Täällä on hyvää keskustelua aiheesta. Tulee usein vertailtua omaa strategiaa teidän muiden strategioihin. Ainakin Timba ja Snowbe ovat kertoneet sijoituksistaan niin paljon, että ulkopuolinenkin saa jonkinlaisen kuvan, millaisia sijoittajia te olette. Itse olen vasta aloitellut sijoittamisen, aikaisemmin olen säästänyt. Nyt olen osan varallisuudesta sijoittanut, mutta vieläkin osa laittaa vastaan.
Minua ja varmasti muitakin kiehtoo Snowben onnistumiset. Ja tiedän että "nopeiten" rikastuisin sijoittamalla kuin Snowbe. Muutama kohta vain sinun strategiassa vain särähtää korvaan tälläisellä säästäjälle, eli indexisijoittajalle. Koska oma tähtäimeni on 15 - 30 vuoden päässä, niin jotenkin tuo johtopäätösten teko omasta erinomaisuudesta 2.5 -vuoden jälkeen tuntuu vähän sinisilmäiseltä. 7 onnistumista ei ehkä kuitenkaan vastaa todennäköisyyksissä lottovoittoa. En siis missään nimessä halua arvostella sinua milläänlailla, vaikka sinä jo meidät indexisijoittajat haukuitkin
Haluaisin vain tietää, että uskotko itse voittavasi sen indexin vielä seuraavat 27 -vuotta vai jäätkö jo eläkkeelle aikaisemmin? En epäile etteikö se olisi mahdollista, mutta sen todennäköisyyden vertaisin jo siihen lottovoittoon.
Viestissä ei ole ivaa, eikä piilotettua vittuilua. Ja toivon kaikkea hyvää. Itse olen ehkä varovaisempi sijoittaja, vaikka ei enää kaikki pelimerkit olekaan indexissä. Olen ehkä jo liian vanha tuollaiseen tai liian arka. Tai sitten se mitä haluan itselleni uskotella, liian fiksu
Hyviä sijoituksia tasapuolisesti kaikille.
Minua ja varmasti muitakin kiehtoo Snowben onnistumiset. Ja tiedän että "nopeiten" rikastuisin sijoittamalla kuin Snowbe. Muutama kohta vain sinun strategiassa vain särähtää korvaan tälläisellä säästäjälle, eli indexisijoittajalle. Koska oma tähtäimeni on 15 - 30 vuoden päässä, niin jotenkin tuo johtopäätösten teko omasta erinomaisuudesta 2.5 -vuoden jälkeen tuntuu vähän sinisilmäiseltä. 7 onnistumista ei ehkä kuitenkaan vastaa todennäköisyyksissä lottovoittoa. En siis missään nimessä halua arvostella sinua milläänlailla, vaikka sinä jo meidät indexisijoittajat haukuitkin
Haluaisin vain tietää, että uskotko itse voittavasi sen indexin vielä seuraavat 27 -vuotta vai jäätkö jo eläkkeelle aikaisemmin? En epäile etteikö se olisi mahdollista, mutta sen todennäköisyyden vertaisin jo siihen lottovoittoon.Viestissä ei ole ivaa, eikä piilotettua vittuilua. Ja toivon kaikkea hyvää. Itse olen ehkä varovaisempi sijoittaja, vaikka ei enää kaikki pelimerkit olekaan indexissä. Olen ehkä jo liian vanha tuollaiseen tai liian arka. Tai sitten se mitä haluan itselleni uskotella, liian fiksu

Hyviä sijoituksia tasapuolisesti kaikille.