Palautus"juoma" ilman pulvereita?

Nooh. Tyhmäks jankkaamiseks tää vaikuttaa menevän. juupas,eipäs..

a) Vie vaikkapa käsimatkatavaroissa
b) Tuossa ainakin joutuu keho olemaan katabolisessa tilassa, kun ilman ravontoa lähtee kovan treenin jälkeen vielä käppäilemään (pitkän matkan) himaan.
c) Eivät ne lisäravinteet mitään korvaamattomia ole. En niin väittänyt missään. Perkeleesti kätevämpiä ja jopa halvempia vaan.. :rolleyes:

njaah

a) käsimatkatavaroissakin on rajoitukset.....
b) no ymmärsin että tuossa tapauksessa sali olisi about 5min kävelymatkan päässä

ja muutenkin tuo katabolia ja sen pelko. ei jumalauta! jonkinlaista suhteellisuudentajua kiitos... ("joo ei voinu treenata, ois tullu katabolia")

c) no niin, hyvä. kerrankin joku tajus...

tää on nyt yleensäottaen kaikille joilla on pakonomainen tarve homoilla noiden ultasuodatusten yms yms kanssa "kun se imeytyy 10ms nopeemmin!"...
ei millään pahalla, mutta kysykääs nämä kysymykset itteltänne:

-lepo. nukutko aina hyvin 7/4/12? joka yö? etkö koskaan tunne itseäsi väsyneeksi? entä lihashuollon tiheys ja laatu, onko vähintään 4krt/vko?

-treeni. ootko nyt 110% varma että teit just oikeen määrän toistoja? teitkö oikealla asenteella vai jäikö liikaa toistoja varalle? entä liian vähän? treenasitko nyt sekunnilleen 45 minuuttia ettei vaan hormoonitasot laske?!?!?!

-ruoka. onko ruokailutottumukset sen palkkarin lisäks kunnossa? joka päivä? aina grammalleen oikea makroainejakautuma?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
yks tuttu todisti kaikki noi imeytymishommat aikalailla paskanpuhumiseks....

jätkä ei vetänyt mitään lisäravinteita, söi vaan kunnolla. ja kasvoi siihen malliin että osa ei taida dopingillakaan pysyä tahdissa mukana....

Olipa todella tieteellinen testi, olen täysin vakuuttunut nyt, kaadankin protskut ja kreatiinit viemäristä alas, sen jälkeen alkaa massaakin olla kuin Cutlerilla. :david:

Ei sinne mitään jauhoja kannata raahata. Safkaa vaan koneeseen. Monet pro kaveritkaan ei mitään jauhoja syöpöttele. Sit voi syödä jauhoja, kun ei ole varaa ruokaan, niinku täällä :lol2:

näistä palautumisjuomista on väännetty peistä jo vuosia. Juupas/eipäs..

Tietty ovat käteviä ja itsekin käytän aina treenin jälkeen, MUTTA esim pikkuveljeni kasvoi ihan samaan tahtiin, ku ei vetänyt mitään lisäravinteita, vaan ihan rahkaa, raejuustoa, tunaa jne.
Toisaalta herralla oli salilta himaan matkaa 50m

Eli itse en tosiaankaan lähtisi roudailemaan jotain jauhoja Turkkiin, vaan söisin paikan päällä just jotain kanaa, kalaa jne. Näin tein mm. muutaman viikon lomalla Etelä-Amerikassa, jossa kuitenkin treenailin loman ohessa sen pari kertaa/vko. Treenin jälkeen vaan mukavaa naposteltavaa meeduun ja hotellille. No problem.

Asioista voi tunnetusti tehdä vaikeita ja vielä vaikeampia.

Mutta jos haluaa päästä helpolla, syö sitä mitä matkakohteessa on tarjolla. Taas se pari kuukautta sinne tänne, tuskin kaatuu elämä ja jaa Mr. Olympian titteli saavuttamatta sen takia.

ja ihan ketjun alkuperäiseen kysymykseen vastaten:

mitenkään huono idea ei ole treenin jälkeen vetää vaikka isoa pöntöllistä jäätelöä naamariin mikäli palautusjuomaa ei ole saatavilla :)

Olipa todella tieteellinen testi, olen täysin vakuuttunut nyt, kaadankin protskut ja kreatiinit viemäristä alas, sen jälkeen alkaa massaakin olla kuin Cutlerilla. :david:

ei millään pahalla mutta ei ala vaikket heittäiskään mömmöjä pois, koska et ole näköjään tajunnut mielestäni aika tärkeää pointtia, vaan uskottelet itselles että kasvat koska käytät lisäravinteita...

Samaa mieltä, ei se voi olla niin väärin syödä treenin jälkeen vaikkapa kanaa riisillä. Ei se kehitys siihen voi kokonaan tyssätä.
Itse en ole palkkaria roudannut mihinkään, mutta joskus reissuun olen pakannut parit tetrapakilliset prodejauhoja muovipussissa matkalaukkuun. Ei vie matkalaukussa paljon tilaa vaatteilta, eikä tule käsimatkatavaraongelmia.

Taisi jätkällä olla "voisilmä" puurossa ?

enpä usko, ois hyvin todennäköisesti tullut mun tietoon jos ois ollu (mutta tietenkin aina mahdollista)

osa kehityksestä tuli lihasmuista ja muutenkin hyvät geenit kaverilla. repäs ekaa kertaa mavea kokeillessaan 200kg kevyen näköisesti.

Noni, se pituuskusemiskisa loppuu tähän. Mun faija on vahvempi kuin sun.

Eli josko pysytään aiheessa edes jollain tavalla, nuo kavereiden tuloksilla ja turpoamisilla hehkuttamiset eivät kuulu tänne.

:eek:Joo, kiitos kaikille vastanneille.

Taidan kuitenkin tehdä niin, että otan yhden kilon pussin palkkaria matkalaukkuun. Pääasiassa kuitenkin syön rahkaa ja mehuja treenin jälkeen. Tietysti syön myös paljon riisiä ja kanaa.... ja paljon muuta. Nyt siis kaikki voittaa. Syön hyvin treenin jälkeen ja jonain päivinä hifistelen oikealla palkkarilla:)

Sali siis on 1 min. matkan päässä keittiöstä, joten nopeasti saan ruokaa kupoliin. Ja olen harrastelija, joten ei tuskin mitään häviän.

Noni, se pituuskusemiskisa loppuu tähän. Mun faija on vahvempi kuin sun.

Eli josko pysytään aiheessa edes jollain tavalla, nuo kavereiden tuloksilla ja turpoamisilla hehkuttamiset eivät kuulu tänne.

no ok, tuo saattoi mennä vähän ohi aiheen, mutta:

suurempana pointtina oli vaan se, että ei ne palkkarihifistelyt mitään auta jos muuten edellytykset on päin pyllyä. jos on muuten edellytykset on kunnossa niin pärjää hyvin myös ilman palkkarihifistelyjä...

-Rahkaa / luonnojugurttia (tätä saanee Turkista ainakin helposti)
-vanilija-kasvirasvajäätelöä
-mansikoita
-banaania
-> blenderiin :kuola:
-> takapihalle/partsille aurinkoon

Huom! Imetään pillillä, tunnelman nostamiseksi voi lisätä myös sellaisen pienen sateenvarjon :)

Tarpeen ja saatavuuden mukaan voi muunnella. Loraus maitoa tekee sekoituksesta vähän juoksevampaa

-Rahkaa / luonnojugurttia (tätä saanee Turkista ainakin helposti)
-vanilija-kasvirasvajäätelöä
-mansikoita
-banaania
-> blenderiin :kuola:
-> takapihalle/partsille aurinkoon

Huom! Imetään pillillä, tunnelman nostamiseksi voi lisätä myös sellaisen pienen sateenvarjon :)

Tarpeen ja saatavuuden mukaan voi muunnella. Loraus maitoa tekee sekoituksesta vähän juoksevampaa

Aijai:thumbs:

Nyt pitää käydä ostamassa kämpille blenderi. Kotona sellanen jo on, mutta ei tuolla Turkissa. Toivottavasti paikanpäällä, jostain paremmasta kaupasta saa.

Jos jauhoja haluaa niin luulisi että Turkin kokoisesta lähes-EU-maasta kyllä varmaan vähintään putiikki tai kaksi isommista kylistä löytyy. Eli kaksi helpointa vaihtoehtoa: joko käyt shoppailumatkalla isommassa kylässä paikan päällä, tai sitten tilaat postimyyntinä joko Turkista tai sitten vaikka Saksasta.

a) käsimatkatavaroissakin on rajoitukset.....

Montako kertaa sinulle on sanottu että hei kaveri, ois liikaa käsimatkatavaraa? :) Nimimerkillä koitettiin kysellä josko ottaisin yhden lisää (olisi ollut viides) repun cabiniin kun oli 31kg extraa checkattuna.

Olen kantanut itse viidesti jauhoja mukana koneessa (suomi-thaimaa, singapore-thaimaa, hong kong-thaimaa, malesia-thaimaa, suomi-malesia), aina käsimatkatavaroissa, ja koskaan ei ole sanottu mitään. Aina tullut vaan se "cabin baggage" lappunen siihen pussiin mukaan, missä on se tynnyri ollut. Ehkä jotain Fastin pahvipussia ei kannata lähteä kantamaan, mutta nuo sinetöidyt tynnyrit ovat menneet aina heittämällä mukana.

helpoin palkkari reenin jälkeen litran rasvaton jugurtti. luulis karvakäsiltä sitä löytyvän. ne hidas imeytymis jutut voi jättää omaan arvoonsa, ei ole paskankaan merkitystä. halvimmalla pääsis kun ottaisi jauhot mukaan tai kävis jostain paikallisesta putiikista ostamassa.

helpoin palkkari reenin jälkeen litran rasvaton jugurtti. luulis karvakäsiltä sitä löytyvän. ne hidas imeytymis jutut voi jättää omaan arvoonsa, ei ole paskankaan merkitystä. .

Jos haluaa palautua optimaalisesti ja haluaa tehdä tulosta niin silloin
on suuri merkitys palautusjuomalla ja sen laadulla!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom