palautuminen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
45
moro kaikille. tässä tulee eka kysymykseni: elikkäs miten saa kotikonstein palautumisen käynnistymään? tarkoitan elintarvikkeita mitä saa lähikaupasta.

Belmondo sanoi:
muista kysyä kaupan sedän lupa ensin.
:lol2:

Jos lisäravinteet syystä tai toisesta ovat pannassa (en kyllä ihan ymmärrä miksi, mutta periaatteensa kullakin...), niin mahdollisimman pian treenin jälkeen kannattaa syödä nopeaa hiilaria ja proteiinia. Olen antanut itseni ymmärtää, että rasvaa ei heti treenin jälkeiseen ateriaan kannattaisi juurikaan sisällyttää... Esim. iso lautasellinen puuroa raejuustolla voisi olla hyvä setti. Tai makaronia jauhelihakastikkeella yms.

Joku täällä joskus kertoili syövänsä treenin jälkeen nami-nami (tms.) vanukkaan tai pari, kyytipoikana heraprodesta tehty drinksu. Tämä nyt ei ketjun aloittajalle tietenkään sovi, jos kerran lisäravinteet ovat ehdottomasti no-no, mutta tulipahan vain mieleeni :)

mersumies sanoi:
totta varmasti. mutta periaate on nyt että syödään mitä kaupan tiskiltä löytyy

kaupan tiskiltähän niitä löytyy valmiita palkkareita esim fastin tuotteita, ainakin prismasta ja vissiin city marketistakin.

Jos nyt välttämättä haluat syödä jotain muuta, kuin siihen tarkoitettuja valmisteita reenin jälkeen niin http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/search.php? tuolta kyllä löytyy samasta aiheesta keskustelua.

Paljon helpompaa/tehokkaampaahan se on vetää palkkari naamaan kuin alkaa jotain tonnikalaa kiskomaan naamaan

no tähän saakka oon treenin jälkeen syöny purkillisen tonnikalaa raejuustolla. ei mulla ole lisäravinteita mitään vastaan,rahansäästö on yksi syy että koitan pärjätä normi ruualla

mersumies sanoi:
no tähän saakka oon treenin jälkeen syöny purkillisen tonnikalaa raejuustolla. ei mulla ole lisäravinteita mitään vastaan,rahansäästö on yksi syy että koitan pärjätä normi ruualla

no siinä kohtaa kyllä menee metsään. Laskeppa mitä tuollainen yksi palautusjuoma maksaa...

Jakob sanoi:
no siinä kohtaa kyllä menee metsään. Laskeppa mitä tuollainen yksi palautusjuoma maksaa...

Sanat suusta. Itte en millään saisi opiskelijavaroin hankittua sitä energiamäärää mitä tulee päivittäin kiskottua naamariin jos ruokana pitäisi ottaa. Ehrmannin maitorahkaa + ananas/persikkasurvos on kans aikas halpaa, ja hyvä proteiininlähde jos rahat on tiukilla.

Suosittelisin kuitenkin hankkimaan jotain halpisheraa, käy pitemmän päälle (heh heh) halvemmaksi ja säilyykin...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
joo pitää alkaa harkita vähän vakavemmin. mutta eikai tuo tonnikala+raejuusto ole huono? toimii samalla iltapalana, kun yritän läskiä polttaa pois

Unohdat nyt noi ennakkoasenteet LISÄRAVINTEITA kohtaan. Lisäravinteet oikein käytettynä on hyvä lisä treenaamiseen ja todellakin vieläpä halvempi vaihtoehto
esim. jos proteiinilähteitä vertaillaan. Tietämättömyys luo ennakkoasenteita ja näin
ollen siis tutustut lisäravinteisiin ja niiden etuihin ja kohta et pidä niitä sen kummallisempina kuin banaaneja tai jugurttia. Periaatteessa on vain hiilari ja proteiinilähteitä, toiset parempia käyttötarkoitukseensa kuin toiset... Rasvat on sitten asia erikseen, mutta ei niistä tässä sen enempää...

mersumies sanoi:
joo pitää alkaa harkita vähän vakavemmin. mutta eikai tuo tonnikala+raejuusto ole huono? toimii samalla iltapalana, kun yritän läskiä polttaa pois

Vastaanpa tähän, kun muut eivät ole viitsineet. Tonnikala ja raejuusto ovat molemmat erinomaisia proteiinilähteitä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom