Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Wikke sanoi:Oikein hyvää syntymäpäivää ja menestystä jatkossakin koko Pakkotoistolle.
training_day sanoi:Heh, Pakkiksella on siis sama syntymäpäivä kuin minulla Mulla tosin napsahtaa tammikuun 28. jo 29 vuotta lasiin...
Tuota voiko noita tarjois tuoteita tilata?Ironbutt sanoi:Kaupalle kehitetään päivän ajaksi joku supertarjous, josta lisätietoa lähempänä tapahtumaa.
Faidra sanoi:Oispa mukava olla paikalla, mutta kun ei auta edes dieettaajien kakku - ainakin moni mimmi on varmaan tuon päivän kiinni kisaajien leirillä. :(
Onko tuosta mitään jatkosuunnitelmia vaikkapa vipeille tms? Kylläpä ois hauska pistää jalalla koreaksi loistoporukalla yötä myöten.
Jättäkee vähän mullekin. Oon vaan pieni tyttö, niin sellaset 700g kyllä varmaan riittää :DPro-Pain sanoi:Ja sitä kakkua sitten PALJON! On nimittäin nälkä .
S-T sanoi:Jättäkee vähän mullekin. Oon vaan pieni tyttö, niin sellaset 700g kyllä varmaan riittää :D
Suomeksi: Tottakai pistäydyn paikalla :thumbs: