Pakkotoiston virallinen tyylisäie

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mistä porukka ostaa yleensä pikkutakkeja? Normimalleissa on ongelmana, etteivät ne mene päälle muille kuin kynäniskoille. Esim. Tiger of Swedenillä on tosi hyvän näkösiä nuorille meneviä takkeja, mutta ne eivät vain MAHDU päälle eikä korjaaminen auta.. :( . Vinkkejä kiitos.

Mistä porukka ostaa yleensä pikkutakkeja? Normimalleissa on ongelmana, etteivät ne mene päälle muille kuin kynäniskoille. Esim. Tiger of Swedenillä on tosi hyvän näkösiä nuorille meneviä takkeja, mutta ne eivät vain MAHDU päälle eikä korjaaminen auta.. :( . Vinkkejä kiitos.
No en tiedä miten iso olet mutta esmes Oliver-merkkiset takit ovat ainakin Tigeriä väljempiä ja slimmattuja silti ja ihan ajan henkeen sopivia. Löytyy esmes Sokokselta. Siis yksi Turon merkeistähän tuo on.

Siistit kengät nuorelle miehelle kouluun ja vapaa-aikaan? Ehdotuksia?

nike air force 1 mid
nike_air_force_one_mid_white-arton13575-240x240.jpg

puma sky II
puma-sky-ii.jpg

50 paria on jo varsin paljon kenkiä jos et edes ole fruittariosaston poikia. Kaunttasin itse omat poponi, 27 paria. Tuon voinee vielä laskea ihan heteromiehen peruskenkäkaapiksi ilman soraääniä.

Oon sneaker freak-osastoo, Niken Air Maxeja on 19 paria, Air Force Oneja 15 paria, 10 paria random tennareita ja kuudet fiksummat nahkakengät. Ja yksistäkään Nikeistä en oo alta 80 euroa maksanu, fiksaatioita on monenlaisia.

Mistä löytäisi Nikejä Helsingistä? Kampin Nike storea ei ilmeisesti enää ole.

edit: Oon jotenkin saanut päähäni että tarvitsen puna-valkoiset niken kävelykengät.

Lähti äsken Biancon kengistä pohjallinen irti ja huomasin että pohjallisen pää on homeessa. Työnsin käden kengän kärkeen ja vedin pois niin sieltähän tuli mustaa hometta kunnolla mukaan. Kyseessä on nahkakengät, joita ei ole kostealla säällä ikinä käytetty. Olen kyllä huomannut että nämä kengät hengittää hieman huonosti, mutta että näin huonosti... Tiedän että nahkakenkiä ei tulisi pitää montaa päivää putkeen jalassa ja että niiden pitäisi antaa kuivua välipäivinä, mutta ei tämä nyt varmaan normaalia ole?

Ihan vitun tyhmä kysymys, mutta ostin tällaset kengät
http://www.catmandoo.com/tuote/20/40/cabrera/

Ja nyt mietin miten näissä yleensä pidetään näitä nauhoja :D sidottuina, piilossa, auki vai mite?

On muuten ihan paskat kengät kestävyyden kannalta, vaikka sivuilla sanotaan "Miesten kestävä kenkä vapaa-aikaan" 2 tai 3 parit ollu noita Catmandoo kenkiä ja käyttöikä on ollu maksimissaan vuoden verran :D yksistä irtos sisäpohjat kokonaan siis ihan ulkokumiin asti, toisista taas irtos ulkokumipohja ulkoa päin :D tosin ei noi yleensä ole maksanutkaan 20e pari sopivaan aikaan vuodesta..

On muuten ihan paskat kengät kestävyyden kannalta, vaikka sivuilla sanotaan "Miesten kestävä kenkä vapaa-aikaan" 2 tai 3 parit ollu noita Catmandoo kenkiä ja käyttöikä on ollu maksimissaan vuoden verran :D yksistä irtos sisäpohjat kokonaan siis ihan ulkokumiin asti, toisista taas irtos ulkokumipohja ulkoa päin :D tosin ei noi yleensä ole maksanutkaan 20e pari sopivaan aikaan vuodesta..

siis eikai kukaan yli vuotta samoja kenkiä pidäkään :eek:

siis eikai kukaan yli vuotta samoja kenkiä pidäkään :eek:

Kyllä mulla on ainakin nahkakenkiä, mitkä on ollu käytössä useemmankin vuoden, kai nyt joku muukin yli vuoden kenkiä käyttää? Kyllähän nyt kunnon maiharitkin menee vaikka kuinka monta vuotta:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom