pakkotoisto.com lehti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kataq
  • Aloitettu Aloitettu
Sonder sanoi:
Jotenkin tuntuu, että trollaat jälleen kerran, tavoillesi uskollisena lähes tahtomattasi ja samalla aliarvioit käytännössä jokaisen muun Pakkiksen käyttäjän...

Erittäin hyvä arvio viisi kuukautta rekisteröityneenä olleelta käyttäjältä! Oletko lukenut noita Virtamon viestejä? Tai oletko lukenut Tomin viestejä? No ole sitten hiljaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Raejuusto sanoi:
Erittäin hyvä arvio viisi kuukautta rekisteröityneenä olleelta käyttäjältä! Oletko lukenut noita Virtamon viestejä? Tai oletko lukenut Tomin viestejä? No ole sitten hiljaa.

Tarkoitukseni ei ollut halventaa ketään, olen pahoillani jos ymmärsit postaukseni väärin.

Seuraava teksti pienenä kuriositeettina vain ja ainoastaan sinulle Raejuusto. Olen seurannut tätä palstaa roinaforum.da.ru:sta asti, harvemmin tosin on ollut mitään sanottavaa. Vipinkin maksoin lähinnä pienenä ja hiljaisena kiitoksena Miken suuntaan ja se siitä. Mitään konkreettistä hyötyä en usko tunnuksista saavani eli olen varmasti varsin hiljaa myös jatkossa. Laita jatkokysymykset ja muut asiat vaikka privaattiviestinä, katsotaan jos siitä päästään mihinkään...

Sumu sanoi:
Nykyisellään Bodaus- ja Body-lehdissä on käsittämättömän paljon kirjoitus- ja kielioppivirheitä.

Olin juuri kirjoittamassa samasta aiheesta. Lehdeltä on täysin oikeutettua odottaa sujuvaa kielioppia. Jokainen voi ottaa esille bodilehden viimeisen Mr. Olympia raportin ja todeta miten "ammattitaitoisesti" se on kirjoitettu. Sain tarpeeksi kyseisestä lehdestä ja lopetin tilauksen. En tosin lopettanut pelkkien kielioppivirheiden takia, vaan yleensä lehden laatu oli keskinkertainen. Bodi ei tarjoa paljoa alaansa seuraavalle henkilölle. Pidän peukkuja, että pakkotoisto magazine saa tuulta alleen! Jounilla on niin paljon asiantuntemusta, että lehden voisi perustaa pelkästään sen varaan. Toivottavasti jo vuoden päästä luen Lou Ferignon hotelliselkkaukset ja muut Mr. Olympia in Helsinki -tarinat paperilta.

Sonder sanoi:
Jotenkin tuntuu, että trollaat jälleen kerran, tavoillesi uskollisena lähes tahtomattasi ja samalla aliarvioit käytännössä jokaisen muun Pakkiksen käyttäjän...

Tuskimpa tuota Tomin postia oli tarkoitettu hyökkäykseksi ketään vastaan, vaan enemmänkin ylistyksenä Virtamoa kohtaan.

Karpaasi85 sanoi:
Olin juuri kirjoittamassa samasta aiheesta. Lehdeltä on täysin oikeutettua odottaa sujuvaa kielioppia. Jokainen voi ottaa esille bodilehden viimeisen Mr. Olympia raportin ja todeta miten "ammattitaitoisesti" se on kirjoitettu. Sain tarpeeksi kyseisestä lehdestä ja lopetin tilauksen. En tosin lopettanut pelkkien kielioppivirheiden takia, vaan yleensä lehden laatu oli keskinkertainen. Bodi ei tarjoa paljoa alaansa seuraavalle henkilölle. Pidän peukkuja, että pakkotoisto magazine saa tuulta alleen! Jounilla on niin paljon asiantuntemusta, että lehden voisi perustaa pelkästään sen varaan. Toivottavasti jo vuoden päästä luen Lou Ferignon hotelliselkkaukset ja muut Mr. Olympia in Helsinki -tarinat paperilta.

Bodausta en ole lukenut vuosiin, Bodya silloin tällöin ja pitää todeta että lehden kielioppivirheet ovat useasti niin törkeitä, että tunnen suorastaan fyysistä kipua.
Mainitsemasi Olympia-raportti oli todellakin pohjanoteeraus.

Minä en lue ollenkaan bodya. Siinä kun ei taida olla oikein mitään voimailusta. Bodaus-lehden luen joko kirjastossa tai salilla.

Mitä Virtamoon tulee, niin eikös hän vaikuttanut myös Atlas-lehdessä, mikä oli Bodaus-lehden edeltäjä.

Sumu sanoi:
Tuskimpa tuota Tomin postia oli tarkoitettu hyökkäykseksi ketään vastaan, vaan enemmänkin ylistyksenä Virtamoa kohtaan.

Noin sen ymmärsinkin. Tomilla on vain toisinaan paha tapa vastata aika kärkevästi ja juuri tuollaisilla "hyökkäävillä yhden idean ja rivin "faktoilla" ", joita siis voisi periaatteessa kutsua trollaukseksi. Kuitenkin olen melko varma, että, että Pakkotoiston foorumia selaa useitakin käyttäjiä, jotka hallitsevat suomen kielen paremmin kuin J.Virtamo. Eli kommentoin alunperin ainoastaan Tomin viestin naiviuteen ja mahdolliseen tarkoitushakuisuuteen, en mihinkään muuhun.

Otetaanpas uusiksi. Jätän ne hymiöt tällä kertaa pois, etten tahtomattani tule korostaneeksi itseäni tai markkinoineeksi omaa työpanostani mihinkään ei-vielä-olemassaolevaan julkaisuun.

Palstalla vaikuttaa käsittääkseni myös viestinnän ammattilaisia, joten hyvä pointti olisi tehdä mahdollisesta Pakkis-lehdestä myös kieliasultaan siedettävä.

Sonder sanoi:
Kuitenkin olen melko varma, että, että Pakkotoiston foorumia selaa useitakin käyttäjiä, jotka hallitsevat suomen kielen paremmin kuin J.Virtamo.
Sinä varmasti, kun laitat kaksi että-sanaa peräjälkeen. Ei sitä suomen kieltä voi hallita enää paremmin kuin täydellisesti. Siinä olen samaa mieltä, että jotkut pakkislaiset varmastikin hallitsevat suomen kielen yhtä hyvin kuin Jouni, mutta ei ole mahdollista tehdä sellaista asiaa paremmin, jonka joku toinen tekee jo täydellisesti. :)

En ota kantaa mainitsemiisi trollaus- ja naiiviusvihjailuihin. Olen kuitenkin Miken kanssa "se toinen jätkä" tämän projektin takana, joten pelkkä ajatus trollaamisesta näin Pakkotoiston kanssaperustajana kuulostaa lähinnä huvittavalta.

SannaK sanoi:
Palstalla vaikuttaa käsittääkseni myös viestinnän ammattilaisia, joten hyvä pointti olisi tehdä mahdollisesta Pakkis-lehdestä myös kieliasultaan siedettävä.

Juu, minusta olisi hyvä koettaa ensi alkuun vaikka sellaista julkaisua minkä VIP-jäsenet pääsevät lukemaan VIP-foorumilla. Eli nettiin vaan tavaraa suojattujen sivujen taakse. Sitten jos kiinnostus lehteä kohtaan kasvaa niin voisi harkita painetun version tekemistä.

protsku sanoi:
Juu, minusta olisi hyvä koettaa ensi alkuun vaikka sellaista julkaisua minkä VIP-jäsenet pääsevät lukemaan VIP-foorumilla. Eli nettiin vaan tavaraa suojattujen sivujen taakse. Sitten jos kiinnostus lehteä kohtaan kasvaa niin voisi harkita painetun version tekemistä.
Tuota pidettiin yhtenä vaihtoehtona että forum softan kautta rullattaisiin tähän integroitua verkkolehteä sopivalla kuukausimaksulla. Esim DVD-plazalla oli sairaan makea ladattava kuukausiliite.pdf, oli niin komea että oli oikein pakko ylläpitäjälle siitä laittaa privaa.

Mutta periaatteessa olen tuota verkkolehteä meinannut ihan kaikille sisällöntuottona ilman maksua. Onhan tämä projekti jo aika iso verkkolehti, artikkeleita vain ei vielä oikein ole ihan vartavasten tehtynä. Niille vain oma alue ja voila.

Bodauslehti on nykyisin aivan jotain muuta kuin bodaukseen liittyvä lehti. Bodylehteä tulee lähinnä selailtua ja siihenkin on otettu juttuja esim. MD:stä. Bodystä löytyy tosiaan jonkin verran oikeinkirjoitusvirheitä. Lehtipisteessä Bodaus on ostetumpi lehti kuin Body.

Totuus on kuitenkin se että melkein kaikki kehonrakennukseen jne. liittyvät jutut tulee luettua ensimmäisenä täältä.

Verkkolehden toteuttaminen olisi hieno homma.

Tomi sanoi:
Sinä varmasti, kun laitat kaksi että-sanaa peräjälkeen. Siinä olen samaa mieltä, että jotkut pakkislaiset varmastikin hallitsevat suomen kielen yhtä hyvin kuin Jouni, mutta ei ole mahdollista tehdä sellaista asiaa paremmin, jonka joku toinen tekee jo täydellisesti. :)

Aika fiksu heitto yo-merkonomilta, jälleen kerran, hähä (:trolli)...En muuten missään kohtaa nostanut itseäni kenenkään yläpuolelle, totesin vain että Pakkotoiston palstalla on varmasti lukijoita, jotka hallitsevat suomen kielen paremmin kuin JV, tästähän itse olit eri mieltä.

Tavallaan tämäkin on aika ala-arvoista keskustelua, koska aiheen toinen osapuoli ei ole tähän vielä edes osallistunut millään tavalla...Eli vastaa sinäkin privana jos haluat vielä keskustella asiasta.

Tomi sanoi:
..joten pelkkä ajatus trollaamisesta näin Pakkotoiston kanssaperustajana kuulostaa lähinnä huvittavalta.

En tarkoittanut, että "trollaisit" tarkoituksella ja jatkuvasti siinä merkityksessä kuin miten termi yleensä käsitetään. Mutta toisinaan viljelet niin aivotonta pieruhuumoria ja provoja, että niiden lukeminen herättää lähinnä kysymyksen sinun ns. henkisestä iästäsi. Tätä aihetta on muistaakseni käsitelty parilla rivillä aikaisemminkin eli se siitä?

[offtopic]
Ja se ylimääräinen "että" jäi viestiin editoinnin yhteydessä, minkä varmasti ymmärsitkin:whip: [/offtopic]

Mike sanoi:
Mutta periaatteessa olen tuota verkkolehteä meinannut ihan kaikille sisällöntuottona ilman maksua. Onhan tämä projekti jo aika iso verkkolehti, artikkeleita vain ei vielä oikein ole ihan vartavasten tehtynä. Niille vain oma alue ja voila.

Ennen luin kirjoja... nykyään Pakkotoistoa. Voiks tota ideaa muuta kuin kannattaa? Ei voi.

Itselläni tällainen ehdotus: Artikkeleita saisi varmaan tarpeeksi verkossa julkaistavaa lehteä varten, kun pakkislaiset lähettäisivät omia artikkeleitaan. Siihen voisi kirjoittaa mitä haluaisi, ylläpito päättäisi mitkä julkaistaan. Tilanteesta riippuen, jokuhan varmaan kirjoittaa miten treenaa epäkkäitä ja toinen kirjoittaa hulluista treeneistää, kolmas taas siitä kun kerrankin sai piparia ja miten sitä sai jne. Näistä voisi jo varmaan valita. Hmmm jos kirjoitus julkaistaisiin siitä voisi antaa palkinnon pakkotoiston verkkokauppaan, näin ollen artikkeleihin varmasti yritettäisiin panostaa. Ylläpito voisi myös ilmoittaa minkä aiheisia artikkeleita halutaan seuraavaan numeroon.
Tosin samanhan voi toteuttaa forumilla, niin kai olen sitten :david: ...

Minäkin ehdottomasti kannatan lehteä. Toivottavasti alkaa paljon artikkeleita tipahdella Mikelle niin saisi hyvää luettavaa. Harmi kun en itse niin asiantuntija tässä asiassa (ainakaan vielä) ole että voisin kirjoittaa aiheesta artikkelin. Nyt vaan pitäisi pyrkiä kehittämään joku uusi juju mikä saisi ihmiset lukemaan noita artikkeleita ja kenties tulevaa lehteä. Monia ei ehkä kiinnosta se että vuodesta toiseen kerrotaan millä liikkeillä eri lihaksia treenataan. Pitäisi kehittää jotain mikä olisi uutta myös jo kokeneemmille boudareille? Monikaan kun ei mitään uutta saa irti sellaisista treeniliikevinkeistä. Tuntuu vaan mahdottomalta keksiä mikä ihme olisi se asia joka saisi ihmiset kiinnostumaan ja siinä olisi uutta antia myös kokeneemmille jyrmyille?

Tomi sanoi:
No enpäs suoraan sanottuna usko, että kukaan pakkislainen osaisi suomen kieltä sen paremmin kuin Jouni Virtamo Pakkotoisto Oy:stä.

Eikös Jounilla ole valtavasti meriittiä kustannustoiminnasta ja touhuista päätomittajana?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom