapalan, mutten kahta!

Mulla menee raja tuossa kahden-kolmen paikkeilla. Aika herkkiä ollaan molemmat. Ei oo herkkua tämmönen...

Vaan eipä oo ainakaan sellasta kiusausta ratketa mussuttamaan suklaata, edes jotain positiivista.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
juu, no en ole kyllä suklaata syönyt aikoihin..ties millon! noh kyllä siihen tottuu. kaikkein eniten mua harmittaa noiden proteiinien hinta! sitten kun ei viel kananmunaakaan voi syödä!! tänään ostin just fast whey3:sta (vai olikohan se nyt whey+) (?)..kaadoin pussista purkkiin ja unohdin jo kumpaa se on. ) ja oli melko hinnakasta! rapiat yli 30egee joutui pulittamaan ja maustamatonkin vielä on! lisäksi cytosportin complete whey protskuu (33egee/kg), niin alkaakin olemaan jo palautusjuomalla hintaa....:(

Joo, kalliiks tulee, kun joutuu ostamaan protskunsa suurinpiirtein kaksinkertaseen hintaan verrattuna tavalliseen kaveriin. Ite oon joutunu sille soijalinjalle. Eli pussi kunnon wheytä jota sitten jatketaan pussillisella tai kahdella soijaa... :(

Wrangen kreatiini.

Mulla kanssa toi Wrangen kreatiini teki vähän jotain muuta. Koulussa kun ei oo tapana piereskellä avoimesti, niin joutu olee ties missä sikiöasennoissa ettei kaasut päässy karkuun.

Jos joku nyt on kreatiinia ostamassa niin vältelkää Wrangen kamaa (ellette sitten halua jotain tyyliin: http://www.liekkipieru.com

jospa vaihtaisit puolet maltosta dextroosiin ja vähentäisit vähän proteiinin määrää. Auttaisi sen kreatiinin imeytymisen kanssakin.
On nimittäin aika massiivinen toi palautusjuoma. Imeytyyköhän tollanen määrä kuinka nopeasti. Toisaalta en tiedä minkä kokonen jannu oot.

aihe pinnalle.

mitä mieltä ootte tosta perus-herasta ja perus-maltosta (valkoinen pussi, sininen etiketti), mitä wrange myy?
meneekö noista maha ihan sekasin vai uskallanko ostaa?
vaikuttaa vaan aika halvoilta muihin verrattuna...

kiitos vastauksista!

Niin,, vielä itekki pitää palata tähä. Nyt heti treenin jälkeen oon ottanu VAIN proteiinijuoman (1½dl heraa) ja 15-30min päästä maltoa (2dl, ja vettä reilusti) ja kreaa, niin vatsa on pysyny hyvin kunnossa

Originally posted by gnut
aihe pinnalle.

mitä mieltä ootte tosta perus-herasta ja perus-maltosta (valkoinen pussi, sininen etiketti), mitä wrange myy?
meneekö noista maha ihan sekasin vai uskallanko ostaa?
vaikuttaa vaan aika halvoilta muihin verrattuna...

kiitos vastauksista!
Toi malto on ainakin mulle käynyt ihan hyvin! nytkin ois tossa 25kg:n säkki odottamassa jakamista kavereiden kesken :D

Heh heh, vai alkaa kavereilla "henget puhumaan" ja kaasut purkautumaan :D

Itselläni ei ole ollut suurempia ongelmia. Itse olen kyllä sitä mieltä että palautusjuoman juomisesta ei saa tehdä vaikeaa. En ole kyllä kuullut että menis "pakki" sekasin palautusjuomista, aika outoa. Ei muuta kuin pysyy merkeissä joita on tottunut käyttämään, ja jos ne toimii niin mikä parasta. Itse olen sitä mieltä että kreatiinin käyttöä kannattaa jaksottaa...

Eikä ne määrät pidä olla mitään kauhean suuria, oman painon mukaan sekoittelemaan palautusshotteja. Itse laitan protskua n.35 g ja maltoa n.60g ja kreatiinia n.7g.

Itellä voi mennä maha kuralle jos tekee liian vahvan juoman=liian vähän vettä. Joo laktoosi-intoleranssi sucks! Noh tuleehan ainakin ostettua parhaita(kalleimpia)jauhoja. Hyla-rahkasta meni maha joskus löysäksi mutta nyt on toiminut kuin kello siitä asti kun ostin ternimaitoa. Se on kyllä auttanut mulla helvetisti maha vaivoihin.

Originally posted by Iivili
Hei voisko nää mahavaivat protksujuomien kanssa johtua yksinkertaisesti siitä, että sen vaan heittää nopeesti helttaan, eikä pureskele ollenkaan?

Voi kuulostaa taas mikrofraktioiden nussimiselta, mutta kyllähän se on tav. muonan kanssa ihan sama, että jos sen vetää kauheeta vauhtia sisään, eikä pureskele kunnolla, niin ilmavaivoja ja muita vatsavaivoja tulee varmasti.

Mulla on seuraavana päivänä vatsa ihan sekasin ja paska väriltään vihreetä, kun syön illalla ennen nukkumaanmenoa 2prk raejuustoa ja 10g öljyä...

:curs:

Originally posted by Yusu
Nyt on muutaman kerran menny vatta ihan sekasin palautusjuomasta. Samaa kreatiinia ja heraa oon käyttäny, mutta malto on uutta (vika lienee siinä?)
Mullakin meni joskus ennen vatsa sekaisin maltosta, mutta ei mene enää.

Mullakin on wrangen 1 kilon pönttö kreaa
Mutta ei siinä vielä kaikki, mul on 3 kilon pönttö Mega Massia...
ja maha on sekasi about joka päivä. :(

noh, nyt on wrangen tuotteet testattu, seuraavaksi LRP:n tuotteita testaamaan (paremmalla onnella ehkä)!

Originally posted by Yusu
Nyt on muutaman kerran menny vatta ihan sekasin palautusjuomasta. Samaa kreatiinia ja heraa oon käyttäny, mutta malto on uutta (vika lienee siinä?)

Sama homma, silloin kun vielä maltoa tuli käytettyä, niin heti meni vatsa sekaisin, siksi ei ole tullut enää vuosiin lisattyä hiilaria juomaan.

Maltossa on pitkäketjuisia, "monimutkaisia" hiilareita, jotka imeytyvät huonosti joillakin. Itselläni on suolen läpäsemiskyky huonontunut kroonisen suolistotulehduksen takia ja mä ainakin saan maltosta järkyt ilmavaivat ja kiireen vessaan. Kotiruoalla näin ei käy.

Sama juttu, välillä on ongelmia palautusjuomien kanssa kroonisen suolistotulehduksen takia.

40g whey3:a, n.20g maltoa, vähän dextrosia(10-20g?) ja 5-10g kreatiinia toimii tällä hetkellä hyvin palautusjuomana.

Ootko demoni testannu noita eri protsuvalmisteita, mikä sopii parhaiten suolisairaalle? Itse syön Nutri Fastia ja on ihan kohtuullista. Itse oon huomannut että keinotekoisesti makeutetut ei oikein sovi.

Nyt kun ei ole vähään aikaan ollut tulehduksia, tota whey3:a pystyy käyttämään ilman mitään ongelmia.
Nutriplussan hera8100 on tullut syötyä välillä, mutta sitä suolisto ei siedä niin hyvin.

"Itse oon huomannut että keinotekoisesti makeutetut ei oikein sovi."

niinpä, niitä s**tanan makeutusaineita tungetaan nykyään joka paikkaan:curs:

Mitäs ootte mieltä Viking Powerista. Meneekö maha sekasin? Onko siinä laktoosia?

Toi Wrangen halpishera pistää mulla pierettämään ja maistuukin aivan paskalta. Että nyt jotain uutta kenties...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom