Pakkotoisto Helsinki City Run:lle?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JFG
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
2:42:17 tuli itsellä läpyteltyä, tosin viimeisellä muutamalla kilsalla alkoivat koivet olla aika jumissa. Pitkien lenkkien puute, liene. Syke itsellänikin oli vähän korkealla, 170 tienoilla pyörittiin koko lenkki.

Jälkiviisaana tuntuu että olisi ollut varaa vetää vähän kovempaakin varsinkin alkupuolella niin olisi saanut jonkin verran minuutteja karsittua ja jalat olisivat varmaan rullanneet paremmin, mutta ensimmäinen kerta kestävyysjuoksutapahtumassa niin en valita :)

^Ei tota vauhtia osaa arvioida jos ei ikinä oo juossu yli 20 km, mä arvioin suurin piirtein 1,5h lenkin mukaan -ja kunto osottautukin vähän kovemmaksi ku mitä luulin.

Mutta mielummin liian hitaasti loppua kohti kiristäen ku että jäis kesken, näitäkin tuli selkä edellä vastaan.

pakkomielle.com sanoi:
1:51:03 netto ja viimeinen kymppi meni 47 minuuttiin, joten vauhdinjako onnistui hyvin.

Vain seitsemän lenkkiä(6x6km 1x12km) tuli kevään aikana juostua. Etenkin siihen nähden olen tyytyväinen.1:51:03 netto ja viimeinen kymppi meni 47 minuuttiin, joten vauhdinjako onnistui hyvin.
Kova aika noilla lenkeillä kyllä. :kippis1: Taisin nähdäki sut jos juoksit firman paita päällä?

Reilu 2,5h aika. Tyytyväinen oon, kun en oo juossutkaan. Jalka kramppasi viimeisellä kahdella kilometrilla. Avovaimo jätti ja voitti 14 sekunnilla. Myötä- ja vastoinkäymisissä saatana... :hyper: :D

Kova aika noilla lenkeillä kyllä. :kippis1: Taisin nähdäki sut jos juoksit firman paita päällä?

Joo lenkit jäi vähiin kun olin fillarikolarissa huhtikuussa, ja jalka 3 vkoa kipeenä. Kyllä vuosien salitreeneistäkin täytyy olla jotain hyötyä kestävyysjuoksuun, ainakin maitohapon/kivunsietokykyyn.

Joo musta firman paita päällä mentiin!

2 h 30 + muutama minuutti päälle. Ainoastaan se muutama minuutti meni tavoitteen 2h30min yli. Eli kunto arvioitiin aikasta nappiin. Ongelmaksi koitui painosta johtuva jalkapohjien kipeytyminen. 172/88 kokoinen ukkeli kun nyt ei ole fysiikaltaan kestävyysjuoksija. Oli jo hiukan jalka rasituksesta kipeä ennen starttia, juoksin tulehduskipulääkkeiden voimalla. Myöskään spurtti ei mennyt ihan nappiin, oli paljon energiaa vielä maalissa.

Muuten ihan mieletön kokemus, pisin matkani ikinä. Mieleenjäävimpänä kokemuksena varmaankin se tieto kun Suomi meni lätkäfinaaliin. Koko juoksukansa hurrasi - siitä tuli kummasti lisää virtaa juoksuun.

Fläsää pitää saada reippaasti pois jos aikoo maratonille ikinä...

Eipä mennyt ihan niinku piti...
Pakki meni aivan sekasin ja 12km kohdalla joutu piipahtamaan huussiin. Siinä meni 4,5min istunnolla ollessa, mutta sen jälkeen tuntui juoksu kulkevan...
...seuraavat 4km...

Sitten alko taas vattakrampit. Ei pystyny juomaan mitään koko matkalla ja 18km kohdalla rupes pohkeet kramppailemaan ja kovin jäykäks meni juoksu. No, hölkkäsin stadikalle asti ja vedin hirveen loppukirin maaliin. Aika oli jotain 1h 52min tai jotain sinne päin. Vatsakivut jatkuu vieläkin :(

1:57:45, keskisyke 158. Sinänsä hyvin että talvi meni treenaamatta ja helmikuun jälkeen vain 11 kertaa lenkillä. Ensimmäinen juoksutapahtuma missä olen ollut ja johan rupes tuo elokuun city maraton kiinnostamaan... :rock: Joko uskaltautuis tänään jo lenkille...

Hcr 2009

Onko ketään lähdössä tänä keväänä juokseman tuon lenkin?

Ollaan kaverin kanssa menossa ja toivon että saa viime vuoden ajan 2h12min alitettua eli tavoite on saada alle 2 tuntia tuon ajan :D

Ollaan kaverin kanssa menossa ja toivon että saa viime vuoden ajan 2h12min alitettua eli tavoite on saada alle 2 tuntia tuon ajan :D

Minä olen lähdössä jos läskit lähtee ennen sitä ja jalat kantaa. Tavoitteena ainoastaan saada suoritus alle tuon 3 h aikarajan ja päästä maaliin.

Ilmottauduttu ollaan! Laitoin tavoiteajaksi siinä 1:40, mutta se kyllä taitaa olla aika optimistinen, luultavasti menee lähemmäs 1:50. Mutta tosi kiva, niin saa juoksukaudenkin käyntiin sitten tosta :)

Minä olen lähdössä jos läskit lähtee ennen sitä ja jalat kantaa. Tavoitteena ainoastaan saada suoritus alle tuon 3 h aikarajan ja päästä maaliin.

Mullakin on ollut viime vuonna tuo maalin asti juosten ja 3 tunnin sisään :) Hyvin se sitten mene sullakin :D Ja sitä paitsi tuo on todella iloinen ja hauska tapahtuma, jokaiselle löytyy juoksu seuraa samaan tahtiin juoksijoista. Ei tarvi yksin keskellä metsää juosta yksikseen niinkuin joissakin vastaavissa tapahtumissa :)

Mulla on kyllä viime vuoteen verrattuna painoa noin 7 kiloa lisää tullut joten saa nähdä saako tuon ajan yhtään parannettua. Tsemppiä sinulle + kaikille!

Olen lähdössä. vaimon kanssa aloitetaan juoksukausi perinteisesti HCR:llä. Jatketaan siitä yöksi hotelliin :haart:. Lapset mummolaan hoitoon. Ennätyksiä ei tuolla kannata tavoitella. Ainakin meikäläisen mieleen ihan liian ruuhkainen reitti siihen ja turhan paljon turisteja :D. Mukavaa fiilistelyä ja toivottavasti samanlaista säätä kuin viime vuonna.

itse olen myös lähdössä, kolmatta kertaa..tavoitteena 1h35min, eli 10min pois viime vuodesta ;)

Täälläkin osallistuja. Peruskuntoa oon yrittäny pitää aina yllä ja nyt viime aikoina juossu kolme kertaa viikkoon 30-90min lenkkejä. Tuntuu että kunto on parempi mitä vaaka näyttää (171/84) ja varmaan enemmän hyötyisin painon pudotuksesta kuin varsinaisesta lenkkeilystä. Tavoiteaika on kaksi tuntia, jonka pitäisi olla suht realistinen. Vähän mietityttääkin miten syklittäisi nämä treenit ja syömiset vai mennäänkö samalla hällä väliä / kaikki vähän sinne päin asenteella niin kuin tähänkin asti.

Jeah, tänä vuonna tuli juostu 14min paremmin kuin viime vuonna!!! Vaikken edes yrittänyt, huhhuh. Olen kyllä liekeissään:rock:

Oli kyllä mukava juoksu, vaikka sää loi hieman haastetta ainakin allekirjoittaneelle. Hieman tässä pohdiskelen koko salitreenin jättämistä kesäksi (jotain ylläpitävää) ja tuon hcm:n juoksua.

Oli kyllä mukava juoksu, vaikka sää loi hieman haastetta ainakin allekirjoittaneelle. Hieman tässä pohdiskelen koko salitreenin jättämistä kesäksi (jotain ylläpitävää) ja tuon hcm:n juoksua.

Minusta taas tuo sää oli just hyvä, no okei ehkä tuuli sais olla heikompi. Joutui useammassa kohdassa pitää lippiksesta kiini oikein urakalla:) Mutta matkalla pääkaupunkille jossain vaiheessa alkoi mietityttää koko tapahtuman osallistuminen, kun joutui pysähtymään tien reunaan koska satoi niin pahasti ettei näkynyt metriä pidemmälle.

Juokseminen on todella kiva :hyper: , mutta on se salitreenikin!

Maraton kiinnosta myös minua, mutta olen päättänyt että siihen keskityn sitten vasta eläkkeellä;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom