Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Arnolti sanoi:Mun mielestä kannattas toi maito jättää ruuan yhteydes pois koska se hidastaa ruuan imeytymistä. Tai ainaki ite teen niin... Sitten puol tuntii ruokailun jälkee vetää juomat.
Käy tietysti. Yhden pussin oon käyttänyt ja lisää pitää ostaa..latku sanoi:entä kävisikö se iha noin pelkästään itsestään puntin jälkeen palkkarina?![]()
Jii82 sanoi:Parhain / Suositelluin / Toimivin palkkari hakusessa..
Juomia on varmaan satoja mut kaikkien niiden kokeilu ei houkuta..;)
Eli, monikäyttöisin lähinnä..lajeihin: Pääasiallisina, Sali..lenkkeily..uinti..ja uppopallo..Eli aika paljon aerobista ja kuluttavaa treeniä, joten olisko esim. se reco2 hyvä..?

hubbaa sanoi:Itse olen ainakin tyytyväinen tuohon N-Largeen. Sekoittuu hyvin, eikä vaahtoa. Makukin ihan ok.
)japa sanoi:Viikko kokeiltu Phasea ja voin omalla pienellä kokemuksellani antaa ääneni tuolle tuotteelle! On hyvää maultaan ja vaikuttaa faktoiltaakin todella hyvältä!
mutta se hinta on 1,8 kg pussille kun muscle + maksaa n. 30€ 1,3 kg pussimaastonakki sanoi:tähän mennessä äänet menee minulta muclse+,kun muita en ole koittanut ihan hyvin toiminu tähän mennessä sisiältää myös kreatiinia joka on ihan kiva jos muutenki käyttää kreaa.ainoa ehkä miinus muskelissa on se että saattaa ainaki mulla vaahdota jokun verran mutta jos se ei haittaa nii naamaan vaan jos taas haittaa nii jääkaappiin purkki hetkeksi rauhoittumaan.ajattelin kokeilla seuraavaksi tuota Bulls recovery juomaa harmi vaan että näyttäisi maksavan vähän liikaa 45e.