Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mira82 sanoi:Onko kellään kokemuksia paksusuolen tähystyksestä eli kolonoskopiasta? Sain vihdoin ajan siihen kun oon kärsiny pari vuotta melkosista ripuleista ajoittain, onko tietoa mimmonen toimenpide se on ja mitä sieltä voi löytyä? Ottaako kipeetä?
Hippa sanoi:Jos sattuu kauheesti, saa suonensisäistä kipulääkettä, joka toimii melkeen heti. Näin ainakin mulla.
ransu sanoi:Oon käyny kyseisessä operaatiossa. Jäi kesken se kun ei millään menny letku tarpeeks pitkälle. Siis ainakin mulla se sattu ihan vitusti.
Eli juuri kun alkoikin tuntumaan hyvälle niin lääkäri meinasi lopettaa ;)Kuningasankka sanoi:...Huusin sille sille, että ei saatana, nyt mennään loppuuna asti! :curs: ...
Jonkinmoinen ristiriita tämän lausahduksen ja signaturesi välillä.. :lol2:nigster sanoi:No joo, kokemuksia ei ole mutta uskoisin, että varmasti epämiellyttävää on!
:lol2: Hohohoo! Jotain pientä kenties havaittavissa ;)gid sanoi:Jonkinmoinen ristiriita tämän lausahduksen ja signaturesi välillä.. :lol2:
Sumppari sanoi:Inhottava tutkimus tuo on, mutta kyllä nyt aina helpompi kuin gastroskopia
DayOne sanoi:"joo kyl se sattuis aika paljon jos täs olis jotain"
"Okei, no ei sit varmaan niin paljoa satu"
"okei"
"okei... "
"jep"
"sulla on vieläkin sun sormi mun perseessä"