Pakkotoisto Podcast

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kike Elomaa PodCast vieraaksi, saattaisi Mike päästä eduskuntaan kahville jos PodCast tehdään sielä. Myös Kimmo Elomaa olisi erittäin mielenkiintoinen PodCast vieras miehestä ei ole yhtään Bodaus aiheista haastattelua missään, vaikka oli takapiruna Kiken hyvissä saavutuksissa.
 
Tuo on neljä vuotta vanha. Sen jälkeen Utti on muuttanut Espanjaan yms. Olet aina tosi negatiivinen.

Varsin kauan saa podcasteja paahtaa menemään, jos fanitetuimpien henkilöiden kohdalla pitäisi kaksi käyntikertaa taata. Ois toki kiinnostavaa vetää toinen kierros kaikkien kanssa, mutta mielestäni tähän mennessä tehty 1 per henkilö on hyvä, muuten jaksoja tulisi pian satoja.

Totta kai fanipoikien kannatukselle aina +++, mutta premissinä rajallinen määrä käyntejä on reilu ja tasapuolinen; silloin vieraan kannattaa panostaa tietäen että kerrasta poikki, eikä tulla sekoilemaan, ja toisaalta kenellekään ei jää haljua fiilistä, että miksi toi on siellä useasti, mikähän musta tekee epäkiinnostavan.
 
Veikkaisinpa että Kimmo Elomaan kanssa tulisi melkoinen PodCast, mutta eri asia on onko herralla siihen itsellään kiinnostusta.

Eilen 8.46 ·

Olen osan vähäisestä elintasostani hankkinut liikunnan parista
1975 aloin saliyrittäksi jatkaen sitä reilut kymmenen vuotta olen todennäköisesti Suomen ainoa joka ketjutti hommat jo siihen aikaan eli saleja oli monessa kaupungissa
Olen aina tykännyt liikunnasta
Minulle olisi sulamahdottomuus olla yhdessä ihmisen kanssa joka ei liiku eikä tarkkaile ruokailuaan
Olen seurannut urheilua 60-luvun alusta sain tavata raskasnsarjan mestarin SONNY LISTONin
Mulla on Olli Mäen nimmari ,Jarno Saarisenkin kanssa olen saanut tarinaa vaihtaa , luulen etten valehtele jos sanon että suurimman osan nimimiehistä
Ulkolaisia vähemmän mutta kuitenkin joitakin Arnold sekä kaikki senaikaiset tähdet heidän kanssaan ollaan vietetty banketteja sekä treenattu , Ricky kiekonheittäjä joka on yksi miellyttävimmistä henkilöistä Lou Ferringon kanssa
Jääkiekkoilijoista olen saanut tavata
Suomen huiput istunut saunassa heidän kanssaan ja viettänyt iltaa
Tänä päivänä luen lehdistä kuinka jääkiekkoilijat paitansa pois ottaessaan näyttävät Kreikkalaisilta Jumalhahmoilta
No jaa joko kirjoittajalla on kaihi taikka muuten asiasta täysin tietämätön
Olen ollut vieressä kun NHL kuuluisuudet ovat salilla ne kuuluisimmat eivät saaneet vedettyä kuuta leukaa
Olen treenannut yhtäaikaa MM-pronssimitalistin naiskeihäänheittäjän kanssa ,otimme jalkakyykkyä. Lehdistö oli päivää aiemmin kertonut paljonko rautaa kyykyssä nousee
PASKAPUHETTA sanon minä reidet olivat kuin puuro sukkahousuissa ei noussut rauta eikä laskenut perse
Minusta jokin vastuu pitäisi olla valtamedioihin kirjoittavilla toimittajilla
 
Back
Ylös Bottom