Pakkotoisto-tribe

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja foobari
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
52
Jo pitemmän aikaa aivojen takalohkoissa pyörinyt ajatus alkaa kiteytyä pikkuhiljaa Pakkotoiston rekisteröityneen lukijakannan kasvaessa: Pakkotoistolaiset tarvitsevat ehdottomasti julkisen, ja silti salaisen ja ehdottoman diskreetin merkin. Tai oikeastaan koko joukon merkkejä, identifioitumisvälineitä, joiden avulla Pakkotoisto-heimolaiset tunnistavat toisensa aikaan, paikkaan ja tilanteeseen katsomatta. Meitä on joka tapauksessa pian jo kriittinen massa. Tällä hetkellä rekisteröityneitä jäseniä Pakkotoistolla on 4069. Tilastokeskuksen mukaan 15-50 -vuotiaita potentionaalisia Pakkotoistolaisia (oletus) löytyi Suomesta v.2001 2455266 kappaletta, eli 0.166% tapaamistasi ihmisistä ym. ikähaarukasta on jo Pakkotoistolainen. Jos ikähaarukkaa rajataan tiukemmin (viite) kattamaan Pakkotoiston todellinen pääasiallinen ikäjakauma, eli ikäluokat 15-35v, niin silloin jo 0.31% kaikkialla näkemistäsi ihmisistä ovat "meitä". Lähes varmuudella joka kaupunkireissullasi näet satoja, jopa tuhansia ihmisiä. Ajattele, sinun tietämättäsi heistä moni on Pakkotoistolainen. Ehkäpä esimiehesikin on jo? Voisiko naapurisi olla?

Heimolaistuminen voisi alkaa yksinkertaisesti: pieni, sinänsä mitään esittämätön, ilman salaista asiayhteyttään merkityksetön logo tai ikoni auton takasivuikkunassa, pöytäliinan kulmassa, sähköpostin ascii-signeerauksessa tai lippahattuun kirjailtuna. Tavallisille ihmisille mitään merkitsemätön tusinakoriste, mutta välittömästi Pakkotoisto-veljen tai -siskon lähiympäristöönsä identifioiva merkki. Heimolaisen luonnollisesti voisi tunnistaa säännöistä sovittaessa välittömästi myös kätellessä, tietty kättelyn ote, puristuksen lujuus, käden heilutuksien frekvenssi ja määrä voisi toimia äärimmäisen huomaamattomana merkkinä "meihin" kuulumisesta.

Seuraavana kehitysaskeleena olisi luonnollisesti jokin fraasi, tai yksinään mitäänsanomattomien sanojen salainen yhdistelmä, joka on helppo eri tavoin sisällyttää jokapäiväiseen small-talkkiin vaikkapa kaupan kassalla tai tärkeässä neuvottelussa. Näin Pakkotoisto-heimolaisen tunnistaminen kahvitauolla, taidenäyttelyssä tai jääkiekkomatsissa kävisi ylen helposti, yhtä pysäyttävästi kuin oman nimen kuuleminen puheensorinan keskeltä siellä missä sitä ei ikinä voisi olettaa kuulevansa. Onko tuokin!? Kutkuttavaa olisi huomata myös esimerkiksi uutistenlukijan sujauttavan nuo "meille" tutut sanat loppukevennykseensä - Hänkin siis on! Hittibiisien kertosäkeet, salavoimailevan ylä-asteen rehtorin aamunavaus, jopa Riittä Väisäsen emännöivä Kymppitonni tarjoaisivat vain alun kaikille mahdollisuuksille löytää "meitä" ja mahdollisuuden huomata Pakkotoisto-heimon todellinen laajuus.

Joku heimolaisista varmasti joutuisi joskus myös pulaan. Nakkikioskilla yksinäinen Pakkotoistolainen voisi kajauttaa salaisen hätäkoodin jouduttuaan puukkoja heiluttavien räkänokkanistien uhkaamaksi. Sanomattakin lienee selvää, että tuo hätäkoodi tai -huuto ei olisi suinkaan tunnistettavissa ulkopuolisten korvissa minkäänlaista hätätilaa tai pelkoa indikoivana äänenä tai tekona. Paremminkin tuo hätäsignaali kuulostaisi itsetuntoa tihkuvalta nisteihin kohdistuvalta lakoniselta toteamukselta tai uhmakkaalta vastalauseelta. Nakkikioskille hätäkoodin hälyttäminä kuin tyhjästä ilmestyvän heimolaisten lauman (vrt. JJJ tai Mike) voisi kuvitella hillitsevän jossain määrin luikkujen nistien teräaseheilutteluintoa ja takaavan heimolaisen ikävästi keskeytyneen salaatti-kebabliha -annoksen odottelun kaikessa rauhassa.

Meidän mahdollisuutemme ovat rajattomat. Vapaamuurarit, Lions-klubit tai vastaavat voivat pian olla vain ohimeneviä pieniä ilmiöitä Pakkotoiston vahvan niskan nostaessa päätään harmaasta massasta. Me kaikki emme ole suuria, vahvoja tai kireitä, mutta meitä kaikkia yhdistää sama salainen maailma, sama tietoisuus, sama ideologia ja ystävä, sama euforinen todellisuus, josta tavalliset ihmiset eivät tiedä. Henry Rollinsin sanoja mukaillen: "Friends come and friends go, but 200 pounds is always 200 pounds."

Kykyni ovat rajalliset graafisen suunnittelun alalla, mutta löytyisikö "meistä" osaava taiteellinen henkilö, kuka suunnittelisi meille huomaamattoman, tyylikkään, sinänsä abstraktin, helposti kaukaakin tunnistettavan, pienessä koossa toimivan, mutta myös ylöspäin skaalautuvan logon? Lupaan olla ensimmäinen kuka liimaa sen huomaamattomasti työhuoneensa oven kulmaan ja autonsa ikkunaan. Sen jälkeen kaikki logon tunnistavat ovat tervetulleita tervehtimään Turussa näin talvisaikaan usein kylki (joskus jopa perä) edellä etenevää vanhan punaisen farmariauton kuskia!

Maailma on meidän.

ps. :kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Loistavaa :D tollainen salainen tervehdys on ehdottomasti saatava :kippis1: ja merkki kans.

Originally posted by foobari
ps. :kippis1:

Hyvä foobari,

Kiitos ideastasi Pakkotoisto-kulttia varten. Valitettavasti ylläpitäjämme Mika on aikapäivää sitten lanseerannut ns. Pakkotoisto-univormun, johon kuuluu potkurinosteinen lentoreppu (mallia Katto-Kassinen), Teletappi-leukalappu, Muumi-potkuhousut, irtokorvat ja hyppykeppi. Kun nämä kaksi univormua kohtaavat kadulla, on pakkotoistolaisuus lähes varmaa, mutta istu ja pala, lopullinen vahvistus tapahtuu veisaamalla Pakkotoisto.com:in virallinen tunnus-jingle:

(Peppi-Pitkätossun sävelellä)

Ooteko nähneet tän, Deca-dickin pienen ja lystikkään, HEI! Pakkotoistolainen ja mulla potrat gynot on. Tässäpä pakkotoistolainen, Deca-dick, Susta-pöhö, sula-hopsansaa, tässäpä pakkotoistolainen, roid-rage on hah-hah-haa!

Nyt kun pakkotoistolaisuus on varmaa, voi tehdä kultin jäsenten vaikioriitiksi vakiintuneen 12-osaisen taputusleikin ja sen jälkeen onkin aika vaihtaa symboliset Hy-Pro -proteiinipatukat liiton merkiksi.

Ja katso, sinä iltana oli bodareita poseeraamassa kedolla ja lat-spreadin leveys tiputti kynäniskojen leuat.

Re: Re: Pakkotoisto-tribe

Originally posted by Tomi
Hyvä foobari,
Kiitos ideastasi Pakkotoisto-kulttia varten. Valitettavasti ylläpitäjämme Mika on aikapäivää sitten lanseerannut ns. Pakkotoisto-univormun, johon kuuluu potkurinosteinen lentoreppu (mallia Katto-Kassinen), Teletappi-leukalappu, Muumi-potkuhousut, irtokorvat ja hyppykeppi. Kun nämä kaksi univormua kohtaavat kadulla, on pakkotoistolaisuus lähes varmaa, mutta istu ja pala, lopullinen vahvistus tapahtuu veisaamalla Pakkotoisto.com:in virallinen tunnus-jingle:
:lol1: Hmmm... mulla oli kyllä jotain ehkä vähän huomaamattomampaa mielessä, mut kyllä toikin kai sit oikeastaan käy, ehkä.

Originally posted by meitsi
:lol1:

Tomi mikä oli joskus mainitsemasi tanssiote joka soveltui myös pakkotoistolaisten tapaamiseen?
Voihan norsun muisti sinua! Tanssihan oli monille vanhojen tansseista tuttu Cicapo.

Perkule...

Asun taalla rapakon toisella puolella, ja yks paiva vastaan lampsi kaveri roinaforum paita paalla.. no tyypillisena suomalaisena en sanonut mitaan vaan kavelin ohi ja pidin turpani kiinni. Jalkeen pain tuntu vahan holmolta, oishan sita voinu moikata ja kaveri olis varmaan yllattyny aika lailla. Mutta ei kun ei...

Re: Perkule...

Originally posted by denniszeims
Asun taalla rapakon toisella puolella, ja yks paiva vastaan lampsi kaveri roinaforum paita paalla.. no tyypillisena suomalaisena en sanonut mitaan vaan kavelin ohi ja pidin turpani kiinni. Jalkeen pain tuntu vahan holmolta, oishan sita voinu moikata ja kaveri olis varmaan yllattyny aika lailla. Mutta ei kun ei...

Oho, Pakkotoisto Pride World Wide.

kyllä siinä kynnystä on mennä morjestaan roinaforum/pakkotoisto t-paidan omistajaa, mikä on melkein aina iso järkäle, kun ite oon iso-läski. Turussa näkee aikas usein pakkotoistolaisia, paidan perusteella. joku tyypi, joka sali82:lla joskus piti pakkotoisto teepaitaa on minunkin täällä häirköintiin syypää, kun en olisi muuten tienny. :)

Originally posted by Fat22
Foobari tuu sä lähestyy mua. Sali82 ja aika usein roinaforum tai pakkotoistopaita päällä.
Emmä sinne uskalla tulla ennenkuin kasvan edes vähän. :p Oikeesti mä oon kroonisen persaukinen, joten tää duunin maksama Motivus on numero uno tällä hetkellä (kovasti ne puuhaa jotain et pääsis myös Wellnesille (joo, jippii) tai M&M:lle ("Tule sinäkin mukaan viihtymään fitnesskansan kohtaamispaikkaan!") Richard75 kyllä suositteli kans 82:sta oikein urakalla.

Kerran oon kasikakkosel käynyt ja heti tuli semmoinen olo et mä en kuulu sinne, äijät on isoi ku saatanan ladonovet... ja ainakin sillon oli aika ahdas meininki. Ehkä vielä joskus.

Re: Perkule...

Originally posted by denniszeims

No toi on jo aika saatanan pieni mahdollisuus, kuka tunnustaa olevansa tuo paitaheppu/tyttö? Krediittiä sinne vain kovasti kun ulkomailla asti tallustelee forumin paita päällä.

Re: Re: Pakkotoisto-tribe

Originally posted by Tomi
...lopullinen vahvistus tapahtuu veisaamalla Pakkotoisto.com:in virallinen tunnus-jingle:
No mut entäs jos vaikka kaikki julkkis-statuksen saavuttaneet tai muuten vaan näkyväisillä paikoilla istuvat Pakkotoistolaiset työntäisivät salasanoja sinne tänne, vaik näin?

MTV3:n säätiedotus / Petri Takala
"Ja tähän loppuun on sitten vielä pakko toistaa varoitus liukkaista ajokeleistä blaa blaa..."

:rolleyes:

Re: Re: Re: Pakkotoisto-tribe

Originally posted by foobari
MTV3:n säätiedotus / Petri Takala
"Ja tähän loppuun on sitten vielä pakko toistaa varoitus liukkaista ajokeleistä blaa blaa..."

:rolleyes:
LOL! :D

:lol2:

Isoooo...

>kyllä siinä kynnystä on mennä morjestaan
>roinaforum/pakkotoisto t-paidan omistajaa, mikä on melkein
>aina iso järkäle

No mun tapauksessa olin itse se iso jarkale, ja roinaforum-paidan omistaja ei ollut niin hirveen iso.

Mutta niinkun vanha sananlasku sanoo "Ei Roinaforum-paita miesta kasvata, jos ei mies itse"

:lol2:

Originally posted by jjj84
Kerran oon kasikakkosel käynyt ja heti tuli semmoinen olo et mä en kuulu sinne, äijät on isoi ku saatanan ladonovet... ja ainakin sillon oli aika ahdas meininki. Ehkä vielä joskus.

Ahdas paikka ehkä joidenki mielestä, omasta mielestä ihan tarpeeks tilaa. Kyllä siellä pienempänä on hyvä loikkia pois tieltä.

Mulle on tullut paha tapa kysellä ison näköisiltä miehiltä, että luetkos pakkotoistoa, plääh ei ole yksikään vielä myöntänyt lukevansa.

Ei sillain oo "hyötyä", että ulkomailla on pakkotoisto paita päällä kun ei ne ymmärrä suomea niin ei ne tajuis näistä sivuista mitää. Jos eliteä ois lukenut tai jotain vastaavaa niin varmaan kattois, että joku samanlainen mutta ihan ihme kielellä :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom