Pakkotoiston pitkätukat: official laskenta

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kun kerran kaljupäät perustivat laskentatreadin niin tehdään sama meille pitkätukille.Eli täältä lähtee #1.Ponnari roikkuu puolenväliin selkää..
:rock:

Menisit sääkin Wylde jo parturiin. :whip: ;)

Mulla lähti takatukka 6 viikkoa sitten, enkä päivääkään oo katunu.
Heh heh!!!! Olen ollut aikanaan muutaman vuoden kaljupäänä ja se sopi itelle MUTTA...
Pitkä tukka ollut yli puolet elämästä ja saa pitkänä olla niin kauan kunnes harvenee.Sitten liitytään kaljupäiden joukkoon pysyvästi :)

5.

Tuohon hartioille asti ulottuvat tällä hetkellä. Monta vuotta tuli pidettyä ihan täyttä kaljua, niin kokeillaan nyt jotain muuta vaihteeksi. Pääosan ajasta ovat poninhännällä, joten siksi tuolla avatarin kaverillakaan ei edestäpäin näy pitkiä hiuksia.

6.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
7.

Tohon leukalinjaan tai vähän yli, tuskin tästä hirveästi pitenevät. Kasvaneet nyt vuoden, aikaisemmasta muutaman sentin pituudesta. :)

edit. hidas...

8. Ohan sitä reuhkaa tuonne lapojen väliin asti. Ponnarilla kyllä koko ajan.
Nyt on pikku hiljaa alkanut vituttamaan tämä pehko välillä mutta kalju olis toisaalta niin klisee kuntosalilla pumppaavalle:)
Tosiasiassa mulla on sellanen munapää etten ole yhtään varma sen näytävyydestä ilman tukkaa.
Kaikki mikä peittää, pukee.

Lasketaanko, jos on vasta kasvattamassa? Nyt on menossa vaihe, jossa etuhiukset roikkuu silmillä ja takatukka on ihan vitun ruma. Kai tämä tästä iloisemmaksi muuttuu kun venailee. Mitenköhän tuota voisi edes vähän siistiä edes jouluksi? Ottamatta kuitenkaan ihan hirveästi takapakkia projektiin...

Lasketaanko, jos on vasta kasvattamassa?

Samaa meinasin itekkin kysellä. Jenkkisiilistä aloin kasvattamaan 7 kuukautta sitten ja nyt hiukset yltää silmien eteen ja korvien päälle. Eihän tää mikään siisti nyt oo mutta antaa kasvaa :rock:

Ihme pitkätukkahintt*reita täällä....!!?

;) mulla lähti 10 vuoden tukka poijjes 2005...vaimon kahden vuoden painostuksen jälkeen... Katunut? No jaa enpä kai. Se tukka jakoi mielipiteet kahtia, toiset tykkäs ja toiset ei.

Liitteet

• Joni.webp
    Joni.webp
    17,7 KB · Katsottu: 249
Back
Ylös Bottom