Pakkotoiston 5 v. synttärit 28. tammikuuta 2006

Mullakin on syntsät silloin! No, itse asiassa ne on 29. päivä, mutta biletetään lauantaina... Onnittelut Pakkis! Henkisesti samanikäisiä ollaan! ;)

Tottakai tulen käymään synttäreillä kun treeneistä pääsen. Maistellaan pikkasen kakkua ja piparia jos on tarjolla ;)

Faidra sanoi:
Onko tuosta mitään jatkosuunnitelmia vaikkapa vipeille tms? Kylläpä ois hauska pistää jalalla koreaksi loistoporukalla yötä myöten. :)

Olisi illalla (18-21) mukava käydä syömässä porukalla jossain missä saa SUURIA annoksia ja ON tilaa! Manala? Kiinnostusta?

Ja jalalla koreasti mahdollisesti Kallessa? (jokaiselle jotain, tilaa on, ei sisäänpääsy lippua). Kiinnostusta?

Kyllä sitä voisi tulla täältä pohjosesta katsomaan. Kuulemma kaverilla bileet jossain keskustassa pe iltana niin on toinenkin syy tulla sinne. Ja vois ostaa protskut taas samalla ja tietenkin tsekata tarjouksen!

Kivakiva! Just mietin, mitkä ovat putiikin aukioloajat lauantaisin, kun nyt kerran olen ihan asialla Hesassa. Mie tulen iliman muuta kahville. Eihän tarvitse tietää tarkkaa aikaa? Olen Messukeskuksessa koulutuspäivillä enkä vielä tiedä, milloin pääsen luennoilta irti. Mutta käväisen ostamassakin jotain.

En ole ikinä siellä kaupalla vielä käynyt, mutta nyt lauantaina vois hyvinkin tulla.

Miten se liittyminen VIP:iksi tapahtuu siellä? Hyvinkin vois nyt liittyä, mitä pitää ottaa mukaan.. pelkästään se jäsen maksu?

Dieetti kakku, varmaan aika elämys =)

Muuten mitä tarjouksia tuolla synttäreillä on? Pitää katsoa jos voisi lintsata aerobisista ja lähteä sinne, niin ostoksille, kun juomaan kahvia ja sitä dietti kakkua voisi syödä, jos se kerta sokeriton on ja nopeahiilariton..

Onneks tällä(kin) dieetillä on lauantai vapaapäivä, eli kakkua tänne :)
Katotaan jos vaikka sais vaimonkin lähteen messiin.

P.S. jos en pääsekään tuleen niin onneks olkoon vaan :rock:

Eihän sitä kutsusta parane kieltäytyä! Tulossa ollaan!
_ard

Särmikkäät onnittelut "virmalle" täältäkin kaukaa. Paikalle en pääse, mutta kippistän teidän ja siinä sivussa omia synttäreitäni samaisena päivänä. Samalla asenteella seuraavat viisi vuotta ja kymppi rikki! :thumbs:

Tulipas mieleeni, että olikos jengi lähdössä sitten illalla jonnekkin tanssahteleen vai mikä oli suunnitelma?

Back
Ylös Bottom