Palautus"juoma" ilman pulvereita?

Montako kertaa sinulle on sanottu että hei kaveri, ois liikaa käsimatkatavaraa? :)

Pari-kolme kertaa, jotkut lennoista ovat vaan niin täynnä että lentoyhtiöt pitävät noistakin säännöistä kiinni. Onneksi ne kyselyt toppasivat frequent flyer statuksella ja isommilla rajoituksilla. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos haluaa palautua optimaalisesti ja haluaa tehdä tulosta niin silloin on suuri merkitys palautusjuomalla ja sen laadulla!
Tulihan se uskontunnustus sieltä... :jahas:

Hei - nyt on kuitenkin kyse jostain parin kuukauden matkasta. Meinaatko ihan tosissasi, että tulosta ei tule, jos tuon ajan syö hyvin rasvatonta jugurttia, kanaa ja muuta sopivaa paikallista ruokaa treenin jälkeen jauhojen sijaan?

Jos haluaa palautua optimaalisesti ja haluaa tehdä tulosta niin silloin
on suuri merkitys palautusjuomalla ja sen laadulla!

ei jeesus :D optimaaliseen palautukseen löytyy ratkaisu tuolta doping - osiolta.......mutta sekään ei auta esimerkiks optimaalisiin yöuniin joka yö ja optimaalisiin treeneihin joka kerta.....mutta voihan sitä itselleen valehdella että "ei tää hera vielä potki, siinä kestää kato ennenku rupee sitä massaa tulemaan!"

palautusjuomat auttaa, mutta niiden hyötyä ei ole kukaan näin tarkemmin määritellyt. optimaalinen palkkari + tribulus + animal stack + wunderjauho + ihmisenliha (siinähän on optimaalinen aminohappoprofiili ihmiselle, tarjolla suoraan nenän eessä aina kun jossain julkisilla paikoilla liikkuu) vs jugurtti

vertailun ero saattaa olla esimerkiks 10g lisää lihasta vuodessa. tai -10g tai 3kg tai -5kg. "järjestyksen lisääntyessä entropia kasvaa...."

palautusjuomat auttaa,

Noniin, tässähän sinä perustelit miksi palautusjuomaa kannattaa käyttää. Kukaan ei ole väittänyt että ilman palkkaria ei voisi kehittyä, mutta koska se tieteellisten tutkimusten mukaan edistää palautumista ja on helppo ottaa eikä maksa paljoa, niin miksi ei? Sitten jos on jotain periaatteellisia syitä olla ottamatta, niin ei sitten!

Mun mielestä on hyvä vetää se palkkari välittömästi treenien jälkeen, niin voi sitten rauhassa käydä pesulla ja syödä sitä kanaa ja riisiä ja jäätelöä vähän myöhemmin.
Mulla ainakin palkkari toimii niin, että sen jälkeen nälkä tulee pikkuhiljaa tasaisesti, eikä niinkuin ilman palkkarin ottamista, että yht'äkkiä tulee hirveä nälkä ja on saatava ruokaa välittömästi.

on helppo ottaa eikä maksa paljoa, niin miksi ei?
Itse en vain voi käsittää, miten joku voi kokea parin kilon jauhosatsin raahaamisen ulkomaille, ja EU:n ulkopuolelle matkustettaessa ne pakolliset tullissa selittelyt, helppona verrattuna siihen, että vetää jotain hyvää ruokaa jauhojen sijaan ne pari viikkoa/kuukautta. Itse ainakin matkustan mieluimmin visan kanssa kuin tungen matkalaukkuun yhtään mitään ylimääräistä.

Jotenkin huvittavaa, kun nykyään palautumisjuomia pidetään niin korvaamattomina ja jokainen puuhelmipoju niitä ravistelee ja ryystää hirveällä kiireellä pukkarissa sen rajun habatreenin jälkeen.

Palautumisjuomathan on itse asiassa aika uusi keksintö. Noin 15 vuotta sitten ei KUKAAN ryystänyt mitään palautumisjuomia. Korkeintaan banaani tms treenin jälkeen. Toki proteiinijauheita ja "massanlisääjä"- (protsku+hiilari) jauheita oli, mutta niitä otettiin muuten pitkin päivää.

Treenin jälkeen nopeita hiilareita + jotain protskua, esim. rahkaa, se on siinä. Mielikuvitus on rajana, rahkaa/jogurttia/maitoa/kaakaojauhetta/hedelmiä/marjoja vaan sekaisin. Ja jäitä + liraus rommia. :)

Jos haluaa palautua optimaalisesti ja haluaa tehdä tulosta niin silloin
on suuri merkitys palautusjuomalla ja sen laadulla!

jaa, voi se luulotautisilla niin ollakin ;). sama mitä litkua(oikeista palautusjuomista) juo niin yhtä hyvin tai huonosti olen itse ainakin palautunut. palautumiseen vaikuttaa itse reenaaminen paljon enemmän kuin yks hikinen palkkarin koostumus, ainakin mun mielestä. jugurtissa on ihan hyvä hiilari protsku suhde palkkaria ajatellen. protskua 35g ja hiilareita 65g per litra(arla rasvaton vanilja). tietysti joillekin se pitää olla superhyperultrasuodatettua yms.... kunhan vain hieno nimi ja mahtavia ja eksoottisia lausahduksia purkin kyljessä+pari huuhaa tutkimusta niin kyllä potkii....................ja muutenkin nyt puhutaan ajanjaksollisesti aivan mitättömästä ajasta, 2kuukaudesta. epäilen ettet edes lukenut tredin aloitus postia vaan kunhan mallin vuoksi tartuit tuohon yhteen lauseeseeen. tässä puhuttiin palautusjuomasta ilman jahoja ja tredin aloittaja on menossa ulkomaille, sanon sen tässä uudelleen sinulle niin ei tarvi vaivautua edes sitä' aloitus postia lukea.

perhana ku piti edes alentua tähän inttämiseen taaaaas

Noniin, tässähän sinä perustelit miksi palautusjuomaa kannattaa käyttää. Kukaan ei ole väittänyt että ilman palkkaria ei voisi kehittyä, mutta koska se tieteellisten tutkimusten mukaan edistää palautumista ja on helppo ottaa eikä maksa paljoa, niin miksi ei? Sitten jos on jotain periaatteellisia syitä olla ottamatta, niin ei sitten!

ps. tässä tapauksessa oli kyse käytännöllisistä syistä, lentomatkustamisesta, ulkomailla olosta jne..........mutta ei jaksa enää jankata

halvimmalla pääsis kun ottaisi jauhot mukaan tai kävis jostain paikallisesta putiikista ostamassa.
Dippi sanoi:
Itse en vain voi käsittää, miten joku voi kokea parin kilon jauhosatsin raahaamisen ulkomaille

Eiköhän se ruoka ole tuola turkissa kuitenkin aika ilmaista suomeen verrattuna. Aika saatanan turha ajatellakkaan mitään jauhoja.

jaa, voi se luulotautisilla niin ollakin ;). sama mitä litkua(oikeista palautusjuomista) juo niin yhtä hyvin tai huonosti olen itse ainakin palautunut.

Oletko kokeillut Esim Phase 2 ?
Litkuissa on eroja, itse olen kokeillut vuosien varrella lähes kaikki palautusjuomat ja voin sanoa että kehitystä on sillä saralla tullut valtavasti.

Eri asia on paljonko on valmis panostamaan ( rahallisesti ) harrastukseen.
Jos ei ole kummoisia tavoitteita niin tuolla jugurtti / banaani linjalla
kyllä pärjää vallan mainiosti. :whip:

Eri asia on paljonko on valmis panostamaan ( rahallisesti ) harrastukseen.
Jos ei ole kummoisia tavoitteita niin tuolla jugurtti / banaani linjalla
kyllä pärjää vallan mainiosti. :whip:

Ja se on vielä eri asia kuinka paljon on valmis panostamaan rahallisesti marginaaliseen tai oikeastaan kyseenalaiseen hyötyyn. Se, että sinulla tulee eri fiilikset eri litkuista ei todista yhtään mitään. Uskotko oikeasti, että noiden litkujen ansiosta olet saanut enemmän lihasta ja voimaa kuin vaikka sillä jogurttilinjalla? :piis:

Ja se on vielä eri asia kuinka paljon on valmis panostamaan rahallisesti marginaaliseen tai oikeastaan kyseenalaiseen hyötyyn. Se, että sinulla tulee eri fiilikset eri litkuista ei todista yhtään mitään. Uskotko oikeasti, että noiden litkujen ansiosta olet saanut enemmän lihasta ja voimaa kuin vaikka sillä jogurttilinjalla? :piis:

totta. on se niin kiva laittaa 1000e/vuosi siihen että sulla on 2mm isompi hauis kuin ilman mömmöjä?

koko ajan olen kyseenalaistanut palautusjuomien käytännön hyötyä. hyötyä niistä on, mutta näkyykö se sit vaakassa vai ei niin se onkin ihan eri asia. jos hyöty on 10g/vuosi niin tulee "extra" - grammalle hintaa......

Ei hyvä ratkaisu!

hait kuitenkin optimaalista ratkaisua?

MODET hei, tän voinee lukita jo? käsittääkseni ongelma on jo ratkaistu ja menee vaan jauhamiseks mömmökauppiaat vs. kriittiset

hait kuitenkin optimaalista ratkaisua?

MODET hei, tän voinee lukita jo? käsittääkseni ongelma on jo ratkaistu ja menee vaan jauhamiseks mömmökauppiaat vs. kriittiset

Threadin aloittajana ole samaa mieltä:) Vaikka saahan täällä jauhaa, jos tarvetta tuntee.
Itse olen kuitenkin saanut jo vastauksen alkuperäiseen kysymykseeni. Kiitos niille muutamille, jotka siihen vastasitte.

Eli palkkaria käytän kotona(kuten tähänkin asti), mutta reissussa riittää hyvin syöminen. Kuitenkin jos käsiini osuu palkkaria reissussa, niin sen liiroilla ostan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom