Pakkotoiston virallinen tyylisäie

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Parantunut, mutta hattu on liian kapea. Noin kapea hattu sopii vain kapeille kasvoille, ja näyttää hassulta.

Tähän haluan kommentoida sen verran että tuota hattua ei ole tarkoitus pitää noin edessä kuin miten se on tuossa kuvassa. Kun sen vetää taaemmaksi niin ei näytä niin korkealta ja kapealta se on silloin myös korrektissa asennossa ja uppoaa enemmän päähän.

Pyydän jo etukäteen anteeksi moukkamaisuuttani ja tyylin puutetta, mutta kaipaisin järkeviä neuvoja puvun suhteen. Tarkoituksena olisi ostaa vaalea puku, mutta ei ole aavistustakaan millainen kannattaisi ostaa, ja missä sitä oikeasti tarvitsee. En ole tuollaista koskaan omistanut, ja normaali pukeutumiseni on reisitaskuhousut, tennarit ja T-paita. Eli melko kaukana puvun käytöstä, koska normaalisti en koske sellaiseen pitkällä tikullakaan, ellei työ sitä toisinaan vaadi.

Minkä värinen kannattaa hankkia, millainen vyö ja millaiset kengät? Tällä hetkellä ns. paremmista vaatteista omistan frakin, mustan pystykauluspuvun, mustan puvun tummanpunaisilla raidoilla sekä mustan puvun mustilla raidoilla. En omista mitään vaaleaa enkä myöskään mitään ****n pikkutakkeja:jahas:

Päivitinpä tässä vaatekaappini oikeastaan kokonaan, heitin pois hupparit ja reisitaskuhousut ja rumat t-paidat ja ostin farkkuja, kauluspaitoja ja tyylikkäitä t-paitoja tilalle plus hatun ja kenkiä.

Haluaisinkin tähän vaan laittaa ennen ja jälkeen kuvat (saa kommentoida). Moni ei varmaan pidä hatusta mutta minä pidän ja se kai on tärkeintä.

Paino tuosta "ennen" kuvasta on tippunut varmaan joku 6 kiloa, sen takia uskalsinkin viimeinkin vetää farkut jalkaan.

Lisäksi muutamat lacosten kengät tarttu mukaan.

Tota... Mikä sai sinut ostamaan tuon hatun? Oliko tälle muuttumisleikille joku syy? Joku elämänmuutos kenties? Onhan tuo muutos ainakin jonkun verran parempaan suuntaan mennyt..

Päivitinpä tässä vaatekaappini oikeastaan kokonaan.

Hattu pois. Lacostet pitää olla valkoisia (ja puhtaita). Sit vähän vois avata takin vetoketjua. Kello käteen ja vaikka pari massiivista sormusta. Kyllä se siitä vielä iloksi muttuu, suunta on oikea.

Päivitinpä tässä vaatekaappini oikeastaan kokonaan, heitin pois hupparit ja reisitaskuhousut ja rumat t-paidat ja ostin farkkuja, kauluspaitoja ja tyylikkäitä t-paitoja tilalle plus hatun ja kenkiä.

Kun arvosteluja pyydettiin. Minä pidin kengistä ja mitä väliä vaikka on samankaltaiset. Niin ne on muillakin :) Ja koska valkoiset ei koskaan pysy valkoisina pitkään, järkiratkaisu mustat :)
Naisena pistää ainakin itsellä silmään hyvännäköiset kengät kun taas jatkuvasti kenkiään hinkkaava mies taas ei ole kivaa seuraa.

Siistit farkut ja neule. Neuletta voi toki vähän avata. Mutta hyvä parannus edelliseen :)

Moi!
Minkälaisia kenkiä käytätte baarissa/discossa/klubilla? Olen menossa parin viikon päästä Italiaan ja ajattellut ostavani sieltä jotkut hienot kengät pelkästään klubikäyttöön. Minkälaiset olis teidän mielestä tyylikkäät? Itse en paljoa asiasta tiedä, kun en ole vielä ihan täysikäinen, enkä siten hirveästi käynyt baareissa.. Olis tietty kiva, jos joku pystyis vaikka jonkun kuvankin laittaan..

:)

Riippuu ihan muusta tyylistä.

41-00089.jpg

Janpan sanoin, riippuu tosiaan siitä mitä muuta on päällä.

Moi!
Minkälaisia kenkiä käytätte baarissa/discossa/klubilla? Olen menossa parin viikon päästä Italiaan ja ajattellut ostavani sieltä jotkut hienot kengät pelkästään klubikäyttöön. Minkälaiset olis teidän mielestä tyylikkäät? Itse en paljoa asiasta tiedä, kun en ole vielä ihan täysikäinen, enkä siten hirveästi käynyt baareissa.. Olis tietty kiva, jos joku pystyis vaikka jonkun kuvankin laittaan..

:)
Kannattaa tosiaan kattoa ne kengät muun pukeutumisen mukaan, mutta myös miettiä vähän minne menee.
On hieman eri asia laittaa jotkut hienot nahkakengät jonnekkin klubiin jossa keski-ikä pyörii 17 paikkeilla, kuin että laittaisi ne paikkaan jossa pääosan asiakkaista muodostavat lähemmäs 30 vuotiaat.
Näyttää hieman huvittavalta jos jonnekkin sedulan teinihelvettiin pamauttaa joku juuri 18wee täyttänyt miehenalku suunnilleen puku päällä, varsinkin kun muut ovat pukeutunueet tyyliin lökäpoksyihin tai rokkarikuteisiin.

41-00089.jpg

Janpan sanoin, riippuu tosiaan siitä mitä muuta on päällä.

Nä Niken Air Force Onet on siitä hyvät, että voi laittaa minkälaisten vaatteiden kanssa tahansa. Tai ei ehkä suorien housujen kanssa, mutta muuten. On vain hiukan arka arkikäyttöön tuo valkoinen kokemukseni mukaan.

Itselläni neljät tuollaiset eri värisinä.

Tulinpahan tämänkin tredin avanneeksi selaimeeni ensimmäistä kertaa, ja pakko myöntää että olen melko yllättynyt kuinka ihmiset jaksaa nähdä vaivaa niinkin yksinkertaisen asian kanssa, kuin pukeutumisen, vieläpä kysellään muilta mielipidettä. Miksi ihmeessä ei voi vain pistää päällensä niitä vaatteita mitkä tuntuu hyvältä? Tottakai sen nyt ymmärtää jos esmes baarissa haluaa olla tyylikkäästi pukeutuneena, mutta mitä väliä sillä on miltä näyttää koulussa tai kaupassa käydessä? Nappiverkkarit ja huppari on vain niin perhanan helpo vetästä niskaan kun aamulla lähtee kouluun, naurettavaa alkaa hieromaan jotain pirun kireitä ja hiertäviä farkkuja jalkaan joka aamu. Tosin olen kuullut ihmisistä jotka pitävät mieluummin kotioloissaankin yllään farkkuja kuin verkkareita, melko käsittämätöntä. Noh, meitä on moneen junaan...

Tulinpahan tämänkin tredin avanneeksi selaimeeni ensimmäistä kertaa, ja pakko myöntää että olen melko yllättynyt kuinka ihmiset jaksaa nähdä vaivaa niinkin yksinkertaisen asian kanssa, kuin pukeutumisen, vieläpä kysellään muilta mielipidettä. Miksi ihmeessä ei voi vain pistää päällensä niitä vaatteita mitkä tuntuu hyvältä? Tottakai sen nyt ymmärtää jos esmes baarissa haluaa olla tyylikkäästi pukeutuneena, mutta mitä väliä sillä on miltä näyttää koulussa tai kaupassa käydessä? Nappiverkkarit ja huppari on vain niin perhanan helpo vetästä niskaan kun aamulla lähtee kouluun, naurettavaa alkaa hieromaan jotain pirun kireitä ja hiertäviä farkkuja jalkaan joka aamu. Tosin olen kuullut ihmisistä jotka pitävät mieluummin kotioloissaankin yllään farkkuja kuin verkkareita, melko käsittämätöntä. Noh, meitä on moneen junaan...

Kuten sanoit, meitä on moneen junaan... Minä en ikimaailmassa lähtisi ihmisten ilmoille nappiverkkareissa ja hupparissa. Ja kun olen kotona, niin kyllä mulla on lähes aina farkut jalassa... Verkkareita käytän ainoastaan salilla.

Nä Niken Air Force Onet on siitä hyvät, että voi laittaa minkälaisten vaatteiden kanssa tahansa. Tai ei ehkä suorien housujen kanssa, mutta muuten. On vain hiukan arka arkikäyttöön tuo valkoinen kokemukseni mukaan.

Itselläni neljät tuollaiset eri värisinä.

mistä oot hommannu noita erivärisinä, ite en oo nähny kuin mustia ja valkosia? parhaat kenkät ikinä nämä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom