Pakkotoisto Helsinki City Run:lle?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JFG
  • Aloitettu Aloitettu

JFG

12.5.07 juostaan Helsinki City Run. Olisiko Pakkotoistolla joukkue tuonne?

TAI Mike, voinko ilmoittaa seuraksi Pakkotoiston (maksan taas jäsenmaksun siihen mennessä.:D )?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miten olisi suurin piirtein samaan aikaan juostava Lahti City Run? Siellä juostaan 1/4-maraton (n. 10,5km), avoin puolimaraton sekä lisänä epävirallinen raskaan sarjan SM-puolimaraton (miehet yli 90kg ja naiset yli 70kg). Pakkislaiset voisivat olla kovaa tavaraa näissä, normaalisti kun noi raskaan sarjan juoksijat omistaa lähinnä helvetin ison mahan. :D

Näin alustavasti olen ajatellut osallistua ja jos kunnon saan kohdilleen, yritän kolmen parhaan joukkoon. :)

Vaikea tietää mitä tuohon aikaan puuhailee, mutta mikäli pakkikselta lähtee porukkaa jompaan kumpaan niin voisin liittyä joukkoon. Puolikas ois kiva.:thumbs:

HCR suunnitelmissa. Tiedoksi muuten, että ilmottautumismaksu on sitä halvempi mitä aikasemmin ilmottautuu (samoin kuin HCM:ssa). Uuteen vuoteen mennessä kun ilmottautuu pääsee kaikista halvimmalla.

http://www.helsinkicityrun.com/s_ilmoittautuminen.html

Voin juosta Pakkis-paidassa (ainakin jos Mike sponssaa paidan) :D

Ei tosin välttämättä kovin positiivista kuvaa anna voimailufoorumista tämmönen lihava siima kestävyysurheilutapahtumassa. :lol2:

edit: mä voisin kyllä olla aika kova tossa Lahden raskaassa sarjassa, mutta yritän saada painon jonkun verran alemmas elokuuhun ~puoliväliin mennessä, joten aikataulullisesti ei oikeen onnistu. :(

edit2: jos joku muu tuonne HCRään on menossa niin ilmotelkaa tässä ketjussa itestänne, niin pidetään minimiitti. :)

Pakkislaiset voisivat olla kovaa tavaraa näissä, normaalisti kun noi raskaan sarjan juoksijat omistaa lähinnä helvetin ison mahan. :D

Ne perhanan isomahaiset pullukat ovat vain hemmetin kovia juoksemaan, ei ole sitä happea kuluttavaa lihasmassaa rasitteena :) Punttijätkälle siinä saattaa tulla äitiä ikävä. Itse voisin silti olla tuosta kiinnostunut, taitaa/pitää paino vain silloin olla jo alle 90kg..Nyt paino kyllä riittäisi ;)

Meikäläinen on ainakin lähdössä city runille. Tavoitteena kipitellä pariin tuntiin reissu. Pakkispaita olisi kyllä hyvä idea. Pitää varmaan käydä ostamassa juoksua varten :).

Meinaatsä että me reenataan juoksemalla? Mä ainakin nostan jalkakyykyn toistot normaalista 3-8:sta noin 10-12sta kuukautta ennen juoksua. Kyllä sillä jo aina alle kahden tunnin ajan köpöttelee :rock: .

Minäpä voisin olla HCR:lle lähdössä! Olen kattellut notta voisin elämäni ensimmäisen juoksuhäppeningin vetäistä tänä kesänä, kun kaverikin uhoaa Tukholman Maratonille lähtevänsä. Ihan niin urhea en viel kuitenkaan ole että sinne ruottimmaal lähtisin juoksentelemaan :)

Kyllä nyt pitäisi osallistujille saada mobiilin lihan ylistykseksi oma Pakkis Marathon Division -paita :lol2:

Meinaatsä että me reenataan juoksemalla? Mä ainakin nostan jalkakyykyn toistot normaalista 3-8:sta noin 10-12sta kuukautta ennen juoksua. Kyllä sillä jo aina alle kahden tunnin ajan köpöttelee :rock: .
Ite ajattelin vähentää kyykkyjä n kk ennen kisaa ja harjoitella n. 5-10 kertaa ennen kisaa juoksua. Tavoitteena on _juosten maaliin_. Kävelyä ei sallita.

Tuli postia!

Tapahtuma: HCR
Hyvä proileri, olette ilmoittaneet seuraavat henkilöt:
Juoksijat: proileri, s. 1982, sarja: Miehet yleinen
Maksaminen: Olemme vastaanottaneet maksunne ja ilmoittauminen on vahvistettu.

12.05. tavataan! Nyt vissiin pitää sit hankkia joku pakkotoistoasuste :D

HCR ilm./maksu on hoidettu - tavoitteena oman ajan parantaminen. Vertailun vuoksi houkuttelis kyllä vähän toi lahden 90kg+ sm-kisakin, vaikka selviihän noi ajat sitten vaikka netistä.

Täältä voi kanssa laskea yhden mukaan..

Mäki voisin lähtee, jos pystyy treenaamaan tarpeeksi tota juoksua ja sais jonku kaverin jonka kanssa juosta koko matka. Mimmosta aikaa kannattais lähtee tavotteleen.

Huh, taas on yksi puoltoista tuntinen takana, mutta maistui makealle.. Alkaa juoksukunto olla jo ihan hyvä, vaikka vielä voimajakso menossa:hyper:. HCR, täältä tullaan!!

koska toi lahden kisa on?kun en löytänyt tietoa siitä...*tyhmä*
houkuttelisi toi +90kg jonkun verran.hesan runille ei valitettavasti pääse töiden takia.

koska toi lahden kisa on?kun en löytänyt tietoa siitä...*tyhmä*
houkuttelisi toi +90kg jonkun verran.hesan runille ei valitettavasti pääse töiden takia.

sinänsä typerää pelkkä +90kg raja - lisäksi vois olla painoindeksiin perustuva tasoitus järjestelmä - jolloin 171cm köntti vois edes teoriassa voittaa, 193cm honkkelin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom