rahkanaama
Banned
....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lassesa sanoi:Ja noin hyvin asiaan perehtyneenä kehtaat väittää että hiilarit ovat turhia lihaskasvulle:jahas:
ps. et vastannut kysymyksiin, annas tulla sitä kredibiliteettistä infoo sit
Edit:piis:
Kyllä se noin vähän menee ainenkin mitä Hulkkia oon kuunnellut ja lukenut. Mutta toisaalta siihen lihoamiseen ja laihtumiseen vaikuttaa enemmän ne päivittäiset kalorit. Ja IMO kannataa aamulla nauttia enemmän hiilaria ja vähentää iltaa kohdin, rasvoille toiste päin ja proteiinia koko päivän ajan.Amelie sanoi:Mun käsitys on, että hiilarit lihottaa lähinnä yhdessä rasvan kanssa nautittuna. Ihanteellisinta olis kai syödä protskut ja rasvat yhdessä ja hiilareiden kanssa sitten mahdollisimman vähärasvaisia ruoka-aineita. ???
Ensinnäkin, en ole yhdessäkään kommentissani väittänyt, että hiilarit olisivat turhia lihaskasvulle. Kaikki tätä foorumia lukevat tai tänne kirjoittelevat vaan eivät varmaankaan ole niitä, jotka haluavat maksimoida lihaskasvuaan ja silloin kovin suuret hiilarimäärät eivät ole välttämättä tarpeellisia. Itse lukeuden heihin ja omiin tarpeisiini riittävästi lihas on kasvanut näilläkin hiilareilla.Lassesa sanoi:Ja noin hyvin asiaan perehtyneenä kehtaat väittää että hiilarit ovat turhia lihaskasvulle :jahas:
Yhtä lailla jurppii, että noilla vuosilla joku ei ymmärrä, että kaikki tällä palstalla kirjoittavat eivät ole bodareita.anticatabolic sanoi:Ei tartte noilla vuosilla mitään perustella kun on kakskymmentä vuotta sitten jotain asiaan liittyvää lukenut. :thumbs:
Just tommonen jurppii, että joku toteaa että ei niitä hiilareita tarvi ja sitten ei edes vaivaudu perustelemaan asiaansa. Ei niitä elämiseen tarvikaan mutta bodaus hieman eri juttu.
Perusteluksi riittää yksi sana: glukoneogeneesi.Aivot tarvitsevat glukoosia, eivät hiilihydraattia. Aivojen tarvitseman määrän glukoosia elimistö (maksa) taas pystyy valmistamaan ihan itsekin, joten siihenkään ei tarvita hiilareita ravinnosta.
Ei aavistustakaan, sanotaan että riittävän nopeasti omiin tarkoituksiini.anticatabolic sanoi:Kerroppas minulle nyt että miten nopeasti sinun elimistösi pystyy valmistamaan tuosta rasvasta ja proteiineista sitä glukoosia?
ShoGun1966 sanoi:Ensinnäkin, en ole yhdessäkään kommentissani väittänyt, että hiilarit olisivat turhia lihaskasvulle. Kaikki tätä foorumia lukevat tai tänne kirjoittelevat vaan eivät varmaankaan ole niitä, jotka haluavat maksimoida lihaskasvuaan ja silloin kovin suuret hiilarimäärät eivät ole välttämättä tarpeellisia. Itse lukeuden heihin ja omiin tarpeisiini riittävästi lihas on kasvanut näilläkin hiilareilla.
Mutta syököön kukin ihan niin paljon ja sen laatuisia hiilareita kuin parhaaksi näkee, ei se minulta ole poissa. Ehkä kuitenkaan kaakaojuomajauheessa oleva tavallinen sokeri ei ole se paras mahdollinen hiilarilähde kuitenkaan.
Mitä siis itseasiassa tarkoitit alkuperäisellä kysymykselläsi, hiilarien laatua vai määrän riittävyyttä? Toisaalta, jos nykytilanne toimii, miksipä sitä pitäisi lähteä mihinkään muuttamaan malton tai minkään muunkaan lisäämisellä.Titaani sanoi:Back to olennaiseen.
Palautusjuomassa nautittu hiilari kaakaojauheen muodossa ei ole huono homma. Siitä lähinnä oli siis kysymys. En ainakaan itse ole huomannut mitään haittavaikutuksia, diettikin toimii :thumbs:
ShoGun1966 sanoi:Mitä siis itseasiassa tarkoitit alkuperäisellä kysymykselläsi, hiilarien laatua vai määrän riittävyyttä?
Ehtisikö joku keittiövaa'an omistaja punnita paljon sellanen tasanen desi vaikka oboyta tms. painaa?
Let me google that for you. Monesti myös ruokapakkauksissa lukee kyseiset mitat.