Pakkotoisto muuttunut....?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Iceman
  • Aloitettu Aloitettu
Miksi palstalla siis enää pidettäisiin kymmeniä tuhansia hyviä viestejä, jos niiden olemassaololla ei ole mitään merkitystä? Vedetäänkö database kokonaan pois ja aletaan pyörittämään hommaa chat pohjalta, jos näin tehdään, niin muutamassa päivässä kaikki, Iceman mukaanlukien huutavat, "eikö tänne saa mitään FAQ:ia tai searchia vanhoihin kysymyksiin, on turhauttavaa vastata samoihin kysymyksiin kokoajan?".

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä olen Newbie tällä palstalla ja "search" on ollut todella kätevä väline. Mulla on varmaan viimeisen viiden yön aikana vierähtänyt joka yö 4 tuntia lueskellessa "vanhoja" juttuja. Jos en sieltä löydä mielestäni tarpeeksi informaatiota tai jokin asia jää epäselväksi, niin silloin on hyvä kysyä tarkennusta uudella Threadilla, eikä kirjoittaa välttämättä vanhaan jatkoa, jossa on jo 100 viestin jono.

Jos joku newbie kysyy sellaista asiaa, mikä löytyy vanhoista Threadeista, niin kyllä on paikallaan laittaa se "käytä searchia", koska eihän välttämättä kaikki tajua edes sitä käyttää. Sen kyllä ymmärtää sitten yhdestäkin viestistä, että ei tarvi laittaa kymmenellä eri tyypillä sitä "käytä searchia" peräkkäin, jolloin se menee jo vittuilun puolelle.

Mutta voihan moderaattorit kyllä välillä siistiäkkin noita vanhoja Threadeja missä ei ole mitään asiallista tietoa, koska löytyy niitäkin tuolta. Siinä vaan saattaa olla pirun kova homma alkaa katteleen läpi 70 000 viestiä ja miettimään, että mitkä jätetään ja mitkä voidaan deletoida.

Täytyy tähän loppuun vielä sanoa, että loistava palsta ja mulle on oikeasti ollut jo hyötyä tästä, vaikka kuukauden olen ollut vasta peesissä.

:kippis1:

Liikaa vapaa-aikaa?

Originally posted by onion
Hmmm itse en taas tuolla "search" haulla löytänyt kun 134 thredia, kun taas hakusanalla "käytä searchia perkele" ei löytynyt yhtään täys osumaa. Kuitenkin hakusanalla "käytä searchia jumalauta" löytyi 1 osuma. Tuo osuma kuitenkin viittaa tähän threadiin.:D

Menes kuikka rehkimään taas autotalliin. Tosta sun viestistä vois päätellä, että sulla on AIVAN liikaa vapaa-aikaa - jota voisi käyttää paremminkin. ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom