Palautusjuomaa...

Eli... oon 83 kiloinen ja käyn salilla 3-4 kertaa viikossa + krav magassa 2-3 kertaa viikossa. Joka salireissun jälkeen otan aina FAST Muscle+ drinksun palautusjuomana. Siinä drinksussa on 1 dl (50 g) jauhetta ja 4 dl vettä.

Pakkauksen kupeessa lukee että pitäisi ottaa ennen ja jälkeen treenin. Mutta tuleeko silloin otettua liikaa? Miten itse ottaisitte tuon ? Ennen, jälkeen vai ennen ja jälkeen?

Ja ravintosisältöhän on tässä:

<<<100grammaa jauhetta sisältää>>>
ENERGIAA 1543kj/372kcal
PROTEIINI 42g
HIILIHYDRAATTIA 43g (josta laktoosia 1,2g)
RASVAA 3g
KREATIINIA 5g
Natriumia 115mg
Kalsiumia 351g
Kaliumia 128mg
Magnesiumia 14mg
ANNOSTELU: 1-2 dl jauhetta sekoitetaan 3-5dl vettä tai maitoa. Juoma nautitaan 30min ennen harjoitusta ja heti harjoituksen jälkeen.
1dl jauhetta = 50g

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
toi ohje tarkottaa vaan sitä, että ennen treeniä tota voi käyttää loaderina. Eli ota vaan treenin jälkeen välittömästi palautumiseen.

Kokeileppa hakua sillä aika monta keskustelua on tästäkin tuotteesta, oli muuten aikasemmin nimeltään viking power.
No itse en ota sitä muulloin kuin treenin jälkeen ja lisään siihen hieman hydrolysoitua proteiinia.
Jos vaikka joka päivä ottaisit 2 kertaa tuon annoksen niin ei siitä tulee liika annostusta mutta itse en näe hyötyä tälläisestä tuotteesta ennen treeniä. Parempi on että on kunnolla syönnyt joku 2h ennen treeniä. Muuten suosin mahdollisimman vähän hiilareita sisältäviä proteiini lisiä. Mutta tämä tuote voisi olla hyvä lisä bulkki kaudella.

ite otan 2 desiä treenin jälkeen. Sun painoselle se 2 desiä jälkeen ihan hyvä.
en tosin näe mitään järkeä ottaa sitä ennen treeniä, haiskahtaa vaan rahastukselta. Jos jotain ennen ni vaikka lisä krea+gluta+bcaa.

p.s.pussin kyljessä on taulukko josta näät omaan painoos sopivan määrän.

p.p.s Kokeile myös vaik search: muscle+

edit:olihan nopeeta porukkaa. :worship:

Suositut

Back
Ylös Bottom