Pakkotoiston VIP-jäseniä tasan 2000

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Eli nyt ensimmäisen kerran mentiin tämän lukeman ylitse. Vippien määrähän vaihtelee kun osa jättää uusimatta ja uusia tulee lisää. Trendi on ollut niin, että uusia tulee enemmän lisää kuin vanhoja lopettaa. Nyt on siis tasan 2000 vippiä Pakkotoiston forumilla. :kippis1:

Onhan täällä sen verran paljon lisäominaisuuksia/palveluja vipeille, että ei tuo ihme ole.

Go vipit.:rock:
Luulisi kaikkien hankkivan vipit, ei kuitenkaan tunnu tuo kymppi missään muutenkaan ja sittenkun pääsee selaamaan vip-aluetta niin tuntuu tulleen satanen takaisin.:D

Ja jos kattelette melkein mitä tahansa ketjua, on niihin kirjoittavista aika saakelin iso osa vippejä. Eli vipit on myös tosi aktiivisia palstalla. :)

Mike sanoi:
Eli nyt ensimmäisen kerran mentiin tämän lukeman ylitse. Vippien määrähän vaihtelee kun osa jättää uusimatta ja uusia tulee lisää. Trendi on ollut niin, että uusia tulee enemmän lisää kuin vanhoja lopettaa. Nyt on siis tasan 2000 vippiä Pakkotoiston forumilla. :kippis1:

Kukas oli VIP-jäsen, joka ylitti ratkaisevan 2000 rajan. Pari päivää kun oisin venaillu, nii kunnia ois kuulunu mulle :D

erkjetter sanoi:
tuli mullekkin tänään vipit, paras vip-etu on ehdottomasti punttimimmien galleria :kuola: :kuola: :kuola:

No juu, mukava katella tiukkojen misujen kuvia. En kyllä ymmärrä, miksi peittävät naamansa VIP-osiolla, mutta sitten IRC-galleriassa - kaiken kansan nähtävillä - taas naama näytetään???

PunttiOskari sanoi:
No juu, mukava katella tiukkojen misujen kuvia. En kyllä ymmärrä, miksi peittävät naamansa VIP-osiolla, mutta sitten IRC-galleriassa - kaiken kansan nähtävillä - taas naama näytetään???
En mäkään haluis mitään posekuvia koko maailman nähtäväksi. Jonkun normaalin kuvan ehkä voisin jopa joskus erehtyä laittamaankin.

Hieno homma toi rajan ylitys, kyllä ne vipit tuntuu olevan tosi aktiivisia loppuihin verrattuna. Kukakohan on aktiivisin ei-VIP?

PunttiOskari sanoi:

nojaa, ei mua ainakaan haittaa ettei naamat näy, tarkoitushan on esitellä sitä lihaksikasta, tiukkaa, feminiiniä vartaloa :kuola: :kuola: irc-galleriassa sitten jotakin muuta.

training_day sanoi:
Onhan täällä sen verran paljon lisäominaisuuksia/palveluja vipeille, että ei tuo ihme ole.

Ei todellakaan ihme, kymppieuro on pieni hinta siitä mitä kaikkea sillä saa. Takuulla menee uusintaan kun eräpäivä tulee. :thumbs:

On muuten mies hakannut 500 viestiä laatutrediin.

En kuitenkaan ihan heti aseta käyttäjiä eriarvoon, vaan jokainen maksakoon vipit. Kisaajat yleensä saavat ilmaiset vipit periaatteen vuoksi. Suomessa kun kisaajat eivät saa edes lämmintä kättä palkkioksi, mun panos on äärettömän pieni, mutta on se edes jotain.

Mike sanoi:
En kuitenkaan ihan heti aseta käyttäjiä eriarvoon, vaan jokainen maksakoon vipit. Kisaajat yleensä saavat ilmaiset vipit periaatteen vuoksi. Suomessa kun kisaajat eivät saa edes lämmintä kättä palkkioksi, mun panos on äärettömän pieni, mutta on se edes jotain.
Miltäs kuulostaisi sellainen idea, että perustaisit jonkin gallup-threadin, johon pakkislaiset saisivat ehdottaa omasta mielestään ansioituneita ei-vip palstalaisia, jotka sitten lisäisit äänestykseen mukaan ja heistä sitten käyttäjät(tai ehkä vain vipit, niin kenellekään ei tule kiusausta rekisteröityä usealla nickillä vain äänestääkseen itseään tai kaveriaan) voisivat äänestää(1 ääni/käyttäjä/äänestys), kuka heidän mielestään ansaitsisi päästä vipiksi ilmaiseksi, palkkiona ansiokkaasta sisällöntuotosta. Eniten ääniä saanut käyttäjä sitten pääsisi vipiksi vaikka kerran kuussa, vaikka kuun alussa. Eli yhteensä 12 ilmaisvippiä/vuosi, jotka käyttäjät itse valitsisivat. Ja siis jokaisen äänestystuloksen ratkettua ja ilmaisvipin tultua valituksi annetut äänet nollattaisiin ja käyttäjä voisi taas äänestää seuraavassa äänestyksessä omaa suosikkiaan.

Eli tuossa olisi pieni lisäporkkana niille, jotka esimerkiksi jaksavat vastailla väsymättömästi palstalaisten kysymyksiin voimailuosiolla tai sitten vaikka vaihtoehtoisesti pitää Laatua pojille-threadia elossa posteillaan, mutta eivät ole vielä vippejä.

Olet itsekin kirjoittanut, että palstalaiset ovat tämän palstan kantava voima ja vastaavat isosti sisällöntuotosta. Lisäksi tuossa sinä itse et nostaisi ketään jalustalle, vaan käyttäjät demokraattisesti valitsisivat keskuudestaan käyttäjän, joka ansaitsisi tulla palkituksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom