Kertokaahan tyhmälle, mikä on totuus. Mulla on sellainen Matti "Guru" Halosen kirjoittama opas kuin Nykyaikainen ravintovalmennus (se tuli joidenkin lisäravinteiden mukana pari vuotta sitten) ja siinä sanotaan näin:
"Optimaalisen palautusjuoman tulee sisältää maltodekstriiniä, joka imeytyy tehokkaasti ja rasittamatta ruuansulatuselimistöänostaa verensokeria erittäin nopeasti ja aiheuttaa siten voimakkaan insuliinireaktion. Insuliini avaa lihassolut ja akstivoi kuljetusjärjestelmät hiilihydraatin lisäksi myös muille juoman sisältämille ravitoaineille. Rasittuneet lihassolut tarvitsevat rakennusaineeksi proteiinia, jonka on ehdottomasti oltava hydrolisoidussa eli esipilkotussa muodossa, jotta proteiinin eri aminohapot ovat solujen käytössä samaan aikaan, kun insuliinitasot ovat korkealla."
Olenko ymmärtänyt jotain väärin, vai onko tuo Halonen siinä sitä mieltä, että palkkarissa pitäisi olla maltoa ja sen kanssa hydrolisoitua heraa? Puhuuko Halonen paskaa?
OT, olenko mä muuten ainoa, jonka korvaan aina särähtää sana hydrolisoitu? Meillä koulussa ja oppikirjoissa puhutaan aina hydrolyysistä ja hydrolysoitumisesta, jonka lopputuotteena on hydrolysoitu yhdiste. Mä oon aikas