Palautuminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rockster
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Treenailen tosiaan siinä 2-4 kertaa viikossa kuinka ny aina kerkiääki.
1.päivä rinta, hauis ja vatsat
2.päivä selkä, ojentajat
3.jalat, olkapäät ja hartiat.
Ei mee aina ihan noin. Teen treenit yleensä niin hyvin ku jaksaa ja jos käyn neljännen kerran niin yritän tehä palauttavaa reeniä. Saatan vihdella treenien järjestyksiä ja sarjoja mielen mukaan
Jotain aeropista oon tuohon viikkoon yrittäny lisätä.
Tavallisena arkipäivänä ku ei oo lomaa tuloo syötyä
aamulla klo7.15 lautasellinen puuroa,sitte koulus klo11.30 jotain koulu safkaa joka ei tunnetusti oo kovin hyvää ravintoarvoiltansa.
Koulun jälkeen klo14.30 syön jotain pikaista mikro ruokaa. Klo17.00 perinteistä kotiruökaa perunaa ja jotain lihaa.
Ennen iltpalaa jotain välipalaa ja iltapalalla klo 20.00 ruisjuusto leipää ja jotai jogurttia tai raejuustoa ja hdelmää.
Yleensä sijotan 2 massadrinkkiä tuohon päivään. Treenipäivinä vielä palautusjuoman.
Tarkootus olis kasvaa perkeleen isoksi ja vahvaksi ja pitää perus kunto melko hyvänä.

Proteiinit ainakin ihan liian vähissä tossa ruokavaliossa. Niitä lisää reilusti. Ja tollaset mikropikasafkat pois kokonaan. Mitään massalitkujakaan ei kannata paljon litkiä, yleensä sisältävät suuremmaksi osaksi nopeita hiilareita ja niillä on tapana kertyä vyötärölle ajan kanssa. Et varmaan kuitenkin mitään sumopainijamassoja halua?

Lueskele palstalat ravintoasioita huolella, postisi perusteella ne ovat vielä aika hakusessa. :whip:

Tossa eilen laskeskelin illalla että päivän aikana saadut kalorit jää vähä yli
400 kalorin päähän tarvittavasta määrästä ja proteiini on aika vähässä.
Mitäs suosittelette jotain halpoja hyviä safkoja joilla sais parhaiten korjattua virheet ruokavalios ku äitee rupes jo tuos yks päivä sanomaan että mä syön tään talon vararikkoon.
Tuota massajauheita mulla on aika paljo että aattelin syödä ne pois ja kattoo sitte mitä ostan.

Proteiinin saantiin raejuustoa esim. lounaan ja päivällisen kanssa ja tonnikalaa aamu- tai välipalalle.

Jep ja jep. Omakohtaista kokemusta unen toimivuudesta: Teen töissä tappavan tehokasta virka-aikaa = 08.00-16.00, joka on jo omiaan rytmittämään muutakin elämää aika lailla. Ts. treenipäivinä töistä salille, sieltä syömään, kotiduunit ja sitte ku hyytyy täysin sohvaan kaukosäädinten sekaan, nukkuun. Yleensä joku 7 h tulee yössä keskimäärin nukuttua ja se ei todellakaan, ainakaan mulle riitä. No, asiaan. Nyt loppiaista ennen keskiviikkona kävin taistelemassa uberterveen kinttutreenin. Yleensä kipu on infernaalista pöntölle istuttaessa ja portaita alaspäin kävellessä vasta n. 48 h treenin jälkeen, mutta eipä tällä kertaa. Tykitin treenin päälle vapaa päivän alla huippusafkat, 3 h päikkärit ja vielä n. 10 h yöunet, ja yllätys - kintut oli ihan sohjoo jo seuraavana aamupäivänä. Et siitä sitte huumoria työssä käyvälle! No mutta kaikkeapa ei voi saada, ainoastaan yritys siihen suuntaa voi olla kova!

Suositut

Back
Ylös Bottom