SUPERCARB 1kg -40%

Pakkotoisto siirtyy Xenforoon.

Miten mulla voi olla käytännössä aina 4 sivullista uusia viestejä? Ihan sama vaikka välillä merkkaan kaiken luetuksi. Toki jos heti painan "NEW POSTS", ei tule neljää, mutta muuten tulee, olen sitten käymättä päivän tai 10 päivää. Tuo tuntuu toimivan jotenkin oudosti.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
200 ketjua taitaa olla maksimi noissa recent ja new posts. Nyt näyttää että viime sunnuntaina kirjoiteltu sen viimeisen sivun vikaan threadiin.

Sinne tulee myös se sama 4 sivua vaikka olet pari tuntia sitten käynyt viimeeksi, jossain kohtaa vaan on toi katkaiseva rivi, esim. nyt se on mulla ekalla sivulla:

new.PNG

Itseä ehkä hämää eniten tuo alerttien delay...... suurimman osan aikaa lukenu ne viestit anyway mistä tulee jokin alert.

Mjoo, valmisteemat on asetuksiltaan melko monstereita. Ihan siksi et non-kooderit saa säädettyä kaiken mahdollisen.
Maksaa niistä melkeinpä kannattaa, jos ei siis tee itse. Siinäkin tapauksessa selailee sitten maksullisen teeman demoa, sopiiko sivupohjat tarkoitukseen yms.

Juu, siksipä kun niitä palveluna tekee lähtee se teeman teko nollasta miinus basic toiminnallisuus.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Jep näyttää todella hyvältä!

Ilman etusivua pakkotoistoa on ollut jotenkin ankea käyttää kun pitää kahlata joka ketju läpi. Etusivu tarjoilee kaiken uuden ja mielenkiintoisen tarjottimella, eli kovasti sitä odotetaan ainakin täällä!

Profiilissa noi following/followers tekstit on aika invisible.

profiili.PNG

Hyvä on etusivu, myös mobiilissa.

En pysty kirjautumaan etusivulta MBP:lla enkä Ipadillä? IPadillä kirjautumisikkuna katoaa heti kun siiihen yrittää laittaa käyttiksen ?
Pitää hakea gööglellä joku pakkiksen foorumin juttu ja kirjautua sieltä

Back
Ylös Bottom