Palautuminen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Pyöristyy minkä pyöristyy koska kuuluu asiaan. Eikä selkäranka ole kuormitettu niin en sitä näe ongelmana. Osin homman pointtikin ja tulee se terapeuttinen vaikutus. Westidesta voi siinä mielessä ottaa mallia että jos siellä ei ole alaselän ongelmia niin ei pitäisi olla kellään.

Mutta palautumiseen liittyen ihan hyvä työkalu ja minä tykkään vaikka ikävä sitä on tehdä.

Kysyppäs muuan Stuart McGill:ltä miten se kuuluu asiaan.

Edit tuli tupla mutta siellä hänen sanomisia

While gathering my thoughts on the topic, I decided to see what Dr. Stuart McGill has to say about the topic. Here are his thoughts (from his Ultimate Back Fitness and Performance” book):

The hip extension (reverse hyper) machine is an excellent trainer for hip extension but imposes a large posterior shear load on the back. It will create back troubles in some and should be considered with great caution.

While gathering my thoughts on the topic, I decided to see what Dr. Stuart McGill has to say about the topic. Here are his thoughts (from his Ultimate Back Fitness and Performance” book):

The hip extension (reverse hyper) machine is an excellent trainer for hip extension but imposes a large posterior shear load on the back. It will create back troubles in some and should be considered with great caution.

Siihen en puutu että miten sitä kannattaa käyttää selkävikojen korjaamiseen. Mutta missään en ole kuullut että RH olisi ongelmia tuottanut, tai sitten on joku ongelma oltava ennestään. Näistähän voi toki väitellä siihen pisteeseen asti että salille ei kannata mennä ollenkaan. Ja varmaan itse Simmonssin ihmiskoe kertoo jotain.

Siihen en puutu että miten sitä kannattaa käyttää selkävikojen korjaamiseen. Mutta missään en ole kuullut että RH olisi ongelmia tuottanut, tai sitten on joku ongelma oltava ennestään. Näistähän voi toki väitellä siihen pisteeseen asti että salille ei kannata mennä ollenkaan. Ja varmaan itse Simmonssin ihmiskoe kertoo jotain.

Simmonsin tallissa on pelkkiä eliittejä, joista luultavasti jokaisella on selässä toivomisen varaa, mutta siitä ei välitetä.
Jos maailman johtava selän biomekaniikan tutkija suosittelee harkitsemaan kahdesti, niin tavan harrastajalle lienee oikeasti viksua miettiä kahdesti

Back
Ylös Bottom