Pakkotoiston virallinen tyylisäie

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu
Skeittikengät on periaatteessa ihan kivat vapaa-ajalle, mutta kylhän se vähän alkaa tökkimään että ne on ollu (ainakin suomessa) muotia jo jostain 90-luvulta.

En sit tiedä mikä on tilanne nykyään, mutta jokunen vuosi sitten noita ei kauheesti esim. tukholmassa muista euroopan kaupungeista puhumattakaan näkynyt ja samaan aikaan nää skeittitossut taisi olla helsingin suosituin kenkämalli.

Skeittikenkä is the new purjehduskenkä? :wtf:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Purkkarithan on ajattoman tyylikkäät. Skeittikengät nyt kuuluu bb-ragnareille ja muille vittumarkoille.

^^ Crocsit on uudet salihousut :)

Kuka muistaa niit ysärihirvityksiä? Nykyää niitä näkee näillä sosiaalisesti työrajoitteisilla vyölaukun kanssa.

Siis iha oikeesti Crocsit on paskat kengät :curs:
eikä missää nimessä sovillu sisätyökengiksi ainakaan hoitoalalle ja joka toisel työkaveril ne kummiski on....

Jos joku on " muotia " ni sitte kaikkien suomalaisten o pakko ostaa ne....

Hullua kansaa....

Viimeksi muokattu:
Skeittikengät on periaatteessa ihan kivat vapaa-ajalle, mutta kylhän se vähän alkaa tökkimään että ne on ollu (ainakin suomessa) muotia jo jostain 90-luvulta.

En sit tiedä mikä on tilanne nykyään, mutta jokunen vuosi sitten noita ei kauheesti esim. tukholmassa muista euroopan kaupungeista puhumattakaan näkynyt ja samaan aikaan nää skeittitossut taisi olla helsingin suosituin kenkämalli.

Muotia skeittikengät suomessa? Joo ehkä nuorison keskuudessa. Harvemmin skeittikenkiä tulee aikuisten jalassa nähtyä...

Muotia skeittikengät suomessa? Joo ehkä nuorison keskuudessa. Harvemmin skeittikenkiä tulee aikuisten jalassa nähtyä...
Jep... ei ymmärrä, varsinkaan aikuisten jalassa :rolleyes:. Mukavat ne toki on, minullakin on yhdet ainakin 6v vanhat skeittikengät, joita käytän lähinnä postilaatikolla ja roskiksella käydessä, kun ne sujahtaa niin helposti jalkaan.

Itse lopetin "skeitti- ja lautailuvaatemerkkien" + kenkien käyttämisen vapaa-ajalla jo aikaa sitten. Lähinnä vain sen takia, että joka jormalla on niitä nykyään päällään, eikä ne enää viesti niin kauheasti enää itse harrastuksesta. Toisaalta, pitäisikö niiden enää sitä tehdä. No, onhan tuota ikää tullut itselle mikä tietenkin myös vaikuttaa, mutta harrastuksia en silti ole lopettanut. Skettikengät toisaalta obsy mukavat jalassa ja kestävät lisäksi yleensä hyvin. Mulla on vieläkin kesäraksakenkinä yhdet Airwalkit, jotka ostin -95. Eivät ole esittäneet hajoamisen merkkejä.

Tai onhan mulla sentään yksi Volcomin pipo. Laskiessa kyllä pidän yleensä vaimon logotonta David-pipoa, mutta vain sen takia että se on riittävän pieni mun päähän. Lisäksi se erottuu aina Volcom-viidakosta.

Skettikengät toisaalta obsy mukavat jalassa ja kestävät lisäksi yleensä hyvin.

Olen huomannut saman ja ainoa syy miksi käytän noita edelleen. Yksiväriset kun vetää jalkaan niin toimii hyvin talossa ja toimistossa.

Yksi mikä muuten vituttaa törkeästi on tuo ohutpohjaisten "paini/nyrkkeily" tossujen näköisten kenkien käyttö ja vielä siten että farkkujen lahkeet on tungettu tennissukkiin. Paremmin en osaa kuvailla mutta lähes joka toisella teinillä näkee ton ja jokaisella amiksella.

^^ Ja vanhaa vituttaa ne REINO-tohvelien käyttö kans voi hyvää päivää...Kans kun ei Nokian Hai-saappaat ja Hankkijan lippis...

Mistä PK-seudulta löytäisi Adidaksen Firebird-takin?
Valkoinen kyllä löytyi yhdestä paikasta mutta pitäisi olla juuri kuvankaltainen väriltään musta/kultaisilla raidoilla.
Ebaysta saisi kyllä tilattua kyllä mutta epäilyttää vähän takin laatu kun myyjä on Hongongista.

164842879_o.jpg

Yksi mikä muuten vituttaa törkeästi on tuo ohutpohjaisten "paini/nyrkkeily" tossujen näköisten kenkien käyttö ja vielä siten että farkkujen lahkeet on tungettu tennissukkiin. Paremmin en osaa kuvailla mutta lähes joka toisella teinillä näkee ton ja jokaisella amiksella.
Siis puhutko Converseista? Itseäni ei tuo vituta, mutten itse käytä.
converse_all-stars.jpg

Tää kysymys ei ole kovin tyylitietoinen mutta onko miehille olemassa mitään vähemmän rumia kumikenkiä kaupunkikäyttöön vai onko niitä vaan naisille tehty? Ei viitsisi näissä Helsingin sadekeileissä jalkojaan joka päivä kastella ja parempia kenkiään pilata.

Mistä PK-seudulta löytäisi Adidaksen Firebird-takin?
Valkoinen kyllä löytyi yhdestä paikasta mutta pitäisi olla juuri kuvankaltainen väriltään musta/kultaisilla raidoilla.
Ebaysta saisi kyllä tilattua kyllä mutta epäilyttää vähän takin laatu kun myyjä on Hongongista.

164842879_o.jpg
Nostetaan vielä ylös.
Eli jos joku tietää mistä löytyy kyseinen takki, myös nettikauppa käy? Itse en ainakaan löytänyt muuta kun Ebayn.

^No miks et sitten iipeistä voi sitä ostaa? Lähes kaikki vaatteet tehdään Kiinassa/kaukoidässä nykyään. Mä en ole ikinä tykännyt jalassa noista kangastossuista ala Converse. Paska pohjakin niissä on yleensä IMO. Jos ne olisi nahasta tehty sisältä ja ulkoa niin voisin harkita. Merkistähän tuossakin tapauksessa maksetaan aika mansikoita mutta niinhän se aina menee. No vaikka tuolta, google auttaa: http://www.befreshclothing.com/Adidas_Firebird_Jacket_p/adi808.htm

Converseista sen verran, että meidän salin suurin sälli kyykkää vihreillä Converseilla helkutinmoisia rautoja:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom