Palautusjuoma

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Heitetään nyt tähän perään yksi mieltäni askarruttanut kysymys.
Onko ok palkkari jos heittää Whey3 ja Malto6? Maltossa ainakin hinta kohdallaan.
Ja mitenkäs tuo kreatiini. Kun tuolla tuotekuvauksessa puhutaan jotain kuuriluontoisuudesta, mutta ajattelin sitä korkeintaan rankimpien reenien jälkeen sekoittaa palkkariin. Onko tämmönen ok, vai onko yhtä tyhjän kanssa?

Eli jättääkö koko kreatiini pois suunnitelmista?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
nothing sanoi:
Ja mitenkäs tuo kreatiini. Kun tuolla tuotekuvauksessa puhutaan jotain kuuriluontoisuudesta, mutta ajattelin sitä korkeintaan rankimpien reenien jälkeen sekoittaa palkkariin. Onko tämmönen ok, vai onko yhtä tyhjän kanssa?

Eli jättääkö koko kreatiini pois suunnitelmista?

IMHO sitä kreatiinia kannattaa vaan vetää kuuriluontoisesti tehostamaan treeniä. Jos et jostain syystä halua ottaa sitä niin paljon niin kaipa edes vähän on tyhjää parempi. Tosin vähäisellä määrällä ei välttämättä ole huomattavaa hyötyä.

Originally Posted by Amateur-
FAST Hera80 900g maustamaton
FAST Malto6 1kg

Löytyykö noita yleensä urheiluliikkeistä tjs.? Asun Joensuussa, jos joku tietäisi paikan mistä saisi. Tilaisin, mutta ei ylitä minimihintaa...

Joo, löytyy ihan Joensuun prismasta kumpaakin tuotetta ihan hyvään hintaan.

Kun nyt kerran 5 vuotta vanha threadi piti nostaa, niin pakkohan tähän on vastata. Suoraan fastin sivuilta:

2. Sisältävätkö FAST-tuotteet gluteenia?

Pääosin FAST-tuotteet ovat gluteenittomia, poikkeuksina:
- FAST DIETMIX (sisältää kauraa)
- PROFX 60g LO-CARB -proteiinipatukka (sisältää vehnää)

Tilanne on siis näiden 5-vuoden aikana muuttunut.

Laitetaan nyt tänne kerta tällainen on sopivasti pompsahtanut vai onko jossain uudempi vastaava ketju? :D

Olen ajatellut ottaa salitreeniin mukaan palautusjuoman jos sen avulla olisi lihakset nopeammin paremmassa kunnossa. Kun aloitin harjoittelun niin lisäsin normaaliin ruokavalioon lähinnä enemmän tonnikalaa ja raejuustoa jotka tietääkseni ovat hyviä proteiinin lähteitä. Kuitenkin monissa paikoissa toitotetaan että on tärkeää saada sitä ravintoa lihaksille heti treenin jälkeen eikä vasta kotona.

Onko nyt olemassa sitten sellaista palautusjuomaa, josta saisi tarvittavat lisäravinteet korjaamaan lihaksia treenin jälkeen. 1-3 kertaa viikossa tulee käytyä ja välillä tehtyä vähän rankempia treenejä ja toisinaan taas hillitymmin. Katselin esimerkiksi Fastin tuotteita ja Mucle+ voisi sopia ? Vai osaako joku suositellaj otain muuta?

kaikkeen tohon löytyy tästä ketjusta jo vastaus.^^ JOKAISEN salitreenin jälkeen palkkari joka sisältää n. 50/50% maltoo ja heraa noin sekoitettuna tulee halvemmaks kuin tuo muscle+. Ja sillä nyt ei ole järkyttävää merkitystä mihinkään suuntaan, että otatko sen palkkarin/palauttavan ruuan heti treenin jälkeen vai vasta kotona. Ellei sulla mee salilta kotiin reippaasti yli puolta tuntia. Tosta pakkiksen storesta voit bongata edullisesti tota wheytä minttusuklaan makusen ja siihen päälle sitten se malto. Hintakin jää alle 20€ ja noilla selviit sen kuukauden kerrallaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vanha ketju, mut haittaakos tuo..?
Mulla on Fastin hera80 käytössä palkkarina ja banaani siihen kylkeen, ni tarttenko maltoo myös vai riittääkö tuo bansku hiilariks? Oon aloittelija(reilun kk:n salilla käyny 4-5krt/vko), nainen, 35v, 170cm ja 66kg.
Kiitos jo etukäteen.

Mulla on Fastin hera80 käytössä palkkarina ja banaani siihen kylkeen, ni tarttenko maltoo myös vai riittääkö tuo bansku hiilariks? Oon aloittelija(reilun kk:n salilla käyny 4-5krt/vko), nainen, 35v, 170cm ja 66kg.
Kiitos jo etukäteen.
banaani riittää reenin jälkeen. juo malto sitten reenin aikana.

Zone-sarja -42%
Kiitos jo etukäteen.
Banaanihan on kai enemmän fruktoosia, mikä varastoituu maksaan, eikä lihaksiin (eikä niinkään nosta veren insuliinitasoja). Maltoa itse ottaisin treenin jälkeen, vaikka banaanin kyytipojaksi.

Banaanihan on kai enemmän fruktoosia, mikä varastoituu maksaan, eikä lihaksiin (eikä niinkään nosta veren insuliinitasoja). Maltoa itse ottaisin treenin jälkeen, vaikka banaanin kyytipojaksi.

Yllättävän moni näin luulee, mutta totuus on toinen. Markku Tikan suusta: Esimerkiksi banaanin hiilareista vain 15% on fruktoosia ja kun keskikokoisessa banaanissa hh:ta kaikkiaan on 20-25g, niin siitä vain 3 - 4g on fruktoosia.

Malton tai nopean hiilarin paikka on kyllä treenijuomassa. Siinä sen huomaa parhaiten. Banaani Bull Mentulan tavoin treenin jälkeen. :cool: Heraproteiini itsessään nostaa insuliinitasoja mukavasti. http://suppversity.blogspot.com/2012/06/whey-more-insulinogenic-than-white.html

Edit. Olikin nosto. :konsta:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom