Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No, mites on pysynyt flunssat loitolla pakuria juonneilla? Ite en nyt ole keitellyt pariin kuukauteen mutta jos sitä huomenna.
Tai itseasissa raakana taitaa olla väärä sana. Eli käytän kuivattuna, mutta en keitettynä.
Kannattaako nuo mujut syödä keittämisen jälkeen?
Tuli käytyä vanhempieni metsissä joissa on koivuja kohtuullisesti. Ei sitten yhtään pakurikääpää....
Itse ymmärsin, että pitäisi keittää, jotta ravintoaineet pääsisivät kovasta rakenteesta imeytymään veteen. En sitten tiedä, kuinka mahalaukku hoitaa sen irrotuksen jos tuolleen "raakana" vetää. Mutua, mutta itse keitän.
Itse ajattelin kans pyörähtää metsässä kattelemassa josko noita näkyis ja kaivoin jo vanhan sahanikin valmiiksi :D Kärkkäisellä tänään käydessä huomasin että sielläkin ois tota jauheena myynnissä ja kilohinta vaivaiset 156 € :wtf: Ei sellasta taikajauhetta olekaan että voi olla sen arvoista. Tai ehkä se täyttää veroilmoituksenkin syövän parantamisen ohessa..
Jostain muistan lukeneeni, ettei ole väliä missä muodossa käyttää. Aivan satavarmasti en mene silti sanomaan.