Palautusjuoman ostamisesta nuorena (14v)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juketh
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Noh en itseäni kauheen superlaihaksi sanois, kyllä sitä "fläsääkin" on vähän. Ja kyllähän sitä painoakin olis enemmän jos:
1)söis enemmän
2)Nostais enemmän rautaa ylös :D
3)ruumiinrakenne ja aineenvaihdunta määrää aika paljon painosta.

assblast all the way!

painan 70 kg ja olen pitkä 175 enkä mielestäni ole mikään läsä. Toiselta voi näyttää tietysti muiden silmissä.

Ota huomioon että kirjoittelet kehonrakennus-foorumille. Täällä nuo mitat ovat "kyniksen", eivätkä läskin tai lihaksikkaan. :)

Noniin tilasin tuolta sportnutriotion.fi:stä nyt seuraavia jauheita:
Optimum 100% whey minttusuklaa 2,34 kg
maltodekstriini 2,5 kg
kreatiini 500 g
ja hintaa tuli ilman postikuluja noin 81 €
Laskeskelin, että tämmönen tulee halvemmaksi kun valmisjuomat.
Mulle riittää tota protskua johonki 80 annokseen ja siten se kestää mulle joku 4kk(eli aika kauan). Jos löydätte jotain halvempaa, mutta mieluiten ,maustettua ni ehdotelkaas

Halvimpien hintojen vihjailu ei ole oikein palstan sääntöjen mukaista.
Mutta että ON'n minttusuklaa tehnyt paluun ja vielä 2,3kg paketissa.. yhyy, miksei täältä saa? Ja miksei tuota voi olla pussissa, noita ämpäreitä ei hirveästi lähdetä lentokoneessa roudailemaan :(
Onneksi sentään wanha kunnon vanilla ice-cream löytyy.

Noista saa kyllä ihan kivan 80 palkkarin paketin, jos kreatiinia vetelee vain palkkarissa. Mutta muista ettei nuo LISÄravinteet korvaa sitä oikiaa ruokaa, eli lusikkaa soppalautaselle mars :)

Tässä olis tällänen pirtelöohje mikä voisi sopia palariksi:
-1½ dl hera-jauhetta
-1½ dl malto-jauhetta
-1 tl kreatiinia
-1dl jäätelöä
-2 dl maitoa
-suklaakastiketta(maun mukaan)
Tästä tulee siis monta annosta, itse ajattelin selvitä kahdesta treenistä tolla kun vaan pääsen kokeilemaan, vielä en ole aineksia ostanut, mutta kokeilen tota ohjetta heti kun oon ostanu noi jauheet. Saa arvostella/ehdottaa parannuksia ohjeeseen.
HUOM! Hera ja malto maustamattomia. Jäätelönä voi käyttää maun mukaan vaniljaa tai suklaata, tai miksei jotain muutakin...:D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
jees ite 14v sälli ja lisäravinteita tulee käytettyä.
ite tuli ekat palkkarit ostettua 13v, tais olla reco2:sta ja sen jälkee sekottelin ite.

ja tosiaan n.60kiloselle ne kalorit kuntoo, 130g prodea about ja 2700kcal ja kunnon treeni ja lepo niin eiköhän se siitä lähde ;)

Meh, tekee ihan miltä tuntuu, itse olen pitänyt tuosta syömisestä kotona treenin jälkeen kun salille jotain parisataa metriä kotoa :D

Musta kyllä tuntuu, että toi 120 g proteiiniä on ihan helppo. Mulla sitä tulee kyl joku 170-220g riippuen päivästä. Se on vähintäänkin riittävästi jollei vähän liikaakin :D En tiedä mut oon ymmärtänyt, että ylimääräinen proteiini saattaa kerääntyä maksaan?? Tähän vois joku laittaa linkkiäkin jos löytyy. Ja laskin et hiilaria tulee päivästä riippuen kyl päälle 200g ja rasvaa joku 60-100 g.
Kaloreita oon yrittäny lisätä ja koitankin esim jotain hedelmiä syödä aina välillä.

Ite oon juonu heti treenin jälkeen hera80 veden kanssa. sitten kun olen päässyt kotiin asti n. 30 min treenin päästä, saatan juoda hera80+malto tai sitten safkaan jotain kevyesti. Pidän noita green linen tuotteita siinä suhteessa parhaimpina, että ne eivät maksa 30e/kilo ja tuovat aivan saletisti normi punttaajalle tuloksia samoin, kuin saman valmistajan hifimmät tuotteet.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom