Palautuminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Walter
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally posted by Jesuiitta
Selkä on ihme juttu, maanantaina reeni, kipua tuntuu vasta torstaina.

Oho. Mulla selkä tulee kyllä seuraavana päivänä mutta se on jalkojen kanssa lihasryhmä joka on pitkään kipeä!

Originally posted by turre101
Tuottiko noi järjettömät treenit tulosta, tuliko boostia pohkeisiin? :)

Aluksi tuli kehitystä, mutta se tyssäsi hyvin nopeasti ja alkoi jopa mennä alaspäin vähän ajan päästä. Siinä samalla tosin pukkasi ylikuntoa päälle kun muitakin lihasryhmiä rääkättiin sietokykyyn nähden aivan liikaa.

Perjantaina oli selkätreeni ja nyt maanataina vielä yläselkä melko jumissa.
Yleensä treeni neljän jälkeen ja seuraavana aamuna paikat ei vielä kipeät herätessä mutta tunnin sisällä heräämisestä alkaa paikat tuntumaan niinkuin olis jotain tullut treenattua.

Rinta, hauikset,olkapäät ja jalat on aina se vakio 2-3 päivää kipeenä, mutta ne OJENTAJAT!!! PRKL!!! tein viime viikon keskiviikkona niin vieläkin tuntuu olevan vähän kipeenä! (saa nährä kuinka tänään rinta reeni sujuu...) Ojentajissa kestää aina jotain 5 päivää se kipu. Ja selän oon ruvennut saamaan vasta nyt kipeeksi...(varmaan maven mukaan tulo ja kulmasoutujen oikean tekniikan opin ansiota:D) Vieläkin tuntuu olevan selkä kipeenä kun perjantaina tein...:)

Että semmosta... ja tässä vappu odotellen :kippis1: :lol2: :urjo:

Mulla monesti menee paikat vähän jumiin jo saman päivän iltana. Onkohan se ihan tavallista että niin äkkiä menee? Siis ei ne kipeäksi mene mutta semmonen tunne on aina illalla lihaksissa että on treenipäivä ollut...

Jalat on kyllä se ehdoton, monikin varmasti tunnistaa itsensä kuvauksesta:

Rankat jalkatreenit tauon jälkeen tai ohjelmaa vaihdettu rankalla kädellä, seuraavan 2-3 päivää kävelee kuin tikku-ukko ja näyttää lähinnä vammautuneelta kun yrittää kahvilassa istua siihen kovalle penkille ja pakaratkin on niin saatanan kipeät...

On se niin nannaa. :)

Oli kyllä eka kerta mun treenihistoriassa viime kerralla että olkapäät tuli tosiaan kipeäksi - aina sitä kokee jotain uutta.

Originally posted by turre101
Ohjelmaa oikein kunnolla vaihtaessa tai tauon jälkeen paikat tulee kipeiksi mutta samoilla raameilla (vaikka liikkeet vaihtuukin) mentäessä ei enää pahemmin kipeydy.

...

Mutta nuo kivut on aika harvinaista "herkkua" (tietää että on jotain tehnyt) eikä ne häiritseviä ole, tuntee vaan jos sattuu tekemään lihaksella jotain. Onko jollain ihan oikeasti KIPEÄT lihakset niin että siis särkee jatkuvasti ja häiritsee?

Jaa-a. Kyllä mun elämä on yhtä lihaskipua. Joka päivä on joku lihas kipeänä. Lihakset kipeytyy aina treenistä. Aina. Ojentajat on tullut viime aikoina vähiten kipeäksi. Esimerkkejä: reidet kipeät n 5 päivää, muut yleensä 3. Ojentajat tosiaan poikkeus, yleensä ne on "vain" tukossa, ei varsinaisesti kipeät.

Suositut

Back
Ylös Bottom