Pakkotoistotko huonoja voiman lisäämiselle?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja v.lle
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mikäköhän juttu sen on kun treenikaverit väittää et pakkotoisto on voimankasvun pahin vihollinen...Ite alotan aina maksimeilla ja tiputan sitä mukaan kun voimat loppuu,nii pitkään et meinaa taju lähteä...EN SUOSTU USKOMAAN!!!

Siis väittääks ne että voimat ei tolla tyylillä kasva..? kyllähän se rasittaa hermostoa kovasti jos vetää viimeseen saakka

Pakkotoisto ON voiman pahin vihollinen... Voimatreenissä ei useinkaan ole tarvetta tehdä yhtäkään sarjaa failureen saakka, ts. epäonnistunut nosto on pahasta.

No ei välttämättä paras kaveri, mutta kyllähän sitä jaetummissa ohjelmissa toisinaan kannattaa erikoistekniikoita käyttää. Mun mielestäni ei kuitenkaan liian paljon niissäkään.

Mikäköhän juttu sen on kun treenikaverit väittää et pakkotoisto on voimankasvun pahin vihollinen...Ite alotan aina maksimeilla ja tiputan sitä mukaan kun voimat loppuu,nii pitkään et meinaa taju lähteä...EN SUOSTU USKOMAAN!!!

Ne väittää niin koska se on totta. Voima on kuitenkin hermostosta kiinni ja pakkotoistoilla vedät hermoston vaan tukkoon.

Kun teet vitosia tai lyhyempiä pidä periaatteena, että viimesen toiston pitää vielä tulla puhtaalla tekniikalla! Heti kun lähtee homma sortumaan ni oot tehny jo liikaa. Näin miulle aikoinaa opetettii ja nii oon myös tehny :)

Muista myös että hermosto palautuu hitaammin kun lihas muuten. Vaikka tuntuu että oot valmis uuteen reeniin, voipi olla että hermosto ei oo viel valmis. Siinä ku lähet taas vääntämään ni koht alkaa ylikunto soitella. Näin siis voi helposti tapahtua jos väännät pakkotoistoilla sun muilla aina.

Ite oon tykänny käyttää pakkotoistoja esim. enne kevyttäviikkoa. Sillo vedän viimeset reenit (2-jakosella) iha helvetin kovaa! Ensi kyykätää nii et meinaa taju lähtee ja sit penkis sama juttu, siihe viel kovat pystypunnerrukset päälle ni ai saatana, ku siin onki väsyny illal :thumbs: Sit voi lähtee pitää kevyttäviikkoaki paljo paremmal omatunnol :)

No niin..kyselin tossa aikaisemmin vinkkejä epäkkäiden kasvuun,kun olivat jääneet muusta kehityksestäja jälkeen...saikin mikeltä hyviä vinkkejä...tosissaan reenasin 4 krt viikossa niitä ja eilen pamahti lihas irti liitoksistaan,eipä tarvii varmaan vuoteen niitä reenailla,kuhan vaan pääsee leikkaukseen...OPITTU ON...
Niin sitä pitää.:rolleyes:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! Tuli kahvit näppikselle ku luin ton :D

Voisaatana mulla meinas käydä samat wheypirtelön kanssa. On se toisen epäonni vaan niin pirun koomista joskus.

Vai voiko enää puhua epäonnesta? Pikemminkin epäsuotuisista todennäköisyyksistä. :hyvä:

Näin ikuisena aloittelijana.
Joskus tuli tehtyä liian loppuun- ja se on suurin syy miksi pysyin heikkona. Siitä vaan sille linjalle.

Pakkotoisto.com ei ole voiman vihollinen

O.o Mulla on useimmissa liikkeissä niin, että rautaa on sen verran, että joskus viimistä toistoa ei jaksa. Onko se sitten paha?

O.o Mulla on useimmissa liikkeissä niin, että rautaa on sen verran, että joskus viimistä toistoa ei jaksa. Onko se sitten paha?
1-2 toistoa olis hyvä aina "jäädä reserviin", eli jaksaa tehdä sarjan yli.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom