Pakkotoiston virallinen tyylisäie

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu
Voiko joku listata suomalaisia nettikauppoja missä on kattava valikoima semmosta rentoa kledjua. Semmosta vähä samantapasta settia ku joku jack&jones. Kiitos etukäteen.
e. tiedän että niitä on lueteltu miljoona kertaa täälä ketjus mutta en jaksa selata kokonaan läpi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tietääkö joku mistä löytäis sellasen Peakin hupparin jossa lukee kaunolla Peak Performance? Taitaa olla jo vanhaa mallistoa, mutta jos joku tietäis nii olisin tyytyväinen =D

Tietääkö joku mistä löytäis sellasen Peakin hupparin jossa lukee kaunolla Peak Performance? Taitaa olla jo vanhaa mallistoa, mutta jos joku tietäis nii olisin tyytyväinen =D

Joissakin Intersporteissa oon niitä nähnyt, mutta sekin riippuu vähän kaupungista.

Voiko joku listata suomalaisia nettikauppoja missä on kattava valikoima semmosta rentoa kledjua. Semmosta vähä samantapasta settia ku joku jack&jones. Kiitos etukäteen.
e. tiedän että niitä on lueteltu miljoona kertaa täälä ketjus mutta en jaksa selata kokonaan läpi.

Miksi pitää olla suomalainen? Tälläkin sivulla ja monesti aiemmin mainittu Topman on loistava, samoin Asos on loistava, molemmat em. Brittiläisiä kauppoja, myös Dress-For-Less on hyvä kauppa, joskin hieman hintavampi kuin kaksi edellämainittua. Kaikista olen tilannut yhden tai useamman kerran ja luotettavia puljuja ovat.

Nelly.com, & Bubbleroom.fi tulevat ekana mieleen. Varsinkin bubbleroom omaa erittäin hyvän valikoiman, siispä aionkin lopettaa vaatekaupoissa kiertelyn ja alkaa suorittamaan ainoastaan nettiostoksia. Ulkomaalaisista kaupoista suosittelen erityisesti TopStreetWearia, vaikka siellä onkin paljon hipitihoppi-kamaa.

Miksi pitää olla suomalainen? Tälläkin sivulla ja monesti aiemmin mainittu Topman on loistava, samoin Asos on loistava, molemmat em. Brittiläisiä kauppoja, myös Dress-For-Less on hyvä kauppa, joskin hieman hintavampi kuin kaksi edellämainittua. Kaikista olen tilannut yhden tai useamman kerran ja luotettavia puljuja ovat.

Kiitos vastauksista! Miten hyvin ja nopeaa näis ulkomaalaisis toimii vaihto jos on vaikka väärää kokoa tai perseestä?

Stockmannilla on Peakin osasto, jos sieltä löydät?

Vähä turhan kaukana noi Stockmannit ku lähin on 250km päässä. Ei viitti ihan yhen hupparin takia tollasta reissua tehä :D. Mutta jos jollakin olis heittää jotain nettikauppaa mistä löytyis niin olisin kiitollinen!

Kiitos vastauksista! Miten hyvin ja nopeaa näis ulkomaalaisis toimii vaihto jos on vaikka väärää kokoa tai perseestä?

Tuohon en kyllä osaa vastata, kun ei ole ollut tarvetta palautella mitään.

Selaisit hieman ketjua, ja huomaisit että tähän on monesti jo vastailtu, mutta oon kiltti:) ja kerron että ainakin henk koht. kokemuksella sanoisin ja väittäisin että ainakin Asosilla palautus ja varmasti myös vaihto onnistuu vaivatta. Jos ei vaatteet sovi ja haluat esim vaihtaa isompaan kokoon niin paketissa tulee mukana lappu josta rastitat haluamasi. Palauttamisen joudut tosin UK:n ulkopuolelta maksamaan itse ja jos on esim parit farkut paketissa niin painaa luultavasti yli kahden kilon. Eli sen maxi paketin yli menee paino, niin aika suolaset hinnat. Reilu 20 euroa vähintään. Kannattaa siis mieluusti( jos ei ole satavarma että mahtuu) niin ottaa aina se isompi koko jos mahdollista.

Asosilla on tuo yhteydenpito toiminut erittäin hyvin ja ongelmatilanteissa kun vaan lähetät viestiä lontooseen niin vastailevat hyvin nopeasti.

EDT: ja itse siis olen vain palauttanut vaatteita, en vaihtanut. Mutta periatteessa homma toimii samalla tavalla.

Kyllä nuo postikulut on periaatteessa EU:n sisällä postimyyntidirektiivin perusteella myyjän korvattava. Siksi esim. Outnet ja Yoox sisällyttävät valmiin UPS:n palautuskuitin osoitteineen joka lähetyksessä. Ei tarvitse kuin soittaa UPS hakemaan.

Löytyisikö jostain nettikauppaa, josta saisi halpoja, mutta kohtuullisen laadukkaita pukupaitoja. Töitä varten täytyisi pukeutua kohtuullisen siististi, joten tarvetta olisi myös uusille nahkakengille (mustat ja harmaat).

Itse olen löytänyt ainoastaan Charles Tyrwhittin: http://www.ctshirts.co.uk

Mutta löytyisikö muualta netin syövereistä halpoja asusteita töihin?

Olen lisäksi lähdössä lähitulevaisuudessa Tallinnaan käymään, joten jos sieltä löytyy edullisia paikkoja paita ja kenkäostoksille, niin vinkit ovat tervetulleita.

Löytyisikö jostain nettikauppaa, josta saisi halpoja, mutta kohtuullisen laadukkaita pukupaitoja. Töitä varten täytyisi pukeutua kohtuullisen siististi, joten tarvetta olisi myös uusille nahkakengille (mustat ja harmaat).

Olen lisäksi lähdössä lähitulevaisuudessa Tallinnaan käymään, joten jos sieltä löytyy edullisia paikkoja paita ja kenkäostoksille, niin vinkit ovat tervetulleita.

dressforlessistä Milanon paitoja ! Helvetin hyviä IMO.

Onko noi Charles Tyrwhittin paidat kuinka laadukkaita? Ei varmaan ole easy care matskua?

Antakaas pieniä kommentteja liittyen hääpukeutumiseen. Viikonloppuna olisi moiset edessä ja tarkoituksena olisi laittaa vaalean harmaa puku ja valkoinen pukupaita. Minkäs värinen solmio & taskunenäliina olisi pop ja hip moisen kanssa? Jokin vaalea ja yksinkertainen. Pinkki? Entäpä kengät, mustat vai valkoiset? Mustat olisivat kontrastilta melko voimakkaat minkä vuoksi valkeat voisivat olla paremmat... Vaatisi sitten myös valkoisen vyön joka jakaa mielipiteitä.. Ruskeista kengistä en taas itse diggaa. Kiits!

Harmaaseen pukuun yhdistäisin jonkun vaalean pukupaidan, ehkäpä juurikin vaaleanpunaisen! Itse en kravaattia laittaisi, mutta jos on pakonomainen tarve niin valkoinen kauluspaita-vaaleanpunainen silkkisolmio olisi varmasti hyvä yhdistelmä. Valkoiset pukukengät ja valkoinen nahkavyö, siinä se.

Voi kauheaa: valkoiset pukukengät... Älä vain laita, ellet ole impekkaabeli pukeutuja ja tiedä tarkasti, mitä teet. Vaalean ruskeat kengät ovat paljon varmempi valinta samanvärisen vyön kera päivätapahtumaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom