Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuossa on sairaan hyvä idea. Jos joku osaa, niin mailia tai privaa tänne, niin vippaan takaisin ison pakkislogon.Stailivirhe sanoi:Paitsi että taitaa olla aika perseestä noi ohjelmat..
Kaikista parashan olisi ympäri mustaa ruutua lentelevä ja pyörivä pakkiksen 3ulotteinen logo-P..
En osaa sitten vittuakaan tehdä mitään grafiikoita, osaan vain muokata kuvia fotarilla. Tuo pyörivä P vaatisi varmaan Studio maxin ja se ei mulla edes pyöri.Sale sanoi:Mikset ite tee kyllähän sulta hoituu noi graffanteko hommat.
Ainaki osa noista ohjelmista on melko helppokäyttösiä...
Partsu sanoi:joops, olen jotain tässä sivussa väsäillyt, tein tollasen karkean prototyypin 3D pakkislogosta, mutta pitää vielä jaksaa tehdä modeli converttori OpenGL:ää varten, olen entisen jo onnistunut hävittämään.
Minkä kokosena sulla muuten Mike ois toi pakkislogo, käytin tota mikä on tuolla palstan yläreunassa, mutta en vielä tiedä miltä se näyttää lopullisessa versiossa. Olis hyvä jos olis TGA tai BMP laatua...
Partsu sanoi:Oguman,
No miksei niitä voisi olla kaksikin, ...