palautusajat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja crack
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

crack

Banned
voiko ylimainsa sanoa, että isot lihasryhmät vaativat pitemmän palautusajat
sarjojen jälkeen kuin pienet... ;), ku muutenkin noi on aika hankalii, esim, pulssi saattaa hakata prässin jälkeen, mut jaloissa tuntuu et vois jo ottaa sarjaa...

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kyllä jalat pääsääntöisesti vaatii vähän pidemmän palautusajan mitä vaikkapa kädet. Tosin itse pyrin siihen 60 sek. palautuksiin myös käsissä. Mutta joskus jonkun raskaan jalkasetin jälkeen todellakin pumppu lyö niin kovaa että on pakko pitää vähän pidempi palautus. Aerobisen kunnon kasvattaminen auttoi ainakin mulla "kestämään" noita lyhkäsiä palautuksia.

itse olen pitäynyt siinä, että jatkan seuraavan sarjan sen jälkeen kun pulssi on vähän tasaantunut joskus olen kokeillut jalkojen kanssa tehdä vaikka pulssi ei olekaan vielä tasaantunut. jaksaahan sitä kyllä tehdä sen sarjan ihan hyvin silloinkin, mutta kaikki mitä on syönyt meinaa lentää sarjan jälkeen pihalle :lol2:

raba sanoi:
voiko ylimainsa sanoa, että isot lihasryhmät vaativat pitemmän palautusajat sarjojen jälkeen kuin pienet... ;), ku muutenkin noi on aika hankalii, esim, pulssi saattaa hakata prässin jälkeen, mut jaloissa tuntuu et vois jo ottaa sarjaa...

Pulssi saa hakata. Ei se lihaksen koko palautumisaikaan vaikuta. Pidä palautusajat 1 - 2 min jos teet bodytreeniä.

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom