Palautusjuoma treenin tueksi

Moro, eka postaus tänne foorumille.

Eli on tarkoitus päästä pelikuntoon kesäksi ja treeniohjelma on suunnilleen tiedossa. Tarkoitus on vetää viikoittain Air Alert hyppytreeni, ylävartalotreeni ja sitten kaksi kertaa viikosssa korispelit. Lähinnä palautusjuomaa tarviin tuota air alert hyppytreeniä varten, koska loppua kohden se alkaa käydä aika raskaaksi. Tämä treeniohjelma kestää n. 3kk.

Eli treeniohjelmani viikko on seuraavanlainen:
3xviikossa air alert hyppytreeni
2-3xviikossa ylävartalotreeni
2xaerobinen harjoitus

Air alert hyppytreeni on treeni jossa vedetään hitosti toistoja kehon omalla painolla.
Ylävartalotreenin olen tottunut tekemään 2-jakoisena ja ne tulee hyppytreenin kanssa samoille päiville.
Lisäksi tulee pari kertaa viikossa korispelejä.

Aikasemmin olen vetänyt treenien yhteydessä Muscle+ ja se vaikutti ihan hyvälle vaihtoehdolle, mutta jotain halvempaa olisi nyt kiva saada. Mitä jauheita kannattaisi hankkia ja pitäiskö niitä vetää jokaisen treenin/pelin yhteydessä?
Varmasti kreatiinia juoma tarvii, jotta jaksan vetää treenit viikoittain läpi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Moro, eka postaus tänne foorumille.

Eli on tarkoitus päästä pelikuntoon kesäksi ja treeniohjelma on suunnilleen tiedossa. Tarkoitus on vetää viikoittain Air Alert hyppytreeni, ylävartalotreeni ja sitten kaksi kertaa viikosssa korispelit. Lähinnä palautusjuomaa tarviin tuota air alert hyppytreeniä varten, koska loppua kohden se alkaa käydä aika raskaaksi. Tämä treeniohjelma kestää n. 3kk.

Eli treeniohjelmani viikko on seuraavanlainen:
3xviikossa air alert hyppytreeni
2-3xviikossa ylävartalotreeni
2xaerobinen harjoitus

Air alert hyppytreeni on treeni jossa vedetään hitosti toistoja kehon omalla painolla.
Ylävartalotreenin olen tottunut tekemään 2-jakoisena ja ne tulee hyppytreenin kanssa samoille päiville.
Lisäksi tulee pari kertaa viikossa korispelejä.

Aikasemmin olen vetänyt treenien yhteydessä Muscle+ ja se vaikutti ihan hyvälle vaihtoehdolle, mutta jotain halvempaa olisi nyt kiva saada. Mitä jauheita kannattaisi hankkia ja pitäiskö niitä vetää jokaisen treenin/pelin yhteydessä?
Varmasti kreatiinia juoma tarvii, jotta jaksan vetää treenit viikoittain läpi.

Palautus juoma juodaan vasta treenin JÄLKEEN. Treenin aikana vedät vain vettä, tai olen kuullut myös että jotkut napsivat jotain hiilihydraatti jauhoja siinä samassa, kun treenit ovat pitkiä.

Treenijuomana joku perus mehukatti toimii ihan yhtä hyvin kuin mikä tahansa superhyper urheilujuomakin.

Ja mikäli tuntuu, että lompakossa kovin pahasti eskot pullistelee, niin palkkarit tosiaankin sitten vasta treenin jälkeen. Tuollaisilla ~10h/vko treenimäärillä palkkareidenkin hyöty on kyllä lähinnä henkinen.

Jep, tarkoitinkin että treenien jälkeen, mutta pitäiskö sitä palautusjuomaa vetää ihan pelien ym. jälkeenkin?
Kokemuksesta tiedän että jalat alkaa huutamaan kauraa viikoittain, joten sen perusteella palautusjuoma varmasti maksimoisi treenien hyödyn. Vai mitä?
Kysymys on siis onko jotain halvempaa ja hyvää vaihtoehtoa Muscle+ jauhon tilalle?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom