Palautumisjuoma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Maksi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=18589&highlight=palautusjuom*

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=22281&highlight=palautusjuoma

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=21324&highlight=palautusjuoma

Kuvittelitko että asiasta ei oltu jo keskusteltu?

On ihan kätevää lukea entisiä threadeja koskien kokemuksia ja asioita palautusjuomasta, koska luultavasti ne eivät ihan heti vanhene.

edit: ja nuo 3 olivat vain muutama esimerkki, jos vielä enemmän tietoa haluat, niin käytä itsekkin searchia ja lue muita asiaan liittyviä threadeja.

Hmm.. tämä nyt menee ihan :offtopic: mutta rupesin tässä miettimään kun aina tuputetaan vanhoja threadeja. Kohtahan kukaan ei kysy enää mitään? Koska lähes kaikkea on jo kysytty aiemmin! Mitä me siis enää uusia threadeja laitetaankaan. Käytetään vaan searchia ja luetaan vanhoja viestejä. Vois alkaa käymään hiljaseks tämä keskustelufoorumi. :rolleyes: Tietysti on hyvä lukea vanhoja keskusteluja mutta kun jos aina pitää vaan vanhoja lukea kun haluaa kysyä jotain niin eihän kohta juurikaan uusia keskusteluja tule. Lähes kaikkea tosiaan on kysytty jo ennemminkin.

ZweCCo sanoi:
Hmm.. tämä nyt menee ihan :offtopic: mutta rupesin tässä miettimään kun aina tuputetaan vanhoja threadeja. Kohtahan kukaan ei kysy enää mitään? Koska lähes kaikkea on jo kysytty aiemmin! Mitä me siis enää uusia threadeja laitetaankaan. Käytetään vaan searchia ja luetaan vanhoja viestejä. Vois alkaa käymään hiljaseks tämä keskustelufoorumi. :rolleyes: Tietysti on hyvä lukea vanhoja keskusteluja mutta kun jos aina pitää vaan vanhoja lukea kun haluaa kysyä jotain niin eihän kohta juurikaan uusia keskusteluja tule. Lähes kaikkea tosiaan on kysytty jo ennemminkin.

hohhoijaa... voihan tähänkin vastata joku muu ihan hyvin noiden mainitsemieni threadien lisäksi, mutta noista löytyy jo ihan hyvin "alkuun" tietoa. Ja toi "voi alkaa käydä hiljaseksi" on aika paskapuhetta :)

Pakkotoistolla viestin määrä on kokoajan vain lisääntynyt ja kyllä täällä kokoajan kesksutellaan vanhoista aiheista, mutta onko siinä jotain vaikeata ymmärtää, että tietoa voi myös laajentaa hyvin myös niillä vanhoilla threadeilla?

Kyllä kyllä. Juurihan itsekkin totesin että on hyvä lukea vanhoja keskusteluja. Monesti täällä vaan näkee että jyrkästi sanotaan "lue vanhat keskustelut ja käytä searchia". Sen jälkeen sitten kukaan ei enää vaivaudu kommentoimaan mitään. Itseäni ei ainakaan ole häirinneet muut asiat joita kysytään uudestaan ja uudestaan paitsi noista ohjelmista olevat. Kokoajan on monta threadia missä joku kysyy ohjelmastaan. Eikö niissä voisi enemmän hyödyntää vanhoja keskusteluja? Ohjelmista on nimittäin tajuttomasti vanhoja threadeja mutta koskaan kukaan ei käske lukemaan niitä vanhoja. Joskus joku huomauttaa että vois tsekata ne pakkiksen ohjelmat vaikka. Kerran itse sorruin ohjelmasta kysymään mutta sisällytin siihen muutakin. Btw hieno homma että viestien määrä pakkiksessa on lisääntyny. :thumbs:

Maksi sanoi:
kertokaahan kokemuksia palautumisjuomista, tällä hetkellä käytän Amino Drinkkiä, onko parempia ehdotuksia?

minkä valmistajan Amino Drinkkiä? millaista proteiini siinä sitten on? missä suhteessa muihin ainesosiin?

ZweCCo sanoi:
Kyllä kyllä. Juurihan itsekkin totesin että on hyvä lukea vanhoja keskusteluja. Monesti täällä vaan näkee että jyrkästi sanotaan "lue vanhat keskustelut ja käytä searchia". Sen jälkeen sitten kukaan ei enää vaivaudu kommentoimaan mitään.

Jos itse threadin aloittaja ei enää mitään kantaa ota omaan ketjuunsa, oletan hänen saaneen tarvitsemansa vastaukset niistä vanhoista ketjuista. Mutta jos taas tulee asiallisia lisäkysymyksiä aiheesta, on keskustelu lähes poikkeuksetta ollut antoisaa ja vastauksia on kysymyksiinä saanut.

Edelleen jatkuu tämä :offtopic: mutta esim minä en ole saanut enää vastausta johonkin jos olen kysynyt. Muistaakseni kerran kysyin sarjoista että montako pitäis tehdä vaikkapa mavea tai hauiskääntöjä. Kaikkiako 2-3 vai tarvitseeko joku lihasryhmä enemmän vai pitääkö treenata jotain vähemmän.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
ZweCCo sanoi:
Edelleen jatkuu tämä :offtopic: mutta esim minä en ole saanut enää vastausta johonkin jos olen kysynyt. Muistaakseni kerran kysyin sarjoista että montako pitäis tehdä vaikkapa mavea tai hauiskääntöjä. Kaikkiako 2-3 vai tarvitseeko joku lihasryhmä enemmän vai pitääkö treenata jotain vähemmän.

Sarjamäärät riippuu treenijaosta, treenaajasta ja treenivuosien määrästä. Pääsääntöisesti isoja lihasryhmiä (selkä, jalat) tulisi treenata enemmän mitä pienempiä. Itsellä esim. hauis 6-7 sarjaa, selkä 12 sarjaa (+ epäkkäät) etureidet 10-11 sarjaa. Nämä siis 5-jakosella. 2-jakosella oli tottakai vähemmän sarjoja, mutta treenejä taas tuli useammin ja kokonaismäärä vaikkapa 8 päivän aikana oli aikalailla sama.

Hullu inkkari sanoi:
minkä valmistajan Amino Drinkkiä? millaista proteiini siinä sitten on? missä suhteessa muihin ainesosiin?

Tai Kanen Original Amino Drinkkiä, 44g annospussi, hydrolysoitua protskua ja tais olla 88%:sti proteiinia. Jotkut on kehuneet kovasti Immediate actionia, maksaa vaan niin perhanasti. Mitä itse käytät?

Jusse: suoraan kysymykseen suora vastaus, Phase 3

perustelut: p:hh-suhde hyvä, proteiini hyvää laatua, valmiiksi
höystetty mukavalla määrällä kreatiinia ja glutamiinia

Maksi: käytän Phase kolmosta

Palatutusjuoma on ok, sen kun kittaa kurkusta alas ja saa jotain pikaista protskuu niin hyvä on. Weiders mega mass on kai keskimäärin paras joten otsa sitä! Itse ne käytä mutta kaikki hardcore wannabet käyttää!!??

mitä jengi on mieltä massanlisääjästä nimeltään ku NUTRIPLUS:n PRO PROTEIN?! :o toimiiks se, siin on per 100g ; 41g protsuu ja 41g hiilareita, sekä L-glutamiina että kreatiini 5g.. yks annos on n. 75.

En osaa sanoa tuosta kun ei ole kokemusta mutta katsoppas pakkis kaupasta HT-R siinä on ihan hyvä palkkari missä kanssa kreatiinia ja glutamiinia
100 grammaa sisältää:
• 50 g heraproteiinia
• 10 g kreatiinia
• 10 g glutamiinia
• 28 g hiilihydraattia

Back
Ylös Bottom