Palautus

Muutama alottelijan kysymys.

1. Onko maltoosi sama asia kuin maltodeksriini? Finelistä kun löytää hiilihydraattijakaumista fruktoosien yms. lisäksi maltoosin, mutta ei maltodeksriiniä..:confused:

2. Palautusjuomaa olen "kehittelemässä". Proteiinin (heran) ostan/tilaan samoin kuin kreatiinin. Hiilarista sitten vähän kysyttävää. Haluasin mahd. luonnonmukaisista lähteistä kaiken aina saada, joten voiko tuon yleisesti suositellun malton korvata esim. hunajalla? Hunaja kun sisältää tuota glukoosia paljon, mikä imeytyy nopiaan.. Tärkkelyssiirappia olen myös miettinyt, se kun sisältää maltoosia, mikäli se on siis sama asia kuin tuo maltodeksriini.

Jotenka resepti olisi jotakuikin; Vettä, Hunajaa n.30g, heraa (Whey80) n.30g sekä kreatiiniä pari grammaa. Tuskin mikään makuelämys, jos ei uppoa niin vaikka kaakaota sekaan, jolloin herankin voisi ottaa suklaanmakuisena..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Välillä tuntuu että osa porukasta yrittää keksiä pyörää uudelleen, etenkin ravintopuolella. Ite nakkaisin vaan sitä perus maltoa sinne sekaan, kun ei esim. tossa hunajassa toi sekoittuvuus taida olla mitään mahtavaa etenkään veden kanssa. (ellet sitten ajatellut kuumaan veteen palkkarias tehdä...)

Tai sit jotai parempaa ja halvempaa merkkiä :)

No periaattteessa se on yks v*tun maku minkä merkin hiilaria sinne laitat, fastia, star nutritionia tai leaderia. ketä kiinnostaa?
Tota pieruheraa ja hiilaria menee kumminki sen verran kuukaustasolla, että sen kanssa nyt ei kannata ensimmäisenä alkaa hifistelemään.

Itellä menee millon minkäkin merkin hiilaria ja heraa, ikävä kyllä yksikään ei ole ollut sen kummallisempi ja mentulan lihoja ei ole mulle vielläkään kasvanut.
Toi saivartelu jostain kahden euron hinnastakin on typerää, säästetään jossain hiilarissa mutta sitten hankitaan "nosta testoja 235% " tribulusta useita purkkeja ja baarissa leikitään viikonloppu miljonääriä aamuyön pikkutunneillla.

over and out.

Laita kauralesettä palkkariin tai syö vaikka banaani proden kanssa. Nuo sokerijauheet kuten maltot ja dekstrot vain aiheuttavat insuliiniresistenssiä pidemmässä juoksussa jos niillä turhaan läträilee.

Ei aloittelija edes välttämättä tarvitse palkkaria, kunhan vain syöt proteiini- ja hiilaripitoista sapuskaa mahdollisimman nopeasti treenin jälkeen.

Itse jättänyt myös nuo ravintoarvottomat hiilarit pois kokonaan ruokavaliosta ja korvannut esim banaanilla.
Saa myös B vitamiinia mitä poistuu elimmistöstä treenatessa. :)

Itse jättänyt myös nuo ravintoarvottomat hiilarit pois kokonaan ruokavaliosta ja korvannut esim banaanilla.
Saa myös B vitamiinia mitä poistuu elimmistöstä treenatessa. :)

Samat sanat ja ekan puolituntia treenien jälkeen riittää pelkkä nopea proteiini, hiilarien tankkausta tarvitaan oikeastaan enemmänkin seuraavia treenejä ajatellen.

Samat sanat ja ekan puolituntia treenien jälkeen riittää pelkkä nopea proteiini, hiilarien tankkausta tarvitaan oikeastaan enemmänkin seuraavia treenejä ajatellen.

Ja sama täällä.

Oon monesti hehkuttanut, mutta en vieläkään tarpeeksi, että pakastakaa banaaneja ja soseuttakaa maidon + kaakaojauheen sekaan palkkariksi. Ei ole parempaa fiilistä kuin vetää 700ml banaanipirtelöä treenin päälle.

Ja tosta hiilaritankkauksesta seuraavia treenejä ajatellen: Eikö ketogenisilläkin ruokavalioilla suositella sokerit/hiilarit nautittavaksi ENNEN treeniä? Treenin jälkeen se ois järjen mukaan suht tarpeetonta, jos treenejä ennen vaikka samana päivänä on syöty pitkäketjusia hiilareita. Sieltähän ne sitten pikkuhiljaa imeytyy? :)

Iltaa! Tätä lukiessa tuli mieleen kysymys, onko sellaista valmista seosta jossa olisi nuo proteiinit, kreatiinit ym samassa paketissa? Onko ne ainekset välttämättömiä, sillä tähän mennessä olen nauttinut treenien jälkeen ainoastaan 2dl fastin hera-80? Eli onko pelkän proteiinin nauttiminen ollut ns turhaa, ja olisiko sama "kehitys" tullut myös ilman fastia?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom