Pakkotoiston 5 v. synttärit 28. tammikuuta 2006

No hitto, itselläni on 26. päivä 3-kymppiset, niitä vietetään tosin vasta 27. päivä, kai sitä voisi krapulapäissään tulla lyömään maikkia pesäpallomailalla päähän kaupalle :whip:
Pitääks tuua omat viinat?

Heh, Pakkiksella on siis sama syntymäpäivä kuin minulla :) Mulla tosin napsahtaa tammikuun 28. jo 29 vuotta lasiin...

Wikke sanoi:
Oikein hyvää syntymäpäivää ja menestystä jatkossakin koko Pakkotoistolle.

Toivotan samaa! Ja koitan päästä sinne kakkukesteille, mutta ei sitten kakkua minulle. Tuon omat rahkani ja raejuustoni ;)

Ja sitä kakkua sitten PALJON! On nimittäin nälkä :D .

Pitänee tulla Stadiin päin syömään kakut pois kuleksimasta... :)

Aamulla on eräs tentti kyseisenä päivänä, joka loppuu sopivasti viimeistään klo 12, jonka jälkeen tulen sinne pistäytymään.:thumbs:

Saatan olla tulossa muutenki tuolloin täymään tsadissa, niin miksikäs ei myös pakkisbileissä.

training_day sanoi:
Heh, Pakkiksella on siis sama syntymäpäivä kuin minulla :) Mulla tosin napsahtaa tammikuun 28. jo 29 vuotta lasiin...

:wanha: Muista verenpaineet ja kolesterolit kun läträilet ;)

Faidra sanoi:
Oispa mukava olla paikalla, mutta kun ei auta edes dieettaajien kakku - ainakin moni mimmi on varmaan tuon päivän kiinni kisaajien leirillä. :(

Onko tuosta mitään jatkosuunnitelmia vaikkapa vipeille tms? Kylläpä ois hauska pistää jalalla koreaksi loistoporukalla yötä myöten. :)

Joo, toi on valitettava fakta että toi kisaleiri on just samana päivänä ja ainakin allekirjoittanut pyrkii sinne menemään, mikäli duunista pääsee. Siispä toi toinen kysymys kiinnostais, eli onko jatkoja? Jos sinne sit ilmestyis.

Muuten jo nyt hurjasti onnea Pakkikselle!

Pro-Pain sanoi:
Ja sitä kakkua sitten PALJON! On nimittäin nälkä .
Jättäkee vähän mullekin. Oon vaan pieni tyttö, niin sellaset 700g kyllä varmaan riittää :D

Suomeksi: Tottakai pistäydyn paikalla :thumbs:

S-T sanoi:
Jättäkee vähän mullekin. Oon vaan pieni tyttö, niin sellaset 700g kyllä varmaan riittää :D

Suomeksi: Tottakai pistäydyn paikalla :thumbs:

Uiui! S-T saa heittää mut sit sporalla kotioven eteen.

Ollaan alustavasti tulossa.

Back
Ylös Bottom