Palautusjuoma – Sekoitus joka ratkaisee treenin jälkeisen tuloksen

Meta title: ⚡🥤 PALAUTUSJUOMA – NOPEUTA TREENIPALAUTUSTA JA MAKSIMOI TULOKSET 🥤⚡

Meta description: Tehokas sekoitus heti treenin jälkeen nopeuttamaan palautumista ja varmistamaan lihaskasvun edellytykset.

Tämä kysymys on jotenkin minulle punainen vaate... kun tätä kysytään yhtenään.
...
Joten tässä muutama vastaus.
Olen kyllä ihan samaa mieltä, mutta nuo laittamasi linkit ovat muuten rikki ihan joka ikinen.

Löysin tuolta kaapista pienen määrän heraa ja maltoa, mutta huomasin että niissä on päivämäärä vanhetunu. Eli voiko niitä siitä huolimatta käyttää vai kannattaako suosilla heittää meneen ?

Jos ei maistu normaalia Shitimmälle, niin kurkusta alas:rock:
Eivät ne myrkyksi muutu:eek:

Enpäs löytännny seartsilla tämmöstä ja ois ihan kiinnostava lukee.:D Elikkäs mikä on oudoin ''mauste'' jolla ootte maustanu palautusjuoman?

tänne vois mun puolesta postaa myös hyväksi todettuja mausteita, meinaan säästää aika hyvin noissa maustamattomissa heroissa.. mutta eihän niitä alas saa ilman mausteita. Pitkään oon laittanut mehukattia raakana sisään.

Joo ois hyvä. Itekki vasta aloin käyttää ja ihan hirveen makusia.. :) Kokeilin tota kaakaojauhe+suola+vaniliinisokeri yhdistelmää ja oli juotavaa. Kokeilin kans jotain fun light sekotusta mutta ei sitä juonu pirukaa.

tänne vois mun puolesta postaa myös hyväksi todettuja mausteita, meinaan säästää aika hyvin noissa maustamattomissa heroissa.. mutta eihän niitä alas saa ilman mausteita. Pitkään oon laittanut mehukattia raakana sisään.

Eihän nuo maustamattomat nykyään maistu miltään.

Eihän nuo maustamattomat nykyään maistu miltään.

Jaa-a, riippuu kai merkistä. Meinaa toi sportlife nutrion tai vastaava maistuu ihan sonnalle. Ei todellakaan saa alas irvistelemättä :D

Viimeksi muokattu:
Samat aineet käytössä ja ihan hyvin menee alas ilman irvistelyä. Nyt perkele asennetta siihen juomiseen!

:D

Joko me ollaan nössöjä, tai sitten Force vetää sparta-asenteella sitä palkkaria alas aina reenin jälkeen

:thumbs:

Back
Ylös Bottom